Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114611/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
- 2022/BZP 00134042/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00188096/01 - Wynik z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie wielobranżowych koncepcji zagospodarowania pasów drogowych dla 2 obszarów: 1. os. miesz. Raduszka w Koszalinie, 2. SSSE w Koszalinie oraz pasa drogowego ul. Bojowników o wolność i demokrację
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 94 3488656
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.miszewska@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131966
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00114611/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zadanie Nr 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1.1) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu opracowania, tj. wielobranżowej koncepcji zagospodarowania pasów drogowych ulic;
1.2) dysponuje niżej wymienionymi osobami, które będą pełniły funkcje:
1.2.1) projektanta (branża drogowa) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
1.2.2) projektanta (branża sanitarna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
1.2.3) projektanta (branża elektryczna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
2) Zadanie Nr 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.1) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu opracowania, tj. wielobranżowej koncepcji zagospodarowania pasów drogowych ulic;
2.2) dysponuje niżej wymienionymi osobami, które będą pełniły funkcje:
2.2.1) projektanta (branża drogowa) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
2.2.2) projektanta (branża sanitarna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2.2.3) projektanta (branża elektryczna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zadanie Nr 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1.1) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu opracowania, tj. wielobranżowej koncepcji zagospodarowania pasów drogowych ulic;
1.2) dysponuje niżej wymienionymi osobami, które będą pełniły funkcje:
1.2.1) projektanta (branża drogowa) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
1.2.2) projektanta (branża sanitarna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
1.2.3) projektanta (branża elektryczna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
2) Zadanie Nr 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.1) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu opracowania, tj. wielobranżowej koncepcji zagospodarowania pasów drogowych ulic;
2.2) dysponuje niżej wymienionymi osobami, które będą pełniły funkcje:
2.2.1) projektanta (branża drogowa) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń,
2.2.2) projektanta (branża sanitarna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2.2.3) projektanta (branża elektryczna) – 1 osoba posiadająca co najmniej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga! W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – złożony na formularzu zgodnym
ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 7 (w przypadku Zadania Nr 1) lub pkt 8 (w przypadku Zadania Nr 2), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 9 (w przypadku Zadania Nr 1) lub pkt 10 (w przypadku Zadania Nr 2).
Uwaga!
a) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ppkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Po zmianie:
Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 7 (w przypadku Zadania Nr 1) lub pkt 8 (w przypadku Zadania Nr 2), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożony na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III SWZ pkt 9 (w przypadku Zadania Nr 1) lub pkt 10 (w przypadku Zadania Nr 2).
Uwaga!
a) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ppkt 1, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-25 11:00
Po zmianie:
2022-05-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-25 11:30
Po zmianie:
2022-05-09 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-24
Po zmianie:
2022-06-07
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce - Lubiatowo
- 19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie.
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.