eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce"Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Igołomi-Wawrzeńczycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356375460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawrzeńczyce 57

1.5.2.) Miejscowość: Wawrzeńczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@igwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.igwa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-422115d1-df40-470b-80f1-82811aae83ef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133273/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-422115d1-df40-470b-80f1-82811aae83ef

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obsługi postępowań, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ;
b) poczty elektronicznej: gops@igwa.pl
UWAGA!:
Ofertę w postępowaniu można złożyć tylko za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań dostępnej na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl . Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne.
Składanie oferty następuje tylko za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl .
Pozostałe dokumenty, tj. wszelkie zapytania do SWZ, wyjaśnienia czy składanie podmiotowych środków dowodowych, itp. można
składać Zamawiającemu za pomocą wybranej przez siebie formy komunikacji, wskazanych powyżej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przypadku komunikacjiprowadzonej przez Platformę e-zamówienia informujemy, że:
a) możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy dokomunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
b) wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”;
c) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
d) minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku wykorzystania do komunikacji adresu poczty elektronicznej Zamawiającego: gops@igwa.pl podajemy poniżej podstawowe informacje:
a) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: gops@igwa.pl nie składa się oferty. Składanie oferty odbywa się tylko i wyłącznie za pomocą portalu e-zamówienia, gdzie składane oferty są szyfrowane;
b) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: gops@igwa.pl można zadawać pytania Zamawiającemu w zakresie zapisów SWZ, składać wyjaśnienia, podmiotowe środki dowodowe, itp. Za pomocą tej formy komunikacji Zamawiający może przekazywać Wykonawcom wezwania, zawiadomienia;
c) forma, formaty przekazywanych dokumentów muszą być zgodne z zapisami SWZ;
d) maksymalny sumaryczny rozmiar przekazywanej wiadomości nie może przekraczać 50 MB.
3. Informuje sie, że zgodnie z zapisami SWZ postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W związku z powyższym wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Więcej szczegółowych informacji dot. komunikacji w postępowaniu zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Igołomi-Wawrzeńczycach Wawrzeńczyce nr 57, 32-125 Wawrzeńczyce, tel.: 12 287-40-03, e-mail: gops@igwa.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych w osobie Pan Tomasz Nowakowski, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@igwa.pl ; tel: 12 287-40-03.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Dowóz 22 uczestników, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do Klubu Senior+ w Koźlicy z miejsca zamieszkania tj. z terenu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce” po wyznaczonych przez Zamawiającego trasach, z wykorzystaniem jednego pojazdu. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz uczestników Klubu Senior+, którego placówka zlokalizowana jest pod adresem: Koźlica 37A, 32-125 Wawrzeńczyce.
2. Usługa realizowana będzie w okresie 01.04.2025r. – 31.12.2025 r. Ilość kursów dziennie 2 w tym 1 dowóz i 1 odwóz, ilość kilometrów dzienna około 80 km. Dowozy i odwozy realizowane będą od wtorku do piątku w dni powszednie (bez poniedziałków i dni świątecznych). Dowóz w godzinach 7.30-9.00 - odwóz w godzinach 14.00-14.30, max. ilość dni świadczenia usługi wynosi 153 dni.
3. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować:
1) pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych: o ilości miejsc siedzących dla pasażerów min. 22 (w tym 1 miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim). Liczba miejsc siedzących dla uczestników (pasażerów) musi być wystarczająca na każdej z określonych tras (poranne, popołudniowe). Pojazd musi posiadać windę i spełnić normę emisji spalin co najmniej EURO 5. Rok produkcji pojazdu nie może być starszy niż 2010r. Pojazd musi posiadać ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC.
2) 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu osób (uprawnienia kat. D).
4. Pojazd (podstawowy, zastępczy) musi spełniać wymagania dotyczące homologacji pojazdów określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 t.j. z późn. zm.) oraz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 t.j. z późn. zm.).
5. Planowane trasy przejazdu pojazdu w poszczególnych kursach:
Klub Senior + w Koźlicy, Koźlica 37A, 32-125 Wawrzeńczyce:
a) Przewozy poranne:
• Wawrzeńczyce – Dobranowice- Rudno Górne – Stręgoborzyce – Złotniki - Igołomia – Odwiśle – Zofipole – Tropiszów – Pobiednik Wielki – Koźlica;

b) Przewozy popołudniowe:
• Koźlica - Pobiednik Wielki – Tropiszów – Zofipole – Odwiśle - Igołomia – Złotniki – Stręgoborzyce – Rudno Górne – Dobranowice – Wawrzeńczyce.

6. Przedstawione trasy mogą ulec korekcie w wyniku zmiany miejsca zamieszkania uczestników zajęć w Klubie Senior+, rezygnacji uczestnika z dowozu, zmiany uczestnika.
7. Miejsca wysiadania i wsiadania (przystanki) na poszczególnych trasach zostaną określone i uszczegółowione zgodnie z przyjętymi szczegółowymi harmonogramami.
8. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Dowożenie uczestników ma się odbywać ubezpieczonym pojazdem posiadającym aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
9. Dowóz uczestników odbywa się jak opisano w pkt. 2. W przypadku realizacji zajęć w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników w porozumieniu z Kierownikiem GOPS.
10. Szczegółowe rozkłady godzin odwozu i dowozu uczestników na poszczególnych trasach będą ustalone przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Igołomi - Wawrzeńczycach

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w niniejszym postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usługi transportu drogowego osób w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- dysponują niezbędnym potencjałem technicznym lub zawodowym w celu realizacji zamówienia, tj. dysponują przynajmniej:
a) 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych (tj. 1 pojazdem podstawowym, zgodnym z wymaganiami SWZ), który posiada min. 22 miejsca siedzące dla pasażerów (w tym 1 miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim), i 1 miejsce dla kierowcy. Pojazd musi posiadać windę i spełnić normę czystości spalin co najmniej EURO 5. Rok produkcji pojazdu nie może być starszy niż 2010r. Pojazd musi posiadać ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC.

UWAGA!: Należy pamiętać, że obowiązkiem Wykonawcy jest również zapewnienie pojazdu zastępczego, zgodnie z zapisami SWZ, opis przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy pojazd podstawowy świadczący usługę nie może jej wykonywać, np.: w wyniku awarii lub innych zdarzeń.
b) dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia, co najmniej jednym kierowcą posiadającym aktualne uprawnienia do przewozu osób zgodnie z niniejszym zamówieniem.
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w celu szczegółowej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Weryfikacja Wykonawcy odbywać się będzie w oparciu o składane wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Druk oświadczenia stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w celu szczegółowej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w postawionym zakresie (dotyczy: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz zdolności technicznej lub zawodowej).
Weryfikacja Wykonawcy odbywać się będzie w oparciu o składane wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziały w postępowaniu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty przygotowanej na druku Zamawiającego, należy dołączyć również, jeżeli dotyczy :
1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy;
4) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X SWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli w postępowaniu zostanie postawiony, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ, tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczenia systemu dotyczące pojemności w zakresie treści przedmiotowego ogłoszenia informuje się, że przewidziane możliwości zmiany umowy - przedstawia załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, zgodnie z art. 307, ust. 1 ustawy Pzp, będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, przez okres 30 dni, tj. do dnia 11.04.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.