Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00061356/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d43d6dd-be0a-48cc-9f60-b51e0d62d5971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d43d6dd-be0a-48cc-9f60-b51e0d62d597
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181122,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostosowanie budynku Przedszkola Samorządowego nr 2 w Trzebini do zaleceń przeciwpożarowych”.
Zadanie jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków nr Edycja2RPOZ/2023/8224/PolskiLad.
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie:
Etap 1 - dostosowanie budynku przedszkola do zaleceń przeciwpożarowych poprzez wydzielenie klatki schodowej w budynku, demontaż istniejących drzwi na klatkę schodową, montaż drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI30s, montaż drzwi do piwnicy o odporności ogniowej EI60, montaż klapy oddymiającej w dachu budynku, montaż 2 hydrantów wewnętrznych, DN 25 z wężem półsztywnym, montaż instalacji oświetlenia awaryjnego, wyposażenie obiektu w gaśnice, montaż odpowiedniego oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz wyposażenie kotłowni gazowej w instalację alarmową.
Etap 2 - dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji wraz z uzyskaniem skutecznych zgłoszeń o zakończeniu budowy lub uzyskanie ostatecznych decyzji na użytkowanie.
Uwaga: prace prowadzone są w obiekcie przeznaczonym na przedszkole zatem zasadnym jest aby wszystkie roboty wykonywane były przez jednego Wykonawcę co będzie się wiązało z ciągłością użytkowania obiektu.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe;
b. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP oraz obowiązującymi
przepisami;
c. koszty ewentualnego zgłoszenia i ustanowienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez odpowiednich właścicieli sieci zgodnie z uzgodnieniami branżowymi;
d. dokonanie ewentualnego zgłoszenia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych
odbiorów;
e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby
budowy;
f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin
odbioru przedmiotu zamówienia;
i. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego;
j. wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych. W związku z powyższym, oferta
Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Wykonanie prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;
k. sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
l. dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji.
Poza wyżej wymienionym zakresem Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia kierowników branżowych w trakcie realizacji zadania;
b) zlecenie jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych zaleconych przez
właścicieli lub użytkowników uzbrojenia wydanych w uzgodnieniach i w trakcie robót.
Materiały (wyroby) które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej i odbioru robót. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa.
b) Przedmiary robót.
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
UBEZPIECZENIE
a) Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszelkich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu
mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
b) Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac określonych niniejszą umową.
Dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości
możliwych roszczeń z tytułu potencjalnych szkód (na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać w związku z realizacją prac.
c) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody
ubezpieczenia w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
d) W przypadku wygaśnięcia z jakichkolwiek przyczyn umowy odpowiedzialności cywilnej, w trakcie
realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od da-ty wygaśnięcia umowy ubezpieczenia kopię nowej polisy potwierdzającą zawarcie umowy
ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia składek.
e) Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy ubezpieczenia, Zamawiający może zawrzeć taką umowę
ubezpieczenia lub przedłużyć okres jej obowiązywania we własnym imieniu, lecz na wyłączny koszt
i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający będzie uprawniony do potrącenia
poniesionych kosztów związanych z zawarciem lub przedłużeniem umowy ubezpieczenia
z wynagrodzenia Wykonawcy przysługującego mu z tytułu realizacji niniejszej umowy.
Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344543,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595365,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345798,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYŻBUD GRZEGORZ WYŻYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522983518
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 77, Krzywopłoty
7.3.4) Miejscowość: Klucze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-310
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345798,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- "Pakowanie i transport odpadów azbestowo - cementowych (eternitu) zgromadzonych na posesjach osób fizycznych z terenu Gminy Trzebinia do miejsca ich stałego składowania".
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- "Modernizacja infrastruktury Liceum Ogólnokształcącego w Trzebini"
- "Modernizacja infrastruktury Liceum Ogólnokształcącego w Trzebini"
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.