eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZakup sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku.



Og³oszenie z dnia 2021-07-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00132940 z dnia 2021-07-30

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Filharmonia im. M. Kar³owicza w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280488

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ma³opolska, 48

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 430 95 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://filharmonia.szczecin.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb0ccbd4-f114-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00132940

2.6.) Wersja og³oszenia: 03

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00068561/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9bc4cae8-6557-4e88-a002-b935763277f9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) z zastrze¿eniem art.61ust.2 ustawy, komunikacja odbywa siê:
a) sk³adanie ofert – wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego „formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i dostêpnego równie¿ przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
b) pozosta³a komunikacja (tj. ca³o¶æ komunikacji poza sk³adaniem ofert), w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji - odbywa siê wy³±cznie elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
-adres e-mail do komunikacji zamawiaj±cego z wykonawcami: wy³±cznie: d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl
Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, na inny e-mail) nie zostanie uznana za skutecznie przekazan±/z³o¿on±!
-w formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ swój adres
e-mail, na który przesy³ana bêdzie mu korespondencja zwi±zana
z postêpowaniem
2) adres mini portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporz±dzenia i przekazania podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
3) je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ;
4) wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
5) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
6) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanego: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
7) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na elektroniczn± skrzynkê podawcz± Zamawiaj±cego ePUAP;
8) za datê przekazania o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ, wniosków
o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres e-mail: d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl;
9) wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/);
10) sposób z³o¿enia ofert, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
11) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: d.burdzinska@filharmonia.szczecin.pl;
12) wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
13) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zaleca siê pos³ugiwanie nazw± lub numerem niniejszego postêpowania (nr sprawy);
14) zasady okre¶lone w niniejszym rozdziale nie dotycz± dokumentów sk³adanych przez wykonawców po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/05/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 887281 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku, poprzez:
1) modernizacjê i rozbudowê obecnie u¿ywanego przez Zamawiaj±cego systemu miksowania audio Soundcraft Vi;
2) dostawa niezale¿nego system cyfrowego miksu,
3) dostawa systemu z³o¿onego z dedykowanych procesorów DSP audio, interfejsu po³±czeniowego sygna³ów audio, powierzchni steruj±cej oraz oprogramowania,
4) dostawa procesora efektowego,
5) u³o¿enie 8 linii ¶wiat³owodowych, 8 w³óknowych pomiêdzy pomieszczeniami re¿yserki a sal± symfoniczn± i amplifikatorni±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32000000-3 - Sprzêt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie

32562000-0 - Kable ¶wiat³owodowe

32580000-2 - Sprzêt do obs³ugi danych

45314310-7 - Uk³adanie kabli

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwie dostawy (przez dostawê rozumie siê wykonywanie dostawy spe³niaj±cej poni¿ej wskazane kryteria na podstawie 1 umowy) polegaj±ce na dostarczeniu, dostawie, monta¿u i uruchomieniu systemu sprzêtu audio nag³o¶nienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o charakterze kulturalnym lub widowiskowym na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 brutto..
Wykonawca musi potwierdziæ ich nale¿yte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiaj±cego lub odbiorcê zamówienia. Podane warto¶ci musz± dotyczyæ jednego zamówienia – u jednego wykonawcy.

