Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041995/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00042208/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132261 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W OŚWIĘCIMIU IM. ZOFII POSMYSZ
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW Oświęcim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000745326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sosw@powiat.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosw-oswiecim.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f8b89a-f0a3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty na żadną z części zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione z uwagi na brak złożonych ofert.
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 6 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „Pzp”, gdzie w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego na usługi pn. „Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu pełniącego funkcję wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Oświęcimiu” znak: Nr Ośr./01/2021
nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWR.Ośr./01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. II zajęcia fizjoterapeuty:całościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 70 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. I - Logopedia:całościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 70 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4060,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 3 - Wczesne wspomaganie Rozwoju dzieckacałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 70 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4060,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. III - Integracja sensorycznacałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 70 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4060,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. I - Logopediacałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 112 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6496,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. III - Terapeuta Integracji Sensorycznejcałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 40 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2320,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. III - Pedagogcałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 70 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4060,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. III - Pedagogcałościowa liczba godzin do realizacji w trakcie trwania umowy określa się na maksymalnie 60 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Borowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Zator
7.3.5) Kod pocztowy: 32-640
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Hejnar-Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Chełmek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-660
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Kowalska - Kolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Miękina - Majchrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Paw
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Malec
7.3.5) Kod pocztowy: 32-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Wrzesień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Bobrek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-660
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karina Zięcina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Strony zgodnie oświadczają, iż pierwotne warunki zamówienia są identyczne z tymi wskazanymi w postępowaniu, o którym mowa w 12 (nie zostały w istotny sposób zmienione, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.).
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do żłobka w gminie miasto Oświęcim w miejscowości Oświęcim, adres ul. Bronisława Czecha 8, wpisanego do rejestru żłobków i klubów dziecięcych w dniu 31.08.2020 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA
- Zakup wraz z dostawą sortów mundurowych oraz obuwia dla pracowników wewnętrznych służb ochrony Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu
- Modernizacja mostu w ciągu ul. Parkowej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Szkolenia, kursy dla 21 nauczycieli wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn. Witamy w naszej bajce - przedszkolaki z gminy Brześć Kujawski"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs operatora programisty maszyn CNC dla 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.