eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnoBudowa oświetlenia ulicznego w gminie Lipno



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Lipno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Lipno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e799d6-884e-472a-bec4-137844dc2468

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026357/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oświetlenia ulicznego w Gronówku i Lipnie

1.1.2 Budowa oświetlenia ulicznego na os. Klonowym w Konówcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) środki komunikacji elektronicznej – platforma zakupowa Zamawiającego [dalej Platforma]: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Pod tym adresem udostępniane będą dokumenty zamówienia.
b) Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy w szczególności logowania, składania ofert, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w postępowaniu są zawarte w zakładce Instrukcje ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie” ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
c) Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji zamieszczonych na platformazakupowa.pl
w zakładce Instrukcje i uznaje je za wiążące.
d) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu, Zamawiający nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.
2) Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP , związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
–na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część nr 1: „Budowa oświetlenia ulicznego na Osiedlach Gronowym, Owocowym, Leśna Podkowa w Gronówku”, która polega na budowie sieci oświetlenia w:
a) Osiedle Gronowe w Gronówku: budowa sieci oświetleniowej z szafką oświetlenia drogowego i słupami oświetleniowymi w Gronówku na Osiedlu Gronowym na dz. nr 26/44, 338/2, 625/1, 626/5. Linia kablowa budowana jest na odcinku od istniejącej SK5 przy dz. 26/35 i zakończona przy działce nr ew. 625/1 oraz w słupach krańcowych oświetlenia drogowego przy dz. nr 626/2 i 26/38. Kabel NAYY-J RE 4x35mm wprowadzić do szafki oświetlenia drogowego – część licznikowa (część sterowania oświetleniem) po czym ułożyć linię kablową YAKY 4x25mm² i prowadzić w pasach dróg Osiedla Gronowego zaczynając od słupa przy załamaniu linii 33 (przy działce nr ew. 26/34), następnie kolejny słup przy załamaniu linii 49 (przy działce nr ew. 626/4), następny słup przy załamaniu linii 53 (przy działce nr ew. 626/2). Następny słup należy zamontować przy załamaniu linii 7 (przy działce nr ew. 26/36), kończąc słupem przy załamaniu linii 11 (przy działce nr ew. 26/38). Słupy stalowe cynkowane ogniowo o przekroju okrągłym, stożkowe o wysokości h=10 m przy załamaniach linii 33, 49, 53, 7, 11 należy stawiać na dedykowanych fundamentach betonowych D22/150. Na słupach zamontować wysięgniki rurowe 1-ramienne o długości 1m i nachyleniu 5°. Na wysięgnikach zamontować oprawy wyposażone w fabryczne źródła LED o mocy 50W, strumień świetlny lampy 8250lm, stopień ochrony IP66. Wybudowaną linię kablową należy podłączyć do istniejącej linii kablowej, dokonać pomiarów (instalacji uziemiającej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej), dokonać sprawdzania samoczynnego wyłączania zasilania.
b) Osiedle Owocowe i Podkowa Leśna w Gronówku : budowa sieci oświetleniowej wraz ze słupem oświetleniowym w Gronówku na Osiedlu Owocowym budowana jest na dz. nr ew. 516 i 117/26. Linia kablowa YAKY 4x25mm² budowana jest na odcinku od istniejącego słupa oświetlenia drogowego przy działce nr ew. 117/47 i zakończona słupem krańcowym oświetlenia drogowego przy załamaniu linii 186 przy działce nr ew. 117/29. Budowa sieci oświetleniowej z szafką oświetlenia drogowego i słupami oświetleniowymi w Gronówku na Osiedlu Podkowa Leśna i Osiedlu Owocowym na dz. nr ew. 516, 517, 117/26, 117/18, 117/61, 117/70, 115/1, 115/2. Linia kablowa budowana jest na odcinku od istniejącej SK5 przy dz. 117/60 i zakończona mufami końcowymi przy działkach nr ew. 628/1 i 117/98 oraz zakończona w słupach krańcowych oświetlenia drogowego przy dz. nr 117/66, 627/3, 117/78, 117/96 i 117/41. Kabel NAYY-J RE 4x35mm² wprowadzić do szafki oświetlenia drogowego – część licznikowa (część sterowania oświetleniem) po czym ułożyć linię kablową YAKY 4x25mm² i prowadzić w pasach dróg Osiedla Podkowa Leśna i Osiedla Owocowego stawiając słupy przy załamaniu linii 8 (przy działce nr ew. 117/60), następnie kolejny słup przy załamaniu linii 19 (przy działce nr ew. 117/57), następny słup przy załamaniu linii 29 (przy działce nr ew. 117/66).
