eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chąśno › Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 55

1.5.2.) Miejscowość: Chąśno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838-14-23

1.5.8.) Numer faksu: 46 838-14-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d25bc180-a8bc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d25bc180-a8bc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089255/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Chąśno”.
2. Adres i lokalizacja obiektu: dz. nr ewid: 33/2, 33/5, 33/6, 34, 39, 40, 41, 431, 435, 600, 601; obręb ewid. 100503_2, jednostka ewid. 0011 Chąśno; woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) rozbiórkę istniejących instalacji i obiektów budowlanych kolidujących z projektowanym zamierzeniem,
2) przebudowę i remont dworku o powierzchni zabudowy 234 m2 wraz z nadbudową
i przebudową budynku mieszkalnego o powierzchni zabudowy 70 m2, w związku ze zmianą sposobu użytkowania na bibliotekę gminną wraz z wyposażeniem (budynek dworku wpisany jest do gminnej oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków),
3) budowę placu zabaw o powierzchni ok. 5500 m2 wraz z zakupem i montażem wyposażenia, wykonaniem nawierzchni typu HIC oraz budową ogrodzenia,
4) budowę altany,
5) zaprojektowanie i zagospodarowanie terenów zielonych wraz z utwardzeniem placów manewrowych i ścieżek pieszych z kostki betonowej oraz wykonaniem oświetlenia terenu wraz z monitoringiem,
6) rozbudowę i remont budynku szatni na boisku sportowym,
7) budowę zadaszenia trybun na boisku sportowym wraz z wymianą wiat i urządzeń sportowych,
8) rozbudowę i przebudowę oświetlenia na boisku sportowym.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie Dokumentacji projektowej określonej w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (dalej jako „PFU”) stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ (dopuszcza się wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdego obiektu budowlanego), wraz z uzyskaniem m.in.:
- map do celów projektowych,
- wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (w tym m.in. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie zaprojektowania przebudowy i remontu dworku),
- ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego niewniesienie sprzeciwu do zgłoszenia rozbiórki (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
2) wykonanie obsługi geodezyjnej;
3) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;
4) pełnienie nadzoru autorskiego nad całym zadaniem,
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego).
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa PFU – Załącznik Nr 10 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. Na wykonaną Dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres od dnia jej odbioru do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady Dokumentacji projektowej. Wadą będzie w szczególności taka cecha dokumentacji, która doprowadziła do wady części lub całości inwestycji. W przypadku, gdy wada doprowadzi do pomniejszenia wartości użytkowej lub technicznej dokumentacji, koszty jej usunięcia poniesie Wykonawca.
6.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji.
6.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
UWAGA: Kryterium oceny ofert nie objęto wyposażenia budynku dworku. Na wyposażenie wskazane w Załączniku Nr 10 do SWZ – Programie Funkcjonalno – Użytkowym Zamawiający wymaga 24-miesięcznej gwarancji producenta
6.3. Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym Dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
6.4. Bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się:
- w dniu następnym licząc od daty dokonanego odbioru danego elementu, a w przypadku, gdy stwierdzono wady uniemożliwiające dokonanie odbioru (wady istotne) dnia następnego po potwierdzeniu usunięcia wszystkich takich wad,
- dla wymienianych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432113-9 - Kładzenie parkietu

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj.: do dnia 3 marca 2023 roku do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.