eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: "Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego":meble biurowo-szkolne; gastronomiczne; metalowe



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”:meble biurowo-szkolne; gastronomiczne; metalowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZGORZELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 50 672 w. 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.powiatzgorzelecki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”:meble biurowo-szkolne; gastronomiczne; metalowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef97d191-9571-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038471/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup mebli biurowo-szkolnych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część I

1.2.6 Zakup mebli gastronomicznych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część II

1.2.7 Zakup mebli metalowych na potrzeby wyposażenia budynku SOSW w Zgorzelcu w ramach projektu: „Przebudowa budynku SOSW w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego”-część III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084274/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179841,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155124,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:
Część I – Zakup mebli biurowo-szkolnych: szafka na dzienniki – 1 szt., regał – 6 szt., regał biblioteczny – 5 szt., biurko z kontenerem – 10 szt., krzesła konferencyjne – 14 szt., stół konferencyjny – 6 szt., krzesło szkolne – 56 szt., krzesło biurowe obrotowe – 25 szt., szafka skrzynkowa – 4 sz., szafa na dokumenty – 12 szt., podłogowy stojący wieszak na ubrania – 5 szt., tablica biała, sucho ścieralna – 5 szt., biurko kreślarskie z szufladami i krzesłem – 6 szt., ławka uczniowska 2-os. – 14 szt., fotel dla terapeuty – 1 szt., stolik do laptopa – 1 szt., stolik komputerowy 1-os. – 16 szt., kredens – 1 szt., zestaw stół z krzesłami(6 szt. krzeseł) – 1 zestaw, stół demonstracyjny 2 szafkowy – 1 szt., szafa szkolna z witryną – 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39113600-3 - Ławki

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39131000-9 - Regały biurowe

39134100-1 - Stoły komputerowe

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141300-5 - Szafy

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 72895,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:
Część II – Zakup mebli gastronomicznych: regał ociekowy pięciopółkowy – 1 szt., regał magazynowy - 2 szt., regał na warzywa- 1 szt., stół roboczy przyścienny zabudowany – 7 szt., stół przyścienny – 7 szt., szafa przelotowa – 2 szt., szafka wisząca na przyprawy – 3 szt., regał jezdny – 2 szt., szafa na środki czystości – 1 szt., stół ze zlewem – 3 szt., pojemnik jezdny na odpadki – 1 szt., szafa z wbudowanym zlewem – 1 szt., zlew gastronomiczny – 1 szt., bateria zlewozmywakowa – 1 szt., podest – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121200-8 - Stoły

39141100-3 - Regały

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 45764,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zadania polegała będzie na dostawie fabrycznie nowych mebli do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu cenowym – opisie przedmiotu zamówienia. Rodzaj i ilość zamawianych mebli ogółem:
Część III – Zakup mebli metalowych: regał magazynowy – 23 szt., szafka dla uczniów, szkolna, ubraniowa - szatniowa – 37 szt., stół warsztatowy – 3 szt., wieszak stojący – 3 szt., taboret prysznicowy – 2 szt., wieszak naścienny – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39151200-7 - Stoły robocze

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 36464,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66860,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209124,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66860,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE AKMA PODSTAWSKI ZBIGNIEW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8710001912

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66860,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54692,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105657,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54692,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121080689

7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54692,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57590,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87256,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57590,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220471628

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 59B/15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57590,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.