Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim- prawa strona Raby, Stróża prawa strona Raby do Małej Gromady
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Pcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-432
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122748050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pcim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim- prawa strona Raby, Stróża prawa strona Raby do Małej Gromady2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d377945-bf3b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne Zamawiający skorzystał z zapisów art. 214 ust.1 pkt 5,
Uzasadnienie faktyczne Zamawiający wyczerpał wszelkie inne możliwości zawarcia ważnej umowy a nie mógł pozostawić
mieszkańców gminy bez zabezpieczenia ewentualnego odśnieżania. Brak odśnieżania nawet kilkudniowy mógł prowadzić
do dużych konsekwencji zarówno społecznych (brak możliwości dotarcia do szkół, kościołów, sklepów etc.) jak i
ekonomicznych (brak możliwości dotarcia do miejsc zamieszkania, brak możliwości prowadzenie handlu opartego na
transporcie itp.), a w skrajnych przypadkach mógłby narazić mieszkańców gminy na utratę zdrowia a nawet spowodować
narażenie życia (brak możliwości dotarcia karetek i zespołów ratunkowych do miejsc zdarzeń czy też mieszkań osób
poszkodowanych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiI.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim dla zadania Pcim,- prawa strona Raby, Stróża prawa strona Raby do Małej Gromady tj. Mała Gromada, Wójcikowo, Matlakowo, Spyrkowo, Metelowo, Marytowo, Kowalowo, Moskalowo, Wątorowo, Klubowo, Swachtówka, Poddziele, Mirkówka, Witkówka, Totowo, Mleczkowo, Jamrozówka, Klimasowo, Górniakowo, Niwa, Ziębowo, Hajduki, Cupiny, Tyrpuły, Wierciakowo, Słowikówka, Hajdamaki, Zagroda, Druzgały, Raźniaki, Chałupniki, Szarkówka, Korzeniowscy, Szewcówka, DPS, Kozaki, Leksandry, Pieruniaki, Gancarze, Kolbiarze, Krawcy, Pod Gromkami, Gromki, Mizery, Zagroda, Kolby, Kubice, Łopaty, Koźmice, Wielkie Ulmany, Obajtki, Ciapały, Zięby, Padoły, Koźmice, Liski, Dyrdy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Sławomir Druzgała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811402244
7.3.4) Miejscowość: Pcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Druzgała Firma Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Druzgała Firma Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-05 do 2023-03-31INNE PRZETARGI PCIM
więcej: przetargi PCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.