eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnickie PoleOdbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130969 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LEGNICKIM POLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Benedyktynów 4

1.5.2.) Miejscowość: Legnickie Pole

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-241

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768582164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpslp.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpslp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a074db01-da55-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001331/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GŻ/230-2-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 73825 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów: niesegregowanych
(zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01), odpadów komunalnych zbieranych
selektywnie zawierające frakcję: papieru i tektura, metali, tworzyw sztucznych, opakowań ze
szkła i opakowań wielomateriałowych (15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 20 01 02, 20 01 39, 20 01
40), odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (20 01
38, 20 02 01), odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), odpadów betonu, gruzu betonowego z
rozbiórek i remontów, gruzu ceglanego (17 01 01, 17 01 02) z terenu Domu Pomocy Społecznej
w Legnickim Polu, w okresie od dnia 01.08.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134514 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164516,4 PLN

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.