Następny słup należy zamontować przy załamaniu linii 51 (przy działce nr ew. 627/3).
Kolejny słup przy załamaniu linii 59 (przy działce nr ew. 117/85), następny słup przy załamaniu linii 85 (przy działce nr ew. 117/92), następny słup przy załamaniu linii 110 (przy działce nr ew. 117/78), następny słup przy załamaniu linii 101 (przy działce nr ew. 117/96), następny słup przy załamaniu linii 130 (przy działce nr ew. 117/99), następny słup przy załamaniu linii 142 (przy działce nr ew. 117/19), następny słup przy załamaniu linii 149 (przy działce nr ew. 117/22), kończąc słupem przy załamaniu linii 173 (przy działce nr ew. 117/41).
Słupy stalowe cynkowane ogniowo o przekroju okrągłym, stożkowe o wysokości h=10 m należy stawiać na dedykowanych fundamentach betonowych D22/150. Na słupach zamontować wysięgniki rurowe 1-ramienne o długości 1m i nachyleniu 5°. Na wysięgnikach zamontować oprawy wyposażone w fabryczne źródła LED o mocy 50W, strumień świetlny lampy 8250lm, stopień ochrony IP66. Wybudowaną linię kablową należy podłączyć do istniejącej linii kablowej, dokonać pomiarów (instalacji uziemiającej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej), dokonać sprawdzania samoczynnego wyłączania zasilania.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 został określony w:
a) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych (dla Części nr 1) stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
Uwaga: dokumentacja projektowa zawiera większy zakres opisu przedmiotu zamówienia niż określony w pkt 1.1. Należy wykonać przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt 1.1.
b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty związane z wykonaniem linii kablowej
b) roboty związane z wykonaniem słupów oświetlenia;
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, , obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe,, nazwy własne, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 : „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Biegowej, ul. Juranda
i ul. Jagiełły w Lipnie”, na którą to część składa się realizacja dwóch zadań:
1.2.1. Zadanie nr 1: „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Biegowej w Lipnie” polegające na: budowie sieci oświetleniowej z członem licznikowym i słupami oświetleniowymi w Lipnie na ul. Biegowej na dz. nr 408/3, 408/6, 408/8. Linia kablowa budowana jest na odcinku od istniejącej SK4 przy dz. 408/46 i zakończona w słupie krańcowym oświetlenia drogowego przy dz. nr 408/29. Kabel NAYY-J RE 4x35mm wprowadzić do szafki oświetlenia drogowego – część licznikowa (część sterowania oświetleniem) po czym ułożyć linię kablową YAKY 4x25mm² i prowadzić w pasie drogi ul. Biegowej zaczynając od słupa przy załamaniu linii 8 (przy działce nr ew. 408/16), następnie kolejny słup przy załamaniu linii 16 (przy działce nr ew. 408/17), następny słup przy załamaniu linii 22 (przy działce nr ew. 408/19), następny słup przy załamaniu linii 28 (przy działce nr 408/20), następny słup przy załamaniu linii 34 (przy działce nr ew. 408/22), następny słup przy załamaniu linii 41 (przy działce nr ew. 408/55) , następny słup przy załamaniu linii 47 (przy działce nr ew. 408/52), następny słup przy załamaniu linii 54 (przy działce nr ew. 408/29), kończąc słupem przy załamaniu linii 61 (przy działce nr ew. 408/29). Słupy stalowe cynkowane ogniowo o przekroju okrągłym, stożkowe o wysokości h=8 m przy załamaniach linii 8, 16, 22, 28, 34, 41, 47 54, 61 należy stawiać na dedykowanych fundamentach betonowych D16/160. Na słupach zamontować wysięgniki rurowe 1-ramienne o długości 1m i nachyleniu 5°. Na wysięgnikach zamontować oprawy wyposażone w fabryczne źródła LED o mocy 50W, strumień świetlny lampy 8250lm, stopień ochrony IP66. Wybudowaną linię kablową należy podłączyć do szafki oświetlenia drogowego, dokonać pomiarów (instalacji uziemiającej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej), dokonać sprawdzania samoczynnego wyłączania zasilania.
