Og³oszenie z dnia 2025-03-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00207479/01 - Wynik z dnia 2025-04-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6283
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl, cui@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7bf1106c-5d3c-4027-99ca-d237cd4d27ea
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00133083
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035704/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa miejskiej sieci ¶wiat³owodowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bf1106c-5d3c-4027-99ca-d237cd4d27ea3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1) Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
2) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@cui.bialystok.pl.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do
oferty) za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@cui.bialystok.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych (…) (oferty, o¶wiadczenia, o
których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4
ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe
¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty , o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
4. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
5. Za datê przekazania zawiadomieñ, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków
dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w
postêpowaniu (z wy³±czeniem ofert), przyjmuje siê datê ich odbioru na serwerze Platformy e-Zamówienia lub datê wp³ywu na
wskazany adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego (w takim przypadku decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania
wiadomo¶ci przez system pocztowy Zamawiaj±cego.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji zawarto w rozdziale III SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, 119,str. 1, ze zm.), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul.
Warszawskiej 13 lok. 7U, 15-062 Bia³ystok, adres e-mail: cui@cui.bialystok.pl, tel. (85) 869 6283, reprezentowane przez Dyrektora CUI.
2. Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy rozporz±dzenia 2016/679 z Administratorem lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych, adres: iod@cui.bialystok.pl lub tel.: (85) 869 6283. 3. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³aniem przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 rozporz±dzenia 2016/679.
4. Pani/ Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
7. Podanie przez Pani±/ Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z postêpowaniu, zawarcie umowy.
8. Posiada Pani/ Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania:
1) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 rozporz±dzenia 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Prawem zamówieñ publicznych;
2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozporz±dzenia 2016/679), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
10. Posiada Pani/ Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa.
11. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, przechowywane s± przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku, który wynosi:
1) dokumenty wytworzone w ramach zamówieñ publicznych krajowych - 5 lat;
2) umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte - 10 lat.
Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy.
12. Pani/ Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.232.2.2025.AA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie po³±czeñ ¶wiat³owodowych miêdzy wêz³ami miejskiej sieci ¶wiat³owodowej (MS¦) oraz pod³±czenie sterowników sygnalizacji ¶wietlnej, kamer monitoringu i tablic informacyjnych (PKP).
Zamówienie stanowi 19 zadañ:
Zadanie nr 1 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 48J do WSAP ul. Ksiêdza Stanis³awa Suchowolca 6 (zadanie objête Prawem Opcji);
Zadanie nr 2 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 1 Integracyjnego ul. Weso³a 10;
Zadanie nr 3 – budowa po³±czenia pomiêdzy studniami ul. Sienkiewicza-Jurowiecka i ul. 1000-lecia PP – Radzymiñska i przej¶cia kanalizacj± teletechniczn± pod wiaduktem przy ul. Jurowieckiej (zadanie objête Prawem Opcji);
Zadanie nr 4 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 9 ul. Ignacego Mo¶cickiego 2J;
Zadanie nr 5 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 2 ul. Rumiankowa 12;
Zadanie nr 6 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do Tê¿ni przy ul. Pieczurki;
Zadanie nr 7 – przebudowa po³±czeñ ¶wiat³owodowych pod torami PKP w rejonie ul. Kolejowej;
Zadanie nr 8 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J od Przedszkola Samorz±dowego Nr 58 ul. Palmowa 20A;
Zadanie nr 9 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do Przedszkola Samorz±dowego Nr 56 ul. Gen. Józefa Hallera 38;
Zadanie nr 10 - budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do Targowiska Miejskiego ul. Kawaleryjska 19 (zadanie objête Prawem Opcji);
Zadanie nr 11 - budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do ZMK ul. Warszawska 38;
Zadanie nr 12 – budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego od ¯³obka Miejskiego Nr 3 ul. Wasilkowska 4;
Zadanie nr 13 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 4 ul. W³adys³awa Broniewskiego 1A;
Zadanie nr 14 - przy³±czenie do ¯³obka Miejskiego Nr 5 ul. Artura Grottgera 10/1;
Zadanie nr 15 - budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego do ¯³obka Miejskiego Nr 6 ul. Upalna 58;
Zadanie nr 16 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 7 ul. Warszawska 75A;
Zadanie nr 17 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego 12J do ¯³obka Miejskiego Nr 8 ul. Oriona 38;
