Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - ziemniaków, różnych artykułów spożywczych, świeżych owoców i warzyw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Dziadowej Kłodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932090898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziadowa Kłoda
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-504
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irena.pudlowska@zspdziadowakloda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs.dziadowakloda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23f91fb4-41f9-429e-8319-ee4103649f3a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych - ziemniaków, różnych artykułów spożywczych, świeżych owoców i warzyw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f91fb4-41f9-429e-8319-ee4103649f3a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty i zostało unieważnione na
podstawie art. 255 pkt 1, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.41.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa ziemniaków.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 7954,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 62640,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 55804,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "CYTRYNKA" MAŁGORZATA WIELGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191808376
7.3.4) Miejscowość: SYCÓW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "CYTRYNKA" MAŁGORZATA WIELGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191808376
7.3.4) Miejscowość: SYCÓW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75305,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "CYTRYNKA" MAŁGORZATA WIELGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191808376
7.3.4) Miejscowość: SYCÓW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71129,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie w okresie od 01 lipca do 31 grudnia 2025r.
- Dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie - część nr II (II półrocze 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach
- Zakup artykułów spożywczych
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.