1.2.2. Zadanie nr 2: „Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Juranda i ul. Jagiełły w Lipnie” polegające na: budowa sieci oświetleniowej z członem licznikowym i słupami oświetleniowymi w Lipnie na ul. Juranda, ul. Jagiełły i ul. Jackowskiego na dz. nr ew. 166/48, 166/49, 166/52 i 220. Linia kablowa budowana jest na odcinku od istniejącej SK4 przy dz. nr ew. 166/36 i zakończona w słupach krańcowych oświetlenia drogowego przy dz. nr ew. 166/12, 166/20 i w pobliżu działki 165/2. Kabel NAYY-J RE 4x35mm wprowadzić do szafki oświetlenia drogowego – część licznikowa (część sterowania oświetleniem) po czym ułożyć linię kablową YAKY 4x25mm² i prowadzić w pasie drogi ul. Juranda, ul. Jagiełły i ul. Jackowskiego stawiając pierwszy słup w pobliżu szafki oświetleniowej (przy działce nr ew. 166/36), a następne słupy przy załamaniu linii 11 (przy działce nr ew. 166/36), następnie kolejny słup przy załamaniu linii 22 (przy działce nr ew. 166/18), następny słup przy załamaniu linii 29 (przy działce nr ew. 166/15), kończąc słupem krańcowym przy załamaniu linii 31 (przy działce nr ew. 166/12). Następny słup należy postawić przy załamaniu linii 40 (przy działce nr 166/34), następny słup przy załamaniu linii 51 (przy działce nr ew. 166/32), następny słup przy załamaniu linii 54 (przy działce nr ew. 166/30) , następny słup przy załamaniu linii 60 (przy działce nr ew. 166/28) kończą słupem krańcowym przy załamaniu linii 69 (przy działce nr ew. 166/20). Następny słup należy postawić przy załamaniu linii 81 (przy działce nr ew. 221/15), następny słup przy załamaniu linii 85 (przy działce nr ew. 166/51), kolejny słup przy załamaniu linii 95 (przy działce nr ew. 166/51) kończąc słupem przy załamaniu linii 109 (przy działce nr ew. 165/2). Słupy stalowe cynkowane ogniowo o przekroju okrągłym, stożkowe o wysokości h=10 m typu CN 10/4/64/F-220 w pobliżu szafki oświetleniowej oraz przy załamaniach linii 11, 22, 29, 31, 40, 51, 54, 60, 69, 81, 85, 95, i 109 należy stawiać na dedykowanych fundamentach betonowych D22/150. We wnękach słupów dla podłączenia kabla montować złącza słupowe typu TB. Na słupach zamontować wysięgniki rurowe 1-ramienne o długości 1m i nachyleniu 5°. Na wysięgnikach zamontować oprawy wyposażone w fabryczne źródła LED o mocy 50W, strumień świetlny lampy 8250lm, stopień ochrony IP66. Wybudowaną linię kablową należy podłączyć do szafki oświetlenia drogowego, dokonać pomiarów (instalacji uziemiającej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej), dokonać sprawdzania samoczynnego wyłączania zasilania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 został określony w:
a) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych (dla Części nr 2) stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót -osobny przedmiar dla Zadania nr 1 i osobny przedmiar dla Zadania nr 2 mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
Uwaga: dokumentacja projektowa zawiera większy zakres opisu przedmiotu zamówienia niż określony w pkt 1.2. Należy wykonać przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt 1.2.
