Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213466/01 - Wynik z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2508fdc4-25ec-4af8-976c-ff900b905543
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo współfinansowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10690853.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy działającej pod adresem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069085
4.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4.3. Adres strony internetowej prowadzącego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania): https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069085
4.4. Identyfikator postępowania: ocds-148610-2508fdc4-25ec-4af8-976c-ff900b905543
Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami Zamawiający zawarł w Rozdziale 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
5.2. Poniżej przedstawiamy ZALECENIA:
5.3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
5.4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
5.5. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5.6. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5.7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
5.8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5.9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
5.10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
5.11. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
5.12. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
5.13. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
5.14. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
5.15. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
5.16. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
5.17. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
Pozostałe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający zawarł w Rozdziale 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 27.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
27.2. Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rogowo; Rogowo 51; 87-515 Rogowo.
• administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: bezpieczenstwo.informacji1@gmail.com
• dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
• odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
• dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013;
• udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
• osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:
27.3. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
27.4. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
27.5. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
27.6. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
27.7. osobie, której danych osobowych to dotyczy nie przysługuje:
27.8. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
27.9. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
27.10. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pozostałe informacje - Rozdział 27 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Og.271.TP.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.2. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
8.4. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, o które może ubiegać się jeden Wykonawca.
8.5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.7. Przedmiot zamówienia została szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. W odniesieniu do części 1 zamówienia przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 58 %
2 Doświadczenie koordynatora 40 %
3 Klauzula społeczna 2 %
23.2. W odniesieniu do części 1 zamówienia punkty za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów/zasad:
Nr kryterium Wzór / zasady wyliczenia punktów
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 Doświadczenie koordynatora:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 38 punktów. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
a) Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora usług określono w pkt.12.1. SWZ. – odpowiednio dla części 1. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 12.1 SWZ – odpowiednio dla części 1 (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu)
b) Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następującego założenia:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z pkt. 12.1 SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;
- za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania zawarte w pkt.12.1 SWZ, które Wykonawca wykazał w Wykazie osób do oceny oferty w kryterium oceny ofert „Doświadczenie koordynatora” jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 punktów, ale łącznie nie więcej niż 40;
Jeżeli Wykonawca chce otrzymać punkty w tym kryterium, złoży wraz z ofertą Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora”. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora” stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy PZP wykaz ten nie podlega uzupełnieniu ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w wykazie złożonym wraz z ofertą. W razie braku ww. wykazu Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów
w tym kryterium. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.
Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w tym kryterium, jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy PZP lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie Wykazu osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w wyniku czego dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby warunków udziału w postępowaniu, a w konsekwencji Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora” będzie niezgodny z zasadą opisaną powyżej, według której ocenie w kryterium podlega dodatkowe doświadczenie/ kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
3 Klauzula społeczna:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 2 punkty. Dwa (2) punkty zostaną przyznane za zaoferowanie w Formularzu oferty zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min….) bezpośrednio do realizacji zamówienia, co najmniej jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty deklaracji dotyczącej zatrudnienia osoby/osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.2. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
8.4. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, o które może ubiegać się jeden Wykonawca.
8.5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.7. Przedmiot zamówienia została szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
8.8. Zamówienie składa się z następujących części:
8.9. Część 1 – Wsparcie opiekunów faktycznych.
8.10. Część 2 - Realizacja turnusów rehabilitacyjnych.
8.11. Część 3 - Realizacja wsparcia w Punkcie interwencji kryzysowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312510-7 - Usługi rehabilitacji zawodowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.3. W odniesieniu do części 2 zamówienia przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 90 %
3 Klauzula społeczna 10 %
23.4. W odniesieniu części 2 zamówienia punkty za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów/zasad:
Nr kryterium Wzór / zasady wyliczenia punktów
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
3 Klauzula społeczna:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 2 punkty. Dwa (2) punkty zostaną przyznane za zaoferowanie w Formularzu oferty zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min….) bezpośrednio do realizacji zamówienia, co najmniej jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty deklaracji dotyczącej zatrudnienia osoby/osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8.1. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
8.2. Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
8.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
8.4. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, o które może ubiegać się jeden Wykonawca.
