Og³oszenie z dnia 2024-02-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00246485/01 - Wynik z dnia 2024-03-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu jomb
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sierakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lêborska 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sierakowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu jomb
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb822272-cbde-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00132436
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015754/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: wskazano w ROZDZIA£ VIII.
INFORMACJE O ¦RODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY U¯YCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE
KOMUNIKOWA£ SIÊ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH
SPORZ¡DZENIA, WYS£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SUE.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilo¶ci 6 000 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materia³y konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje skorzystanie z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), która mo¿e obejmowaæ dodatkow± dostawê p³yt YOMB na zasadach i trybie opisanym poni¿ej:1) Zamawiaj±cy mo¿e z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystaæ lub skorzystaæ w czê¶ci,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego,
3) Zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego liczbê p³yt YOMB w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego,
4) Termin wykonania zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 dni od dnia przes³ania zawiadomienia do Wykonawcy,
5) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jednostkowe objête opcj± bêd± identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w ca³ym okresie realizacji umowy,
6) Przedmiot umowy w zakresie przys³uguj±cego Zamawiaj±cemu prawa opcji mo¿e obejmowaæ dostawê p³yt YOMB w maksymalnej liczbie do 3 000,00 szt.;
7) Zamawiaj±cy zastrzega, ze ilo¶æ p³yt YOMB przewidziana w ramach prawa opcji jest wielko¶ci± maksymaln±, a ilo¶ci te mog± ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy;
8) Zamawiaj±cy jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do trzech miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w ww. zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum: jedn± dostawê p³yt drogowych betonowych w ilo¶ci 3 000 szt. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.2. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce 00/100 z³otych).
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 229)
4. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 23.03.2024 r.
5. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu SUE.271.8.2024 na „Sukcesywna dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu jomb”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy, zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W oparciu o postanowienia art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian umowy bez konieczno¶ci przeprowadzenia nowego postêpowania:1) zmiany wynagrodzenia w wyniku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, w czê¶ci obejmuj±cej wynagrodzenie brutto za us³ugi/dostawy niezbêdne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowi±zywania nowej stawki podatku, bez zmiany warto¶ci netto wynagrodzenia, z zastrze¿eniem postanowieñ przepisów wprowadzaj±cych now± stawkê podatku;
b) zmiany ilo¶ciowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, gdzie minimalna warto¶æ zamówienia podstawowego obejmie zakup 6 000 szt.;
2) zmiany (wyd³u¿enie) terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku:
a) wyst±pienia us³ug dodatkowych lub tego samego rodzaju;
b) wyst±pienia si³y wy¿szej – „si³a wy¿sza” oznacza w niniejszej umowie takie dzia³ania jak: wojna, atak terrorystyczny, stan klêski ¿ywio³owej, stan epidemii, zamieszki, strajki, po¿ar, trzêsienie ziemi, pioruny, powodzie, wybuchy i tym podobne zdarzenia, na które strony nie maj± wp³ywu, lecz które utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± ca³kowicie lub czê¶ciowo realizacjê zadania, zmieniaj± w sposób istotny warunki jego realizacji i których nie da siê unikn±æ, nawet przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci.
c) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,
d) opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiaj±cego.
3) ustalenie innych warunków lub terminów p³atno¶ci;
4) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci, gdy obni¿y koszty wykonywania przedmiotu umowy albo skróci czas realizacji dostaw,
5) wyst±pienia zmiany okre¶laj±cej sposób wykonania zamówienia — w przypadku, w którym s³u¿yæ to bêdzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie bêdzie to wykracza³o poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ oraz nie bêdzie powodowa³o zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczno¶ci zmiany terminu wykonania zamówienia.
2. Postanowienia umowne zmienione z naruszeniem art. 454 i 455 podlegaj± uniewa¿nieniu. Na miejsce uniewa¿nionych postanowieñ umowy wchodz± postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu, zgodnie z postanowieniami art. 458 ustawy.
3. Je¿eli Zamawiaj±cy zamierza zmieniæ warunki realizacji umowy, obowi±zany jest przeprowadziæ nowe postêpowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z postanowieniami art. 454 ustawy Pzp.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-23 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-23
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI SIERAKOWICE
wiêcej: przetargi SIERAKOWICE »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.