2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u w tym zakresie za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± przeznaczon± do nadzoru nad realizacj± zamówienia, bêd±c± specjalist± w zakresie elektroakustyki, która ukoñczy³a studia wy¿sze magisterskie w specjalno¶ci akustyka, z minimum 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym, a ponadto w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonywa³a lub pe³ni³a funkcjê kierownika prac obejmuj±c± nadzór nad co najmniej jednym zamówieniem obejmuj±cym dostawê, monta¿ i instalacjê systemów nag³o¶nieniowych o warto¶ci co najmniej 500 000 PLN brutto w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej o charakterze kulturalnym lub widowiskowym, w których istotn± rolê odgrywaj± parametry akustyczne dotycz±ce izolacyjno¶ci i adaptacji akustycznej tj. teatry, opery, sale koncertowe, filharmonie i ich sale prób, sale wielofunkcyjne oraz sale kongresowe z funkcjami widowiskowymi i koncertowymi (wyklucza siê sale kinowe i audytoria/sale wyk³adowe).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego
w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, od dnia wezwania, o¶wiadczenie Wykonawcy
o aktualno¶ci informacji o braku podstaw wykluczenia z postêpowania wg Za³±cznika nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± aktualnego na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. Wzór o¶wiadczenia okre¶la za³±cznik nr 9 do SWZ.
1.1 Zamawiaj±cy wymaga ¿eby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamie¶ci³ informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej;
1.2 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.4.1 wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.4.2 wykazu osób - skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 10 do SWZ
3. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania ofert podlegaj±cym negocjacjom lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych potwierdzaj±cych zgodno¶æ oferowanego przez Wykonawcê ¶wiadczenia z cechami okre¶lonymi w SWZ, w tym w szczególno¶ci za³±czniku nr 1 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Karty katalogowe lub foldery lub ulotki informacyjne lub karty techniczne potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego przez Wykonawcê ¶wiadczenia z cechami okre¶lonymi w SWZ, w tym w szczególno¶ci za³±czniku nr 1 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w formularzu oferty dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z za³±czonych dokumentów;
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie,
w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
Uwaga! Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
7) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 26 000,00 z³otych (s³ownie: dwadzie¶cia sze¶æ tysiêcy z³otych).
2.Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
4.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 572).
5.Wadium wniesione w formie gwarancji albo porêczenia musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego. Gwarancja oraz porêczenie musi w swej tre¶ci zawieraæ nastêpuj±ce informacje:
1) nazwê gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) nazwê wykonawcy daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia,
3) beneficjenta (zamawiaj±cego) gwarancji lub porêczenia,
4) przedmiot gwarancji lub porêczenia,
5) nazwê postêpowania, którego gwarancja lub porêczenie dotyczy,
6) kwotê gwarancji lub porêczenia,
7) okresie obowi±zywania nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±,
8) zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³acenia kwoty gwarancji na ¿±danie zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Tre¶æ gwarancji lub porêczenia nie mo¿e zawieraæ postanowieñ przewiduj±cych mo¿liwo¶æ wyga¶niêcia wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia w przypadku zwrotu orygina³u dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemo¿liwi± zamawiaj±cemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikaj±cych z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. W przypadku wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów zamawiaj±cego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, niezale¿nie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia doprowadzi³ do ziszczenia siê tych przes³anek.
1) 7. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto zamawiaj±cego w banku PKO SA numer 69 1240 3927 1111 0010 5775 9394
z dopiskiem „wadium – Zakup sprzêtu przeznaczonego do modernizacji systemu miksowania, nagrywania i edycji d¼wiêku.”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania rachunku zamawiaj±cego. W przypadku dokonywania przelewu ¶rodków w walucie innej ni¿ PLN na wykonawcy spoczywa obowi±zek zlecenia we w³asnym banku przewalutowania kwoty przelanych ¶rodków. Koszty operacji bankowej ponosi wykonawca.
8. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ:
1) wraz z ofert± - w wydzielonym, odrêbnym pliku - za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na miniPortalu lub
2) za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadku:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy:
a) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
(i) spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy,
(ii) wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiaj±cego;
b) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie zadania, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w Umowie;
c) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci:
(i) odmowa albo zw³oka w wydaniu przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ;
(ii) konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
(iii)konieczno¶ci uzyskania niezbêdnych: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, w tym w szczególno¶ci WKZ;
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt a) – c) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
2) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci:
a) konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy;
b) konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa;
c) wprowadzenie nowych rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny.
3) zmiana organizacji spe³niania ¶wiadczenia:
a) zmiana tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji Umowy;
b) zmiany zasad oznaczania rzeczy lub obiektów, je¶li oznaczenie nie narusza prawa i zasad bezpieczeñstwa;
4) pozosta³e zmiany:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami, przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nych od obu Stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci (np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania pogody, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej),
b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu;
c) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy w przypadku ograniczenia ¶rodków finansowych na realizacjê przedmiotu Umowy jakimi dysponuje Zamawiaj±cy.
Szczegó³owy katalog zmian zosta³ zawarty w SWZ i za³±czniku nr 5 do SWZ - wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-10 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na mini portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia – do 21 dni o liczonych od dnia zawarcia umowy.
2021-07-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.