eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony i dozoru mienia



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132620 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony i dozoru mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 614682591

1.5.8.) Numer faksu: 614682595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddz.gospodarczy@poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony i dozoru mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aabe6fb-e09c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a oraz ul. Młyńskiej 16

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/SRSM/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1044552,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199487,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i dozoru mienia w:
 budynku Sądu Rejonowego w Poznań – Stare Miasto w Poznaniu mieszczącego się przy ul. Młyńskiej 1a,
 w pomieszczeniach II i III piętra budynku przy ul. Młyńskiej 16, zajmowanych przez Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto w Poznaniu
6. Zamawiający wymaga aby służba w ramach realizacji przedmiotu zamówienia była pełniona w następujący sposób:
A. Budynek Sądu Rejonowego Poznań – Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 1a:
a. Przez pięciu kwalifikowanych pracowników ochrony, od wtorku do piątku (w dni robocze) w godzinach od 6.45 do 15.45,
b. Przez pięciu kwalifikowanych pracowników ochrony, w każdy poniedziałek (dzień roboczy) w godzinach 6.45 do 18.15 (w te dni Sąd jest czynny do godz. 18.00),
B. Budynek Sądu Rejonowego Poznań- Stare Miasto w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 16:
a. Przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony, od poniedziałku do piątku (dni robocze Zamawiającego), od godz. 7.30 do 15.30.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194835,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220901,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194835,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia Dozór w Gnieźnie

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony A-Z

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840041571

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 19A

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194835,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.