eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLEDZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Bledzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-350

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957436610

1.5.8.) Numer faksu: 957417853

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@bledzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bledzew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae96fd37-9a04-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072267/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.GR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla inwestycji w zakresie budowy budynku socjalno-biurowego (część budynku przeznaczona na funkcję socjalną dla pracowników fizycznych zatrudnionych przez Zakład Gospodarki Komunalnej, a część budynku pod funkcję biurową związaną z obsługą interesantów przez Zakład) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz instalacją fotowoltaiczną, niezbędną infrastrukturą techniczną (zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wodociągowa i elektroenergetyczna), a także zagospodarowaniem terenu (między innymi dojściami i dojazdami, miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, wymianą ogrodzenia od strony drogi publicznej.
Planowany do realizacji budynek to obiekt wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym. Budynek do realizacji w technologii murowanej z bloczków silikatowych. Posadowienie budynku przewidziane jest w miejscu istniejącego zbiornika na wodę, który wymaga rozbiórki wraz z pozostałymi w jego obrębie utwardzeniami terenu.
W ramach zadania należy wykonać między innymi:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbiórka zbiornika na wodę, istniejących utwardzeń terenu oraz ogrodzenia od strony drogi publicznej, wycinkę drzewa),
2) roboty murarskie (wykonanie ławy fundamentowej, ścian zewnętrznych i wewnętrznych), wykonanie więźby dachowej w konstrukcji wiązarów kratowych wraz z pokryciem dachu, orynnowaniem, wykonaniem stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna budynku,
3) wykonanie instalacji odgromowej budynku oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,2kWp oraz trójfazowym falownikiem o mocy znamionowej 10 kW. Panele fotowoltaiczne będą montowane na dachu budynku,
4) wykonanie instalacji wewnętrznych (między innymi instalacja wody zimnej i ciepłej, cwu, instalacji kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, instalacji CO, instalacji elektrycznej, instalacji p.poż.), wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, wykonanie instalacji LAN i CCTV oraz instalacji systemu alarmowego,
5) roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe (glazurnicze, malarskie i pozostałe roboty wykończeniowe, w tym „biały montaż”),
6) budowę pozostałej niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie utwardzeń terenu w postaci dojść do budynku i parkingu z kostki brukowej, wykonanie nowego ogrodzenia wraz z montażem nowej bramy wjazdowej, dostarczenie innych elementów zagospodarowania terenu takich jak śmietniki na odpady,
7) Zamawiający zastrzega, iż materiał rozbiórkowy: kosatka betonowa „trylinka”, barierki okalające staw, nawierzchnia betonowa pozostają własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest ww materiał zgromadzić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (odl. do 1 km).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 PrZamPubl, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 PrZamPubl, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.399.951,63 zł brutto.

W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
1. PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ''ELBEST'' ELIZA BOREK, ul. Miernicza 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski 1.662.995,19 zł
2. UB SZAŁATA Sp. z o.o., ul. A.W. Niegolewskich 10/7, 60-232 Poznań 1.279.200,00 zł
3. 1) Gartenbruk SC Tomasz Grzegorek, Krzysztof Grzegorek
Lubiewo 6, 66- 530 Drezdenko, 2) Italmil Marcin Bołądź, Łokacz Wielki 1, 64-761 Krzyż Wlkp. 1.832.700,00 zł

Zamawiający dnia 22.04.2022 r. odrzucił ofertę Wykonawcy UB SZAŁATA Sp. z o.o., ul. A.W. Niegolewskich 10/7, 60-232 Poznań.
Wobec tego, że cena złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a analiza możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiającego wykazała brak możliwości zwiększenia kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1662995,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.