eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Najem elementów wygradzających na potrzeby zabezpieczenia tras imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem elementów wygradzających na potrzeby zabezpieczenia tras imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem elementów wygradzających na potrzeby zabezpieczenia tras imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5928eae-a042-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wynajem barierek lekkich, płotów wygrodzeniowych oraz barierek skośnych wraz z ich rozstawieniem i złożeniem na potrzeby zabezpieczenia tras imprez organizowanych przez GOS w 2022 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185404 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Na potrzeby 6. Gdańsk Maratonu Wykonawca dostarczy i rozstawi w dniu:
06.04.2022 – do godziny 14:00 płoty ogrodzeniowe w ilości 150 sztuk przęseł w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Rozpoczęcie zbierania w dniu 11.04.2022 od godziny 9:00.
08.04.2022 – do godziny 8.00 barierki skośne (ekspozycyjne) w ilości 50 sztuk w Gdańsku.
Dokładna lokalizacja zostanie wskazana w terminie późniejszym. Rozpoczęcie zbierania barierek skośnych w dniu 10.04.2022 od godziny 15:00.
07.04.2022 - do godziny 14:00 barierki lekkie w ilości 150 sztuk w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Rozpoczęcie zbierania barierek lekkich w dniu 11.04.2022 od godziny 9:00.
10.04.2022 - do godziny 6:00 barierki lekkie w ilości 2000 sztuk, w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego wzdłuż trasy o długości 42,195 km. Rozpoczęcie zbierania barierek w dniu 10.04.2022 na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Maksymalny czas zbierania barierek i nie może przekroczyć 48 h od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

4.5.5.) Wartość części: 73750 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Na potrzeby Challenge Gdańsk Wykonawca dostarczy i rozstawi w dniu:
15.06.2022 – do godziny 6:00 płoty ogrodzeniowe o długości 200sztuk przęseł w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
15.06.2022 – między 10:00-12:00 barierki skośne (ekspozycyjne) w ilości 100 sztuk, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, płoty ogrodzeniowe w liczbie 3 sztuk przęseł.
18 i 19.06.2022 - do godziny 6:00 barierki lekkie w ilości 800 sztuk, w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego wzdłuż trasy o długości 30 km.
Rozpoczęcie zbierania barierek i płotów w dniu 19.06.2022 na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Maksymalny czas zbierania barierek i płotków nie może przekroczyć 24 h od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

4.5.5.) Wartość części: 55972,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Na potrzeby 60. Biegu Westerplatte Wykonawca dostarczy i rozstawi w dniu:
09.09.2022 do godziny 6:00 płoty ogrodzeniowe w liczbie 24 sztuk przęseł, barierki skośne (ekspozycyjne) w ilości 140 sztuk, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
11.09.2022 do godziny 6:00 barierki lekkie w liczbie 500 sztuk w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego wzdłuż trasy o długości 10 km.
Rozpoczęcie zbierania barierek i płotów w dniu 11.09.2022 na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. Maksymalny czas zbierania barierek i płotków nie może przekroczyć 24 h od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

4.5.5.) Wartość części: 50778 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Na potrzeby Duathlon Gdańsk Wykonawca dostarczy i rozstawi w dniu:
30.09.2022 do godz. 11:00 płoty ogrodzeniowe w liczbie 5 sztuk przęseł oraz barierki lekkie w ilości 100 sztuk, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Rozpoczęcie zbierania płotów w dniu 02.10.2022 na telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
Maksymalny czas zbierania płotów nie może przekroczyć 4 h od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych

4.5.5.) Wartość części: 4903,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100275,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Artystyczno-Usługowa BOGART Tomasz Bogucki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Artystyczno-Usługowa BOGART Stanisław Boguckiki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841014546

7.3.3) Ulica: Trakt Świętego Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-001

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-10 do 2022-04-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64260,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64260,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC Serwis Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64260,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-18 do 2022-06-19

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56033,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56033,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC Serwis Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408

7.3.3) Ulica: Szybowa 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56033,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-11 do 2022-09-11

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5298,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Artystyczno-Usługowa BOGART Tomasz Bogucki

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Artystyczno-Usługowa BOGART Stanisław Bogucki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841014456

7.3.3) Ulica: Trakt Świętego Wojciecha 362A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-001

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2022-10-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.