eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzStała konserwacja oraz przeglądy stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych (WBK)- sprawa 1/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stała konserwacja oraz przeglądy stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych (WBK)- sprawa 1/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1055070

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stała konserwacja oraz przeglądy stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych (WBK)- sprawa 1/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33de5070-0503-41b2-a328-0e6984cdafdb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77134,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stałej konserwacji oraz przeglądów stanu technicznego wojskowych bocznic kolejowych zgodnie z wymaganiami w zakresie przedmiotu zamówienia i w ilościach określonych przez Zamawiającego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: usługę przeprowadzenia konserwacji wojskowych bocznic kolejowych (WBK), na które składają bieżące przeglądy torów i oględziny rozjazdów, konserwacja wojskowych bocznic kolejowych oraz dokonywanie czynności związanych z oceną stanu technicznego urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w przypadku wystąpienia awarii i wstępną wycenę naprawy i niezbędnych materiałów – o ile dotyczy.
Usługi przeglądu i konserwacji winny być zrealizowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnym – w świetle obowiązujących przepisów prawa i rozwiązań techniczno – technologicznych – poziomem wiedzy technicznej, zasadami profesjonalizmu zawodowego, zgodnie z „Warunkami technicznego utrzymania infrastruktury kolejowej WBK cz.1” – decyzja nr TBT-500-6/06 Prezesa UTK oraz określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zakresem czynności z uwzględnieniem opisanych terminów realizacji.
Miejsce wykonywania usługi:
 Wojskowa bocznica kolejowa Nr 524 (na linii kolejowej Działdowo – Chojnice, m. Grupa)
 Wojskowa bocznica kolejowa Nr 526 (na linii kolejowej Toruń Wschód – Malbork, m. Gardeja)

Bocznice kolejowe, po każdorazowym przeglądzie konserwacyjnym, muszą być pozostawione przez Wykonawcę w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla obsługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50225000-8 - Usługi w zakresie konserwacji torów kolejowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631470-5 - Usługi kontroli torów kolejowych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163826,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Jankielewicz Kamil Jankielewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5783112768

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 2B/1

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany według harmonogramu ich wykonania- maksymalnie w terminie ok. 10-misięcy- nie później niż do 15 grudnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.