eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa fabrycznie nowej minikoparki z wyposażeniem finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00132248 z dnia 2021-07-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej minikoparki z wyposażeniem finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166212560

1.5.8.) Numer faksu: +48 166215297

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej minikoparki z wyposażeniem finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf52897-920c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025912/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowej minikoparki z wyposażeniem finansowanej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Wymagane parametry techniczne i cechy konstrukcyjne:
Wymagane parametry robocze
• Maszyna fabrycznie nowa.
• typ: minikoparka
• silnik wysokoprężny 3 cylindrowy o mocy nie mniejszej niż 15,0 kW / 20 KM
• funkcja redukcji obrotów silnika do biegu jałowego
• masa operacyjna max. do 2700 - 2900 kg
• Max gabaryty do transportu [wys. x szer. x dł.]: 2470 mm x 1550 mm x 4280 mm
• Minimalna głębokość kopania : 2800 mm
• Maksymalny zasięg kopania na poziome gruntu : 4600 – 4700 mm
• Wysokość wyładunku (opróżniania łyżki) co najmniej: 3100 - 3300 mm
• Siła kopiąca łyżki - co najmniej 23 kN
• prędkość obrotu nadwozia nie mniej jak 9,2 obr/mi.
• Typ podwozia: gąsienicowe gumowe
• Liczba rolek gąsiennicowych na każdej stronie co najmniej: 1 na górze, 4 na dole
• Wymagana linia hydrauliczna do obsługi: młota hydraulicznego, łyżki skarpowej hydraulicznie uchylnej i wiertnicy,
• Regulowany przepływ hydrauliki zewnętrznej
• Kabina zamknięta, ogrzewana.
• Mata podłogowa wyjmowana z kabiny – w celu umycia i wyczyszczenia
• Wymagane: 2 łyżki koparkowe o szerokości 30cm – 40 cm i 50cm – 60cm + łyżka skarpowa hydraulicznie uchylna o szerokości min. 105 cm; z możliwością podczepienia pod i przedsiębiernie
• Oświetlenie robocze: przód, tył + światło na boomie
• Nadwozie maszyny wyposażone w cztery fabryczne zaczepy do mocowania pasów transportowych
• osprzęt: młot hydrauliczny, świder ziemny (wiertnica )
Wymagane cechy konstrukcyjne
• obrót przeciwwagi koparki w obrysie gąsienic ( tył nadwozia, przednie narożniki, drzwi w położeniu otwartym i dodatkowa przeciwwaga nie wychodzą poza obrys gąsienic )
• układ hydrauliczny wyposażony w cztery pompy hydrauliczne
• 2 biegowy napęd z dźwigniami jazdy wyposażony w pedały na nogi do sterowania jazdą nogami
• automatyczna zmiana biegu (Auto shift)
• sterowanie za pomocą Joytsicków
• prędkość jazdy na szybkim biegu nie mniej jak 4,2 km/h
• kabina ROPS/TOPS/ Level 1 , zamykana i ogrzewana, z otwieraną przednią szybą razem z wycieraczką
• • układ elektryczny 12 V, gniazdo w kabinie do podłączania np. telefonu komórkowego
• główny fabryczny wyłącznik prądu odłączający akumulator umieszczony na zewnątrz maszyny (bez konieczności otwierania tylnej pokrywy silnika, czy bocznych kokryw)
• zamykany kluczykiem wlew paliwa,
• wentylator i alternator z automatycznym napinaniem paska
• Obrót wysięgnika min. 70° w lewo; min. 55° w prawo.
• Sterowanie proporcjonalne obrotem wysięgnika (prawo/lewo) i zewnętrzną linią hydrauliczną za pomocą przycisków na Joystickach
• automatyczny hamulec obrotu
• siłowniki wysięgnika posiadające amortyzację przy podnoszeniu
• zamykana skrytka na smarownicę
• punkty smarowania dla wieńca obrotu, silnika obrotu i siłownika obrotu wysięgnika
• lemiesz ( funkcja” pływającego lemiesza”. Wykorzystywana przy równaniu terenu).
• Młot hydrauliczny o sile uderzenie nie mniejszej niż 1500 ud/min o średnicy narzędzia nie mniejszej niż 50 mm, waga nie mniejsza niż 140 kg. Wyposażony w grot, smarownicę ręczną, tubkę smaru. Kompatybilny z szybkozłączem koparki.
• Świder ziemny (wiertnica ). Wiertło (ziemia kamienista, glina, łupki) o średnicy 300 mm, zakres przepływu oleju w hydraulice zewnętrznej mninkoparki 50l/min; mocowanie 2 – sworzniowe kompatybilne z szybkozłączem koparki.
Sprzęt musi być dostarczony do miejsca wskazanego przez zamawiającego, przez wykonawcę zamówienia i na jego koszt.

Dostawca musi dostarczyć:
• certyfikat CE
• instrukcja obsługi w języku polskim
• smarownica ręczna + 1 tubka smaru

Dostawca musi zapewnić:
• gwarancja nie mniej niż: 2 lata lub 2000 godzin
• siedziba stacjonarnego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego do 100 km od siedziby Zamawiającego
Wykonawca w trakcie trwania gwarancji zapewni bezpłatne dojazdy do przeglądów serwisowych i gwarancyjnych, zaś sam serwis będzie odbywał się tylko w miejscowości w której siedzibę posiada Zamawiający.
Koszty przeglądów mają być doliczone do ceny oferowanej maszyny.
- okres serwisowania minikoparki min. 24 m-ce i 2000 godzin, łącznie z jakąkolwiek wymianą części, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt maszyny.

7) Warunki leasingu operacyjnego
1) Waluta – PLN
2) Finansowanie w formie leasingu operacyjnego,
3) Okres trwania umowy leasingu: 3 lata ( 36 miesięcy)
4) Stałe miesięczne raty leasingu zgodne z harmonogramem ( koszt zagwarantowania stałej stopy procentowej powinien zostać wkalkulowany w cenę oferty)
5) Opłata wstępna ( pierwsza wpłata) 10 % wartości netto przedmiotu leasingu – nie jest traktowana jako rata (płatna po podpisaniu umowy leasingu przed wydaniem pojazdu)
6) Równe raty leasingowe – 36 równych rat, termin płatności pierwszej raty przypada miesiąc po odbiorze przedmiotu leasingu
7) Wartość wykupu 1 % wartości netto przedmiotu leasingu płatne po okresie trwania umowy leasingu ( po wpłaceniu ostatniej stałej raty leasingu)
8) Opłata manipulacyjna - 0 %
Podatek VAT wyliczony według aktualnej stawki do każdej raty leasingowej
10) Ubezpieczenie - przedmiot leasingu podlega ubezpieczeniu przez Zamawiającego i na jego koszt przez cały okres obowiązywania umowy, w firmie ubezpieczeniowej wybranej przez Zamawiającego. Ubezpieczenie obejmuje ubezpieczenie majątkowe maszyn budowlanych wraz z OC, NNW lub ubezpieczenie na warunkach Autocasco wraz z zapewnieniem ochrony ubezpieczeniowej podczas pracy maszyny na placu (np. budowy) od wszystkich ryzyk ( uszkodzenie, zniszczenie lub utrata mienia ) wraz z OC , NNW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257503,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257503,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257503,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012384296

7.3.3) Ulica: Marszałkowska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257503,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-07-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.