Zadanie nr 18 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego do Przedszkola Samorz±dowego Nr 60 ul. Ks. J. Popie³uszki 125 (zadanie objête Prawem Opcji);
Zadanie nr 19 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego do Przedszkola Samorz±dowego Nr 7 ul. Bydgoska 4 (zadanie objête Prawem Opcji).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32430000-6 - Rozleg³a sieæ komputerowa
32562200-2 - ¦wiat³owodowe kable telekomunikacyjne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie:a) zadania nr 1 - budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 48J do WSAP ul. Ks. S. Suchowolca 6,
b) zadania nr 3 - budowa po³±czenia pomiêdzy studniami ul. Sienkiewicza-Jurowiecka i ul. 1000-lecia PP – Radzymiñska i przej¶cia kanalizacj± teletechniczn± pod wiaduktem przy ul. Jurowieckiej,
c) zadania nr 10 - budowa przy³±cza ¶wiat³owodowego 12J do Targowiska Miejskiego ul. Kawaleryjska 19,
d) zadania nr 18 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego do Przedszkola Samorz±dowego Nr 60 ul. Ks. J. Popie³uszki 125,
e) zadania nr 19 - budowa po³±czenia ¶wiat³owodowego do Przedszkola Samorz±dowego Nr 7 ul. Bydgoska 4.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w zakresie Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 3 i/lub Zadania nr 10 i/lub Zadania nr 18 i/lub Zadania nr 19 jest uprawnieniem Zamawiaj±cego z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach umowy o zamówienie i nastêpowaæ bêdzie w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb i ¶rodków posiadanych przez Zamawiaj±cego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w zakresie Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 3 i/lub Zadania nr 10 i/lub Zadania nr 18 i/lub Zadania nr 19, Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.
Skorzystanie z prawa opcji w zakresie Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 3 i/lub Zadania nr 10 i/lub Zadania nr 18 i/lub Zadania nr 19, nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, pisemnego o¶wiadczenia woli (zgodnie tre¶ci± Za³±cznika Nr 9 do Umowy) w przedmiocie skorzystania ze wskazanej opcji w okre¶lonym przez niego zakresie.
Wszystkie postanowienia Umowy dotycz±ce realizacji zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio do zamówieñ realizowanych w ramach prawa Opcji. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:
1) cena oferty (KC) – 60 %, gdzie 1 % = 1 pkt;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta mo¿e otrzymaæ w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60,00 pkt;
2) termin gwarancji (KG) – 40 %, gdzie 1 % = 1 pkt;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium „termin gwarancji” (KG) wg nastêpuj±cych zasad:
termin gwarancji 5 lat - 0 punktów,
termin gwarancji 6 lat - 20 punktów,
termin gwarancji 7 lat - 40 punktów.
Oferta mo¿e otrzymaæ w zakresie kryterium „termin realizacji zamówienia” (KG) maksymalnie 40 pkt.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru: W = KC + KG
2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu spe³nienia warunku Wykonawca powinien wykazaæ realizacjê, w ostatnich 5 latach, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie min. 2 zamówieñ, polegaj±cych na wykonaniu po³±czeñ ¶wiat³owodowych, ka¿de zamówienie o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
– Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawcanie podlega wykluczeniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5. Przepis pkt 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Przepisy pkt 3 i 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 5 000,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: „Wadium – CUI-VII.232.2.2025.AA”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego tj. Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku .
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnejoraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2) Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony w formie orygina³u sporz±dzonego w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisanej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub notarialnie po¶wiadczonej kopii w formie elektronicznej, podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o
notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych – pe³nomocnikiem.
4) Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem Nr 2 do SWZ (projekt umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adki "Oferta/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-18
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku - uzupe³nienie
- Kompleksowe us³ugi polegaj±ce na przegl±dzie i konserwacji d¼wigów, prace remontowe oraz przegl±dy specjalne d¼wigów w obiektach Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokó³ce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o warto¶ci nieruchomo¶ci w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Bia³ymstoku - czê¶æ I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - czê¶æ II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeñskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobran¿. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleñ.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Z±bkowicach ¦l±skich" - opracowanie kompleksowej - wielobran¿owej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ¶cieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-¦CIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budow± zatok postojowych wzd³u¿ ul. Strza³owej w Toruniu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
wiêcej: Rozleg³a sieæ komputerowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.