8.5. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
8.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8.7. Przedmiot zamówienia została szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
8.8. Zamówienie składa się z następujących części:
8.9. Część 1 – Wsparcie opiekunów faktycznych.
8.10. Część 2 - Realizacja turnusów rehabilitacyjnych.
8.11. Część 3 - Realizacja wsparcia w Punkcie interwencji kryzysowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85111800-8 - Usługi leczenia patologii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.5. W odniesieniu do części 3 zamówienia przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 58 %
2 Doświadczenie koordynatora 40 %
3 Klauzula społeczna 2 %
23.6. W odniesieniu do części 3 zamówienia punkty za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów/zasad:
Nr kryterium Wzór / zasady wyliczenia punktów
1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 Doświadczenie koordynatora:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 38 punktów. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
c) Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora usług określono w pkt.12.1. SWZ. – odpowiednio dla części 3. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 12.1 SWZ – odpowiednio dla części 3 (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu)
d) Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następującego założenia:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z pkt. 12.1 SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;
- za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania zawarte w pkt.12.1 SWZ, które Wykonawca wykazał w Wykazie osób do oceny oferty w kryterium oceny ofert „Doświadczenie koordynatora” jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 5 punktów, ale łącznie nie więcej niż 40;
Jeżeli Wykonawca chce otrzymać punkty w tym kryterium, złoży wraz z ofertą Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora”. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora” stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 107 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy PZP wykaz ten nie podlega uzupełnieniu ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte w wykazie złożonym wraz z ofertą. W razie braku ww. wykazu Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów
w tym kryterium. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.
Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w tym kryterium, jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy PZP lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie Wykazu osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w wyniku czego dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby warunków udziału w postępowaniu, a w konsekwencji Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie koordynatora” będzie niezgodny z zasadą opisaną powyżej, według której ocenie w kryterium podlega dodatkowe doświadczenie/ kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
3 Klauzula społeczna:
Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 2 punkty. Dwa (2) punkty zostaną przyznane za zaoferowanie w Formularzu oferty zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min….) bezpośrednio do realizacji zamówienia, co najmniej jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty deklaracji dotyczącej zatrudnienia osoby/osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla części 3 musi wykazać, że:(1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia usług indywidualnych dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym z co najmniej jednego spośród poniżej wymienionych 4 zakresów:
a) wsparcie psychologa i/lub psychoterapeuty,
b) wsparcie pedagoga i /lub pedagoga specjalnego
d) wsparcie terapeuty,
e) wsparcie mediatora,
(2) wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Koordynatora jedną osobę, która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy, przez co najmniej 6 miesięcy, czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń i/lub doradztwa z co najmniej dwu (2) spośród poniżej wymienionych 4 (4) zakresów:
a) wsparcie psychologa i/lub psychoterapeuty,
b) wsparcie pedagoga i lub pedagoga specjalnego
d) wsparcie terapeuty,
e) wsparcie mediatora,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 14.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
14.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1 Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2 Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
14.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1 Wykazu usług (dotyczy części 1 i 3 zamówienia)
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2 Wykazu osób (dotyczy części 1 i 3 zamówienia)
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1 Formularz oferty
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.
2 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
(jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy PZP)
3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik do SWZ)
4 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5 W przypadku, o którym mowa w pkt 16.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6 Wykaz osób do oceny oferty w kryterium oceny ofert „Doświadczenie koordynatora” (dotyczy części 1 i 3 zamówienia)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.17.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
17.3. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
17.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 11.1 ppkt 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
17.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 16.4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
17.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 13.1. SWZ, oraz podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony mogą dokonać zmian w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności dopuszczonych przepisem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy.2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp określa się następujące okoliczności i warunki zmiany umowy:
1) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
2) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, epidemie, pandemie), gdzie zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu umowy, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
Pozostałe informacje zawiera: ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY [formularz umowy zostanie wypełniony
w zależności od części na którą/e udzielane będzie zamówienie]
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 20.2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/ w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 14.03. 2025 r. do godz. 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-13
INNE PRZETARGI ROGOWO
- Sukcesywna dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo
- Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki i SAPOK w Rogowie.
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.