eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Budowa drogi w Ratajach, gm. Chodzież.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi w Ratajach, gm. Chodzież.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Notecka 28

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminachodziez.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi w Ratajach, gm. Chodzież.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9accc5e3-a22a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00324635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi - Rataje ul. Kwiatowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084112/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej – ulicy Kwiatowej o łącznej długości 305 m wraz z jej włączeniem w dwóch miejscach do istniejącej drogi gminnej – ulicy Makowej. Droga położona jest w Gminie Chodzież, obręb Rataje i przebiega w terenie zabudowanym budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi.
Istniejąca droga gminna – ulica Kwiatowa posiada jezdnię o nawierzchni częściowo z płyt drogowych betonowych i częściowo z gruzu budowlanego. Szerokość jezdni waha się od 2,40 do 3,60 m. Brak jest chodników. Występują obustronne pobocza gruntowe, przerośnięte trawą, o szerokości 1,0÷2,20m. Wzdłuż drogi (ulicy) występuje szereg zjazdów indywidualnych do posesji. Szerokość pasa drogowego wynosi 10,0 m. W obrębie pasa drogowego występuje infrastruktura techniczna niezwiązana z gospodarką drogową tj. sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa, sieć gazowa i sieć energetyczna. Droga (ulica) nie posiada oznakowania, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego.
Parametry i wykonanie drogi.
Drogę wykonać jako jednojezdniową, dwupasmową i dwukierunkową.
Klasa techniczna D (dojazdowa)
Kategoria ruchu KR 1
Całkowita długość odcinka wynosi 305,0 m.
Początek drogi km 0+000, zlokalizowany został na krawędzi jezdni drogi gminnej – ulicy Makowej, koniec drogi w km 0+305 – również na krawędzi jezdni ulicy Makowej. Nawierzchnię jezdni obustronnie ograniczyć krawężnikiem betonowym.
Wzdłuż odcinka nowej drogi wykonać 16 zjazdów indywidualnych do posesji.
Szerokości jezdni wynosi 5,00 m, spadek poprzeczny jezdni dwustronny, daszkowy.
Po prawej stronie jezdni wykonać chodnik o szerokości 2,00 m.
Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki betonowej, wibroprasowanej, szarej, typu behaton, grubości 8cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm.
Nawierzchnię zjazdów wykonać z kostki grafitowej ograniczonej opornikiem betonowym o wymiarach 8x25 cm układanym na podsypce cementowo-piaskowej 5cm i ławie z oporem wykonanej z betonu cementowego klasy C12/15.
Nawierzchnię chodnika i dojść do posesji wykonać z kostki betonowej, wibroprasowanej, szarej, grubości 6cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 3 cm oraz warstwie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem.
Powierzchnia drogi (ulicy) wraz z jego wszystkimi elementami wynosi około 3500 m².
Oświetlenie drogowe.
Oświetlenie drogowe wykonać przy użyciu 9 szt. punktów świetlnych na słupach stalowych z wysięgnikiem i oprawami typu LED o mocy 29 W, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach. Zasilanie latarni oświetlenia drogowego z istniejącego obwodu wyprowadzonego z istniejącej szafki SO.
Oprawy drogowe na montowane na wysokości 7 m na słupach w wysokości 6m z wykorzystaniem wysięgników o podniesieniu 1m i wysięgu 1m.
Wymagania oświetleniowe:
 jezdnia- klasa oświetleniowa P4
 chodnik – klasa oświetleniowa P4
 temperatura barwowa światła emitowanego przez oprawy 4000 K.
 strumień świetlny oprawy 4005 lm
Oprawa powinna posiadać certyfikat CE i ENEC PLUS.
Odwodnienie
Ścieki deszczowe odprowadzane będą grawitacyjnie do projektowanego wylotu
Prefabrykowanego zaprojektowanego na rowie – dz. nr 88/12 za pomocą kolektora
deszczowego z rur PCV Ø 250 i 300 mm. Przewody kanalizacyjne zlokalizowano w pasie
drogi gminnej – dz. nr 88/27.
Ogólna długość projektowanych rurociągów wynosi 311,5m:
- PCV ᴓ 300 SN8 - 48,0m
- PCV ᴓ 250 SN8 - 226,0m
- PCV ᴓ200 SN8 - 37,5m
- studnie PP/PCV ᴓ 600mm - 12 szt.
- wpusty deszczowe ᴓ 600mm z osadnikiem o gł. min 0,7m - 19 szt.
- studnie PP/PCV ᴓ 1000mm - 2 szt.
- wylot prefabrykowany do rowu ᴓ 300mm - 1 szt.
- separator ropopochodnych i mineralnych ECO – K 3/30 -3,0 - 1 szt.
Powierzchnia drogi (ulicy) wraz z jego wszystkimi elementami wynosi około 3500 m².

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1133137,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1774905,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1133137,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTA-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992815623

7.3.3) Ulica: Podgórna 12

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty kanalizacyjne, brukarskie, elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1133137,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.