eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d43d6dd-be0a-48cc-9f60-b51e0d62d597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d43d6dd-be0a-48cc-9f60-b51e0d62d597

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181122,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.
Zadanie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/8224/PolskiLad.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie:
Etap 1 - dostosowanie budynku przedszkola do zaleceń przeciwpożarowych poprzez wydzielenie klatki schodowej w budynku, demontaż istniejących drzwi na klatkę schodową, montaż drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI30s, montaż drzwi do piwnicy o odporności ogniowej EI60, montaż klapy oddymiającej w dachu budynku, montaż 2 hydrantów wewnętrznych, DN 25 z wężem półsztywnym, montaż instalacji oświetlenia awaryjnego, wyposażenie obiektu w gaśnice, montaż odpowiedniego oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz wyposażenie kotłowni gazowej w instalację alarmową.
Etap 2 - dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji wraz z uzyskaniem skutecznych zgłoszeń o zakończeniu budowy lub uzyskanie ostatecznych decyzji na użytkowanie.
Uwaga: prace prowadzone są w obiekcie przeznaczonym na przedszkole zatem zasadnym jest aby wszystkie roboty wykonywane były przez jednego Wykonawcę co będzie się wiązało z ciągłością użytkowania obiektu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP oraz obowiązującymi
przepisami;
c. koszty ewentualnego zgłoszenia i ustanowienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez odpowiednich właścicieli sieci zgodnie z uzgodnieniami branżowymi;
d. dokonanie ewentualnego zgłoszenia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych
odbiorów;
e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby
budowy;
f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin
odbioru przedmiotu zamówienia;
i. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego;
j. wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych. W związku z powyższym, oferta
Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Wykonanie prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;
k. sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
l. dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji.
Poza wyżej wymienionym zakresem Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia kierowników branżowych w trakcie realizacji zadania;
b) zlecenie jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych zaleconych przez
właścicieli lub użytkowników uzbrojenia wydanych w uzgodnieniach i w trakcie robót.
Materiały (wyroby) które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej i odbioru robót. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa.
b) Przedmiary robót.
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
UBEZPIECZENIE
a) Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszelkich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu
mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
b) Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac określonych niniejszą umową.
Dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości
możliwych roszczeń z tytułu potencjalnych szkód (na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać w związku z realizacją prac.
c) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody
ubezpieczenia w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
d) W przypadku wygaśnięcia z jakichkolwiek przyczyn umowy odpowiedzialności cywilnej, w trakcie
realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od da-ty wygaśnięcia umowy ubezpieczenia kopię nowej polisy potwierdzającą zawarcie umowy
ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia składek.
e) Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy ubezpieczenia, Zamawiający może zawrzeć taką umowę
ubezpieczenia lub przedłużyć okres jej obowiązywania we własnym imieniu, lecz na wyłączny koszt
i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający będzie uprawniony do potrącenia
poniesionych kosztów związanych z zawarciem lub przedłużeniem umowy ubezpieczenia
z wynagrodzenia Wykonawcy przysługującego mu z tytułu realizacji niniejszej umowy.
Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344543,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595365,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345798,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYŻBUD GRZEGORZ WYŻYCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522983518

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 77, Krzywopłoty

7.3.4) Miejscowość: Klucze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-310

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345798,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.