Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00009019/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89adbc9b-495d-4354-b400-0dc55ae92deb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.75.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 617886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę realizacji pn. „Budowa parkingu przy cmentarzu w miejscowości Wierzbice na terenie gminy Kobierzyce.”
Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę parkingu, oświetlenia, przebudowę fragmentu istniejącego ciągu pieszo-jezdnego, budowę chodników żwirowych wokół parkingu oraz odtworzenie istniejącego zjazdu indywidualnego. Projektowana inwestycja będzie służyć główne dla lokalnych mieszkańców a także obsługi cmentarza komunalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączonej dokumentacji projektowej przygotowanej przez firmę RDK PROJEKT Sp. z o.o., ul. Wrocławska 24/3, 55-040 Bielany Wrocławskie- załącznik nr 6 do SWZ
Inwestycja zlokalizowana jest w obszarze zabudowanym, w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej, cmentarza komunalnego oraz terenów zielonych. Inwestycja jest położona na terenie miejscowości Wierzbice, gmina Kobierzyce, arkusz mapy 1, działki nr: 104, 101/1, 92.
Inwestycja obejmuje budowę przez Wykonawcę 17 miejsc postojowych o nawierzchni z geokraty komórkowej wypełnionej grysem. Miejsca postojowe zaprojektowano o pochyleniu podłużnym jednostronnym w kierunku jezdni manewrowej i wymiarach:
• 5,00x2,50m – 15 miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
• 5,00x3,60 – 2 miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe należy rozdzielić rządem kostki kamiennej nieregularnej 9/11cm.
2. Do Wykonawcy zamówienia należy:
2.1 Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Kobierzyce w tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwestycji,
propozycję harmonogramu rzeczowo – finansowego z uszczegółowieniem ceny umownej w rozbiciu na wartości poszczególnych robót budowlanych;
2.2 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia, zabezpieczenia terenu budowy, dokonywanie płatności związanych z decyzjami
i uzgodnieniami.
2.3 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji fotograficznej (cyfrowej) terenu przekazanego przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót budowlanych. Zdjęcia winny być wykonane w sposób jednoznacznie określający lokalizację terenu fotografowanego poprzez uwzględnienie punktów charakterystycznych i opis zdjęć. Dokumentacja taka winna być przekazana Zamawiającemu na nośniku CD lub DVD w formacie *.jpg. Po zakończeniu robót Wykonawca wykona analogiczne zdjęcia terenów odtworzonych i przekaże je wraz z protokołami odbioru terenu.
2.4 Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego w branżach drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
2.5 Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności związanych z prowadzeniem inwestycji.
2.6 Przed wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca musi przedłożyć do zatwierdzenia przez inspektora nadzoru kartę zatwierdzenia materiału. Materiał niezatwierdzony przez inspektora nadzoru nie może zostać wbudowany.
2.7 Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane
z użytkowaniem obiektu wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie włącznie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwestycji oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów.
2.8 Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z przebudową, budową, sieci energetycznej i innych elementów infrastruktury technicznej niezbędnych do realizacji niniejszego zadania, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych w tym do odbierania i dostarczania Zamawiającemu niezbędnych dokumentów.
2.9 Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z organizacją i utrzymaniem placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie winien dostarczyć niezbędne do budowy media. Wykonawca wywiesi tablicę informacyjną oraz odpowiednio zabezpieczy plac budowy.
2.10 Wykonawca w imieniu Zamawiającego zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej. Należy zwrócić szczególną uwagę na uzgodnienia w zakresie likwidacji kolizji z siecią energetyczną i teletechniczną.
2.11 Wykonawca poinformuje Wojewódzkiego Konserwatora Zabytku o terminie rozpoczęcia robót ziemnych.
3. Wykonawca opracuje 1 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści
w skład której wejdą m.in.:
dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie,
komplet kart zatwierdzenia materiałów,
protokoły badań i prób,
dziennik budowy,
oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy,
geodezyjna mapa powykonawcza z potwierdzeniem/oświadczeniem geodety złożenia jest
w Powiatowym Zakładzie Katastralnym we Wrocławiu,
komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru,
karta gwarancyjna,
oświadczenie sołtysa wsi o uporządkowaniu terenu budowy.
4. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspektorów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej.
5. Całość dokumentacji powykonawczej należy zeskanować i przekazać na nośniku danych.
6. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną i geologiczną.
7. Nadzór archeologiczny zapewnia Zamawiający (Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy z nadzorem archeologicznym – przekazywanie dokumentacji celem wydania decyzji, przekazywanie informacji o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót) .
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
9. Odpady powstałe w wyniku budowy Wykonawca winien zagospodarować na we własnym zakresie i na własny koszt. Tym samym ustala się, iż wykonawca robót jest wytwórcą odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego.
Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiającego. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz
w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego.
11. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru
i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
12. Wykonawca zapewni dostęp dla ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych i innych podmiotów w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia.
14. Wykonawca w czasie prowadzenia prac jest zobowiązany do codziennego utrzymywania czystości na drogach dojazdowych do miejsca gdzie prowadzona będzie inwestycja oraz odpowiednio do potrzeb, na dalszych odcinkach przejazdu pojazdów wykonawcy jeśli powodować będą zabrudzenie drogi. Wykonawca powinien posiadać w gotowości zamiatarkę mechaniczną, która będzie używana w przypadku zabłocenia w/w drogi. Niedopuszczalne jest stosowania w miejsce zamiatarki mechanicznej przytwierdzonej np. do traktora zamiatarki ręcznej.
15. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona zgłoszenia rozpoczęcia prac oraz zarejestruje dziennik budowy.
Dodatkowe informacje:
1. Roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym: BHP, Prawem Budowlanym, wg zasad szczegółowych opisanych w normach oraz przepisach szczegółowych.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za stosowanie bezpiecznych metod pracy oraz za ewentualne uszkodzenia istniejących urządzeń, sieci czy budynków. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty powstałe w rezultacie realizacji robót lub przez personel Wykonawcy.
3. Wszystkie wbudowywane materiały muszą być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, posiadać deklarację właściwości użytkowych zgodnie z wymaganiami normy zharmonizowanej i być oznakowane znakiem CE oraz muszą być zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru.
4. Nie wyklucza się odmiennej lokalizacji uzbrojenia terenu niż ujawniona na mapie do celów projektowych. W przypadku kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowaną lokalizacją sieci należy w uzgodnieniu z Projektantem, Inspektorem Nadzoru oraz Inwestorem ustalić sposób rozwiązania kolizji.
5. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru.
6. W przypadku rozbieżności wymiarów podanych na opisach i w części graficznej, wątpliwości należy wyjaśnić z Inspektorem Nadzoru lub Projektantem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415371,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WB TECH WIESŁAW BUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151382754
7.3.3) Ulica: Korzeniowskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415371,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Remont pomieszczeń administracyjnych oraz utylizacja murku na patio w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.