Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00102752/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8451679908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Węgorzewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpgizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpgizycko.ezamawiajacy.pl/pn/zdpgizycko/demand/195739/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko-solarką2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c682ae84-1381-4d49-933e-5b761d6ff476
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036189/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pojazdu ciężarowego z piaskarko - solarką
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SF.2501.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197565,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą używanego pojazdu ciężarowego samowyładowczego (wywrotka).
Samochód ciężarowy musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych. Samochód ciężarowy musi być przystosowany i dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych. Samochód ciężarowy musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji
jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Wykonawca załączy do oferty co najmniej 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmujących wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa strona, lewa strona).
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy – stanowiący załącznik nr 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229887,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERAL Robert Szczygielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962163312
7.3.3) Ulica: Natolin 10
7.3.4) Miejscowość: Natolin
7.3.5) Kod pocztowy: 26-613
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229887,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- ODBIÓR I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Remont budynku nr 99 z podłączeniem do kanalizacji na terenie kompleksu wojskowego w Antonowie
- Przebudowa ronda w Kruklankach
- Przegląd i konserwacja aparatury medycznej
- USŁUGA NAPRAWY UKŁADÓW KOMPENSACJI MOCY BIERNEJ W REJONIE DZIAŁANIA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Adaptacja istniejących pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Giżycko (ul. Mickiewicza 33) na cele magazynowe ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.