b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty związane z wykonaniem linii kablowej
b) roboty związane z wykonaniem słupów oświetlenia;
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, , obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe,, nazwy własne, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 3 : „Budowa oświetlenia ulicznego na Osiedlu Klonowym w Klonówcu”
polegająca na budowie sieci oświetleniowej ze słupami oświetleniowymi na dz. nr 201/32, 201/35, 201/42, 201/57, 204 obręb Klonówiec. Linia kablowa budowana jest na odcinku od istniejącej SO przy dz. 201/41 i zakończona w słupie oświetlenia drogowego przy dz. nr 201/49. Kabel YAKY 4x25 wyprowadzić z szafki oświetlenia drogowego – część licznikowa (część sterowania oświetleniem) po czym ułożyć linię kablową i prowadzić w pasie drogi Osiedla Klonowego zaczynając od słupa II/1.1, następnie stawiając kolejny słup II/1.2, kolejny słup II/1.3 kończąc słupem II/1.4.
Następnie od istniejącego słupa I/2 (niedaleko działki nr ew. 201/14) poprowadzić linię kablową z kabla YAKY 4x25 stawiając słup I/2.1, następnie słup I/2.2, następnie słup I/2.3, następnie słup I/2.4, kończąc słupem I/2.5.
Następną linię kablową poprowadzić należy od istniejącego słupa III/2 i prowadzić dalej stawiając słup III/2.1, słup III/2.2, kończąc słupem III/2.3.
Słupy aluminiowe anodowane o wysokości h=10m, o grubości ścianki 3,5mm stawiać na fundamentach prefabrykowanych typu B-71. Na słupach zamontować wysięgniki aluminiowe rurowe 1-ramienne o długości 0,5m i nachyleniu 0°/10°. Na wysięgnikach zamontować oprawy wyposażone w fabryczne źródła LED o mocy 96(105)W 15300lm z optyką T2, II klasy izolacji, o stopniu ochrony IP66 w obudowie z odlewu aluminium. Wybudowaną linię kablową należy podłączyć do istniejącej linii kablowej, dokonać pomiarów (instalacji uziemiającej, rezystancji izolacji instalacji elektrycznej), dokonać sprawdzania samoczynnego wyłączania zasilania.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 został określony w:
a) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych (dla Części nr 3) stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cena stanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ.
Uwaga: dokumentacja projektowa zawiera większy zakres opisu przedmiotu zamówienia niż określony w pkt 1.3. Należy wykonać przedmiot zamówienia w zakresie określonym w pkt 1.3.
b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8c do SWZ.
2. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty związane z wykonaniem linii kablowej
b) roboty związane z wykonaniem słupów oświetlenia;
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, , obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej.
UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe,, nazwy własne, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie infrastruktury oświetlenia ulicznego obejmującą budowę min. 6 punktów oświetleniowych [słup + oprawa].
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych od upływu terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie infrastruktury oświetlenia ulicznego obejmującą budowę min. 6 punktów oświetleniowych [słup + oprawa]. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony Formularz Ofertowy:
dla Części nr 1: Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1a do SWZ
dla Części nr 2: Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1b do SWZ
dla Części nr 3: Formularz Ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1c do SWZ
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają:
- brak podstaw wykluczenia
-spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełniania warunków udziału w postepowaniu;
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [UWAGA: obowiązek złożenia oświadczenia odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej], z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w zakresie i zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SWZ.
6) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. warunek udziału w postepowaniu będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
2. w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.1. SWZ z tym, że:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy dołączyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
5. Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe(jeżeli były wymagane), o których mowa w punkcie 8.3.2 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zaś dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postepowaniu.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w tym rodzaj i zakres zmian umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym:
Dla Części nr 1 Załącznik nr 8a do SWZ
Dla Części nr 2 Załącznik nr 8b do SWZ
Dla Części nr 3 Załącznik nr 8c do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:3. w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.