Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00194703/01 - Wynik z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa sprzątania Muzeum Miasta Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Gdyni
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030701
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdynia
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-374
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 66 20 910
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_pub@muzeumgdynia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132632
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00129771/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.94 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) W celu wykazania powyższego należy przedstawić oświadczenie.
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w całości należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. każde polegające na usłudze sprzątania obiektów użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 3000m2, przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie wartość usług oraz okresy realizacji nie podlegają sumowaniu.
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji Koordynatora Serwisu Sprzątającego, posiadająca co najmniej średnie wykształcenie, biegle posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie, która w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła przez co najmniej 1 (jeden) rok nadzór nad świadczeniem usług sprzątania (np. jako Koordynator Serwisu Sprzątającego) w budynkach użyteczności publicznej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.94 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Pozostałe warunki udziału w postepowaniu:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) W celu wykazania powyższego należy przedstawić oświadczenie.
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w całości należycie wykonał lub wykonuje co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. każde polegające na usłudze sprzątania obiektów użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 3000m2, przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie wartość usług oraz okresy realizacji nie podlegają sumowaniu.
dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do pełnienia funkcji Koordynatora Serwisu Sprzątającego, posiadająca co najmniej średnie wykształcenie, biegle posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie, która w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert pełniła przez co najmniej 1 (jeden) rok nadzór nad świadczeniem usług sprzątania (np. jako Koordynator Serwisu Sprzątającego) w budynkach użyteczności publicznej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia: 1 wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem powierzchni w m2 przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ, 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zobowiązany będzie złożyć,
w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ dotyczącym podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1 SWZ, sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
2) oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp o aktualności informacji zawartych w złożonych uprzednio oświadczeniach, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 4 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania – w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej owych podmiotów, także sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
3) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem powierzchni w m2 przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zobowiązany będzie złożyć, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia:1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ dotyczącym podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1 SWZ, sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ,2) oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp o aktualności informacji zawartych w złożonych uprzednio oświadczeniach, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 4 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania – w przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej owych podmiotów, także sporządzone np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
Po zmianie:
1. Do oferty (załącznik nr 2 do SWZ) - każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, i tymczasowo zastępuje wymagane podmiotowe środki dowodowe i powinno zostać złożone np. według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – np. który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, na np. wg wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.