Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102333/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131922 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Baboszewo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091
1.5.8.) Numer faksu: 236611071
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/notice/publicpzp/during/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpDuringNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Baboszewo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae771806-db02-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002016/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont dróg gminnych na terenie Gminy Baboszewo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102333/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1008328,89 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - remont dróg gminnych w miejscowości Baboszewo.1) remont drogi gminnej nr 301302W – ulica Krótka,
2) remont drogi gminnej nr 301305W – ulica Mazowiecka,
remont drogi gminnej nr 300106W – ulica Sarbiewskiego,
3) utwardzenie terenu (droga wewnętrzna) – ulica Przemysłowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 223518,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg gminnych w miejscowości Dziektarzewo, Goszczyce Średnie, Jarocin, Kiełki.1) utwardzenie terenu (zjazd do garażu OSP) w miejscowości Dziektarzewo,
2) remont drogi gminnej nr 300180W w miejscowości Goszczyce Średnie,
3) remont drogi gminnej nr 300154W w miejscowości Jarocin,
4) remont drogi gminnej nr 300141W w miejscowości Kiełki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 775910,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196603,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294224,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196603,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOPTRANS S.C. 1)Zakład Usługowo - Handlowy MARBUD mgr inż. Mariusz Piętka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) Zakład Usługowo - Handlowy SEBUD mgr inż. Sebastian Piętka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662012855
7.3.3) Ulica: Reutta
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOPTRANS S.C. INŻ.MARIUSZ PIĘTKA, MGR INŻ.SEBASTIAN PIĘTKA
jakie przetargi wygrała firma
KOPTRANS S.C. INŻ.MARIUSZ PIĘTKA, MGR INŻ.SEBASTIAN PIĘTKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196603,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592681,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634932,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592681,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371705609
7.3.3) Ulica: Gawłowska
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592581,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BABOSZEWO
- Rozbudowa i budowa dróg gminnych Nr 300161W relacji Rzewin - Galominek - Pawłowo oraz drogi Nr 300156W relacji Pawłowo - Galomin.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Baboszewo - IV etap.
więcej: przetargi BABOSZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kontrewers
- Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Gorzyce i Jagiełła
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.