eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kodeń › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Kodeń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Kodeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kodeń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Kodeń

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-509

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koden.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.ugkoden.bip.lubelskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Kodeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121a320b-85c9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040289/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Kodeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie" w ramach poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047691/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4620372 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3756400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej”
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Dobromyśl oraz Kodeń III na terenie gminy Kodeń
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w :
a) Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Dobromyśl - Kodeń III o łącznej długości L = 2451,5 m w skład której wchodzą:
− rurociągi sieci wodociągowej z rur PE 110 mm o łącznej długości L = 2451,5 m
− przyłącza wodociągowe w ilości szt. 13
− montaż nawiertek typu NWZ z zasuwami odcinającymi DN 32 mm w ilości szt. 12,
− montaż zasuw odcinających do przyłączy domowych na przyłączach wodociągowych w ilości szt. 2,
− montaż zestawów wodomierzowych w budynkach w ilości szt. 9,
− montaż studni wodomierzowych w ilości szt. 4.
b) Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Kodeń III - Łęgi o łącznej długości L = 2153,5 m w skład której wchodzą:
− rurociągi sieci wodociągowej z rur PE 90 mm o łącznej długości L = 1082,6 m
− rurociągi sieci wodociągowej z rur PE 63 mm o łącznej długości L = 1074,2 m
− węzły wodociągowe z armatury kołnierzowej w ilości szt. 3,
− węzły hydrantowe z armatury kołnierzowej wraz z hydrantami nadziemnymi w ilości szt. 4,
− węzły hydrantowe z armatury kołnierzowej wraz z hydrantami ogrodowymi w ilości szt. 2.
− przyłącza wodociągowe w ilości szt. 13
− montaż nawiertek typu NWZ z zasuwami odcinającymi DN 32 mm w ilości szt. 11,
− montaż zasuw odcinających do przyłączy domowych na przyłączach wodociągowych w ilości szt. 1,
− montaż zestawów wodomierzowych w budynkach w ilości szt. 8,
− montaż studni wodomierzowych w ilości szt. 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 639600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. część 2 zamówienia – „Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacyjnej oraz zaprojektowanie i przebudowa oczyszczalni ścieków.”
1) Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacyjnej oraz zaprojektowanie i przebudowa oczyszczalni ścieków.
2) Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
a) wykonanie mapy do celów projektowych,
b) opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej i przebudowy oczyszczalni ścieków oraz uzyskanie w imieniu inwestora wszystkich wymaganych prawem zezwoleń i uzgodnień koniecznych do rozpoczęcia robót budowlanych,
c) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
d) wykonanie robót budowlanych zgodnie z w/w dokumentacją obejmujących w szczególności:
− przebudowę oczyszczalni ścieków w tym w szczególności: przebudowę punktu przyjmowania ścieków dowożonych, instalację odbioru osadów dowożonych, przebudowę stacji odwadniania osadu, montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 21,48 kWp;
− budowę sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami w tym w szczególności:
budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV200 o długości ok. 1710 m,
budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej PCV160 o długości ok. 1098 m,
budowa sieci kanalizacji tłocznej PE110 o długości ok. 2060m,
budowa sieci kanalizacji tłocznej PE125 o długości 3920 m,
budowa sieci kanalizacji tłocznej PE140 o długości 3920 m,
wykonanie 3 szt. przepompowni ścieków
e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni oraz sieci kanalizacyjnej do użytkowania,
f) obsługa geodezyjna budowy i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
g) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i przepisów,
h) nadzór autorki projektanta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 3980772,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215104,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WODROL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 22 91 203

7.3.3) Ulica: Misjonarska 20

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-107

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639600,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3980772,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4273000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3980772,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Investmil Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391514928

7.3.3) Ulica: Czeberaki 21A

7.3.4) Miejscowość: Milanów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-210

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3980772,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.