eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. " Program wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. " Program wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPORTOWA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM.BOHATERÓW WESTERPLATTE W TCZEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190958916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 7759456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ssp2tczew1@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ssp2tczew.superszkolna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. " Program wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17204f68-bf22-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129570/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn . " Program wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze D.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17204f68-bf22-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-17204f68-bf22-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych.
3.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 5.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Pozostałe informacje zawarte są w pkt. 7 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, im. Bohaterów Westerplatte w Tczewie, znajdująca się przy ul. Gdańskiej 2, 83-110 Tczew
 kontakt z inspektorem ochrony danych w Sportowej Szkole Podstawowej nr 2
z Oddziałami Integracyjnymi w Tczewie możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@um.tczew.pl, lub listownie na adres administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D. prowadzonym w trybie podstawowym,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1710 z póź. zm), dalej „ustawa Pzp”,
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO,
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych 8+1 dopuszczalna masa całkowita 3500 kg.
Samochód - bus musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz spełniać normy EURO 6.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do:
Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 w Tczewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje – załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) realizowany w ramach projektu pod nazwą : Zakup busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. „Program wyrównania różnic między regionami III” w obszarze D.
2. Przedmiot dostawy musi spełniać wszystkie nw. warunki:
- samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2023
- pojazd z przebiegiem fabrycznym
- silnik o minimalnej pojemności i mocy – 2.0 TD i 130KM
- norma emisji spalin – EURO 6
- napęd przedni
- minimalna długość pojazdu – 5500mm/
- minimalna wysokość wewnątrz pojazdu– 1800mm
- szerokość pojazdu bez lusterek – min 2000mm
- układ ABS
- elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy
- elektroniczny system wspomagania ruszania pod górę
- elektryczny układ wspomagania kierownicy
- komputer pokładowy
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- tylny czujnik parkowania
- regulacja kolumny kierowniczej
- elektrycznie regulowane szyby przednich drzwi
- elektrycznie podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne
- automatycznie włączane światła i wycieraczki
- światła do jazdy dziennej LED
- kamera cofania z obrazem wyświetlanym na ekranie radia
- wszystkie siedzenia wyposażone w minimum dwupunktowe pasy bezpieczeństwa
- gniazda zasilania min 2x12V
- klimatyzacja z rozprowadzeniem na część pasażerską
- immobiliser
- centralny zamek zdalnie sterowany
- przednie i tylne światła przeciwmgielne
- podłoga z wykładziną antypoślizgową
- przyciemniane szyby boczne w II i III rzędzie siedzeń
- drzwi suwane boczne prawe
- przeszklone drzwi tylne dwuskrzydłowe
- II i III rząd siedzeń z szybkim demontażem i regulacją kąta pochylenia oparcia lub siedzenia wielofunkcyjne z funkcją ISOFIX
- podsufitka materiałowa lub z tworzywa
- boczki obite materiałem lub tworzywem
- radio cyfrowe z minimum 8 calowym kolorowym ekranem dotykowym z podłączoną kamerą cofania
- lakier w dowolnym kolorze
- pojazd przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim
- jedno stanowisko dla wózka inwalidzkiego po wymontowaniu ( lub złożeniu ) siedzenia z III rzędu
- stopień boczny przy drzwiach przesuwnych wysuwany elektrycznie
- rampa aluminiowa wraz z siłownikami wspomagającymi ręczne złożenie/rozłożenie, umożliwiająca wjazd wózka poprzez drzwi tylne (zamawiający nie dopuszcza możliwości wykorzystania najazdów składanych teleskopowych)
3. gwarancja:
a. na podzespoły mechaniczne – min 2 lata (24 miesiące) bez limitu kilometrów
b. na powłokę lakierniczą – min 2 lata (24 miesiące)
c. na perforację nadwozia – min 8 lat (96 miesięcy)
4. ponadto samochód musi posiadać:
- homologowaną rampę do wprowadzania wózka inwalidzkiego
- pasy i zaczepy do mocowania wózka inwalidzkiego
- komplet opon zimowych na felgach stalowych
- dywaniki gumowe w kabinie kierowcy
- kołpaki pełne na koła stalowe
- pełnowymiarowe koło zapasowe
- chlapacze przednie i tylne
- podłokietnik dla kierowcy
- uchwyt ułatwiający wsiadanie przy drzwiach bocznych
- wszelka niezbędna dokumentacja
- dostarczany przez Dostawcę pojazd musi posiadać komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania go zgodnie z jego przeznaczeniem.
- dostawca zobowiązany jest do fizycznej dostawy samochodu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, nie później niż do dnia 11 września 2023 roku wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena wykonania zamówienia - 60 pkt
2) termin gwarancji 1 - 20 pkt
3) termin gwarancji 2 - 10 pkt
4) termin gwarancji 3 - 10 pkt

Z tytułu niniejszych kryteriów maksymalna liczba punktów, które może otrzymać Wykonawca wynosi 100 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji 2

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji 3

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - Załącznik nr 4 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika jakie czynności wykonują poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1) terminu realizacji zamówienia,
2) warunków i terminu płatności,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia (przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego oraz Zamawiający wyrazi na nią zgodę.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2. mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
1) w zakresie pkt. 1), 2), 3) w przypadku: wystąpienia „siły wyższej”, tj. między innymi katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego,
2) w zakresie pkt. 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1 Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawarto w pkt. 11 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) realizowany w ramach projektu pod nazwą : Zakup busa do przewozu dzieci niepełnosprawnych w ramach programu pn. „Program wyrównania różnic między regionami III” w obszarze D. Na podstawie umowy nr SP.032.260.2022 z dnia 27.10.2022r. w Tczewie pomiędzy Powiatem Tczewskim ul. Piaskowa 2 a Gminą Miejską Tczew Plac Piłsudskiego 1, 83 - 110 Tczew .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.