eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard"Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc384e3-463e-4b6c-a9e3-39f4a6ac3027

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117335/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej – dojazd pożarowy w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dc384e3-463e-4b6c-a9e3-39f4a6ac3027

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/
tenders/ocds-148610-1dc384e3-463e-4b6c-a9e3-39f4a6ac3027

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: f) Formularz Oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza Oferty wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty: (i) wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub (ii) dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
g) W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
h) System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje,
jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO).
i)EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce
„Oferty/Wnioski”.
j) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski”
używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
k) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT.270.2.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw łamanych ze skały litej oraz kruszyw naturalnych na potrzeby budowy drogi leśnej – droga pożarowa nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno.
3.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót („STWiOR”) stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 1: Nadleśnictwo Choszczno, Leśnictwo Płotno dostawa kruszyw łamanych ze skały litej a) Kruszywo 0/63 C90/3 ze skały litej w ilości 2750 Mg, materiał zgodny z STWiOR nr D 05.02.01.
b) Kruszywo 0/31,5 C90/3 ze skały litej w ilości 1500 Mg, materiał zgodny z STWiOR nr D 05.02.01.
c) Miał kamienny ze skały litej w ilości 50 Mg, materiał zgodny z STWiOR nr D
05.02.01.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej Części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić
Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy kruszywa takie same
(analogiczne), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w formularzu
Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr
1b do SWZ dla Części nr 2 (dalej: „Opcja”).
7 | S t r o n a
Przedmiotem Opcji będą dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak opisane
w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg
załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr
2). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona
dodatkowa dostawa kruszywa wszystkich, niektórych lub jednej frakcji wskazanych
w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg
załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr
2). Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji Umowy, o którym
mowa w §2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości
stanowiącej równowartość do 10 % wartości brutto Przedmiotu Umowy określonej
zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, z dnia
zawarcia umowy. Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach
Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych frakcji
kruszywa zawarte w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1a do SWZ
dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr 2.
Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych
dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub
nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak
również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym
realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych
zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem
Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenia o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w przypadku:
a) wystąpienia konieczności zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot
zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, warunków glebowoterenowych,
atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem
zadań, do wykonania, których są przeznaczone,
b) wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, przed upływem terminu obowiązywania
Umowy, o którym mowa pkt 4.1. SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw łamanych ze skały litej oraz kruszyw naturalnych na potrzeby budowy drogi leśnej – droga pożarowa nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno.

3.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót („STWiOR”) stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.Część nr 2: Nadleśnictwo Choszczno, Leśnictwo Płotno dostawa kruszyw naturalnych

a) Piasek na nasyp w ilości 2450 Mg, materiał zgodny z STWiOR nr D 02.03.01.
b) Pospółka na pobocza w ilości 210 Mg, materiał zgodny z STWiOR nr materiał
zgodny z STWiOR nr D 06.06.01 a.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie Części. Oferta złożona na daną Część musi jednakże obejmować cały zakres zamówienia przewidzianego w SWZ dla tej Części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej Części zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić
Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr 2 (dalej: „Opcja”).
Przedmiotem Opcji będą dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg
załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr
2). W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona
dodatkowa dostawa kruszywa wszystkich, niektórych lub jednej frakcji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr 2). Skorzystanie z Opcji może nastąpić przez cały okres realizacji Umowy, o którym mowa w §2 ust. 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości
stanowiącej równowartość do 10 % wartości brutto Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 5 ust 1 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, z dnia zawarcia umowy. Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych frakcji kruszywa zawarte w formularzu Oferty sporządzonym wg załącznika nr 1a do SWZ dla Części nr 1 / załącznika nr 1b do SWZ dla Części nr 2.
Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub
nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak
również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z Umowy, w tym
realizacja prawa do odstąpienia od Umowy następować będzie na analogicznych
zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem
Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenia o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w przypadku:
a) wystąpienia konieczności zwiększenia dostaw stanowiących przedmiot
zamówienia w następstwie przyczyn przyrodniczych, warunków glebowoterenowych,
atmosferycznych bądź związanych z prawidłowym wykonaniem
zadań, do wykonania, których są przeznaczone,
b) wykorzystania wartości Umowy, określonej w § 5 ust. 1 wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, przed upływem terminu obowiązywania
Umowy, o którym mowa pkt 4.1. SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował lub realizuje, (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość
zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej 2 dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostaw na podstawie jednej umowy) kruszywa ze skały litej 0/63 C 90/3 lub 0/31,5 C 90/3 lub miału kamiennego ze skały litej o łącznej wartości minimum 250 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych),
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A. O/Stargard nr rachunku: PL 83 1600 1462 1016 8008 1000 0015 z dopiskiem: „Dostawa kruszyw dla budowy drogi leśnej - dojazd pożarowy nr 11 w Leśnictwie Płotno, Nadleśnictwo Choszczno- Część………..”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

jak we zworze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/ tenders/ocds-148610-1dc384e3-463e-4b6c-a9e3-39f4a6ac3027

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.