eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZapoliceModernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice



Og³oszenie z dnia 2023-03-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZAPOLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934482

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Stra¿acki 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zapolice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-161

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438231982

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zapolice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zapolice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zapolice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2b00809e-a6e8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00130521

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020965/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00085068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.3.2023.AZK

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zwi±zku z rozwijaj±c± siê zabudow± mieszkaniow± na terenie gm. Zapolice wzrasta zapotrzebowanie na wodê. Z uwagi na niezadowalaj±cy stan urz±dzeñ na ujêciach wody na terenie gm. Zapolice, konieczna jest poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-kanalizacyjnej poprzez: - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Rembieszów wraz z budow± drugiej studni g³êbinowej, monta¿ zasuw na sieciach wodoci±gowych zasilanych z ujêcia wody Rembieszów w ilo¶ci 40 szt., - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Rembieszów, - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Paprotnia, - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Zapolice, - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Zapolice wraz z budow± drugiej studni g³êbinowej, - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Paprotnia, monta¿ zasuw na sieciach wodoci±gowych pod³±czonych do SUW Paprotnia w ilo¶ci 50 szt., - wymianê hydrantów na sieciach wodoci±gowych zlokalizowanych na terenie gm. Zapolice w ilo¶ci ok 300 szt. -zakup beczki do wody pitnej -zakup ci±gnika rolniczego wraz z beczk± asenizacyjn± do realizacji zadañ zwi±zanych z odbiorem ¶cieków komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci - budowa sieci wodoci±gowej na terenie gm. Zapolice. Realizacja projektu znacz±co poprawi stan infrastruktury wodoci±gowo-kanalizacyjnej, której efekty wp³yn± na kompleksowy rozwój sieci, bezawaryjno¶æ i ci±g³o¶æ dostarczania wody na cele socjalno-bytowe bezpo¶rednio dla mieszkañców gm. Zapolice. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±cznikach nr 8 i 9. Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez ca³y okres realizacji robót Wykonawca zatrudnia³ na podstawie stosunku pracy osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy . Wymagania w tym zakresie dotycz± zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie stosunku pracy w szczególno¶ci pracowników fizycznych (robotników budowlanych), wykonuj±cych roboty bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót pod kierownictwem oraz operatorów sprzêtu mechanicznego przy pomocy którego realizowany bêdzie przedmiot zamówienia (wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kieruj±cych budow± czy dostawców materia³ów budowlanych oraz sytuacji, gdy prace te wykonuje osobi¶cie osoba fizyczna prowadz±ca samodzielnie dzia³alno¶æ gospodarcz± na podstawie umowy o podwykonawstwo). Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê to wykonywanie robót budowlanych szczegó³owo okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne. Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentach zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych. Uzasadnienie braku podzia³u zamówienia na czê¶ci: W zwi±zku z dofinansowaniem zamówienia ze ¶rodków pochodz±cych z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do zrealizowania wszystkich zadañ objêtych Promes±. Podzia³ zamówienia na czê¶ci przy za³o¿eniu uniewa¿nienia chocia¿by jednej z nich i konieczno¶ci wszczêcia na ni± kolejnego postêpowania, które z ró¿nych przyczyn (np. zdarzenia losowe, odwo³anie do KIO itp.) uniemo¿liwi³oby zawarcie umowy z wykonawc± przed up³ywem wymaganego okresu, oznacza³oby to utratê dofinansowania dla ca³ego projektu. Ponadto wyst±pi³aby konieczno¶æ realizacji umów ju¿ zawartych w ramach wcze¶niejszych czê¶ci pomimo braku ¶rodków oraz braku mo¿liwo¶ci zrealizowania czê¶ci dla której nie uda³o siê podpisaæ umowy w wyznaczonym terminie. Zatem maj±c na wzglêdzie bezpieczeñstwo finansowe Gminy, aby zapobiec potencjalnym trudno¶ciom, które mog± siê pojawiæ w przypadku podzia³u zamówienia na czê¶ci powoduj±c ostatecznie brak mo¿liwo¶ci skorzystania z dofinansowania promesy, Zamawiaj±cy postanowi³ nie dokonywaæ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Ponadto Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podzia³ zamówienia na czê¶ci móg³by w sposób istotny zagroziæ terminowemu oraz w³a¶ciwemu jako¶ciowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak mo¿liwo¶ci dok³adnego i zgodnego w czasie skoordynowania wspó³pracy kilku wykonawców. Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Rozdzielenie robót grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy robót wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców. Przedmiot zamówienia musi byæ realizowany etapowo i wg kolejno¶ci etapów. Ponadto przy tego typu robotach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców opó¼nienie jednego z Wykonawców wp³ynê³o by negatywnie na terminowo¶æ wykonania innych elementów lub etapów inwestycji — zale¿nych od terminowego wykonania prac przez innego Wykonawcê. Przy tego typu pracach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców niemo¿liwe by³oby jednoznaczne okre¶lenie zasad odpowiedzialno¶ci OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione by³oby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objête polis± OC). Wykonawcy powielaliby koszty prac, co wp³ywa³oby na koszty inwestycji. W ka¿dej z ofert czê¶ciowych Wykonawca musia³by za³o¿yæ odrêbn± wycenê u¿ycia tego samego rodzaju sprzêtu, w sytuacji, w której sk³adaj±c jedn± ofertê, u¿ycie sprzêtu wyceni³by jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane s± rozwi±zania wymagaj±ce u¿ycia wielorodzajowego sprzêtu budowlanego. Ka¿dy z Wykonawców w cenê wlicza³by odrêbne koszty ubezpieczenia, co zwiêkszy³oby poziom wydatków Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Niezale¿nie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u rêkojmi. Okres rêkojmi ustala siê na okres to¿samy okresowi gwarancji. Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do akceptacji szczegó³owy harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca uwzglêdni³ do wykonania do dnia 30 sierpnia 2023 r. sieæ wodoci±gow± na ulicy Dojazdowej, a do 31 grudnia 2023 roku studnie w Zapolicach i Rembieszowie.
Zaleca siê aby Wykonawca (na w³asny koszt) dokona³ wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia informacji koniecznych do przygotowania oferty z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

31120000-3 - Generatory

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

45259900-6 - Modernizacja zak³adów

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody

45252210-3 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania wody

51514110-2 - Us³ugi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody

42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

50411100-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy

65100000-4 - Us³ugi przesy³u wody i podobne

65111000-4 - Przesy³ wody pitnej

65130000-3 - Obs³uga stacji wody

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71331000-7 - Wiertnicze us³ugi in¿ynieryjne

76431500-8 - Us³ugi nadzorowania wierceñ

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

71351910-5 - Us³ugi geologiczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

71314100-3 - Us³ugi elektryczne

71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

16700000-2 - Ci±gniki

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego uniewa¿nia siê je¿eli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postêpowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza mo¿liwo¶ci finansowe Zamawiaj±cego, który zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia kwotê 4 990 000,00 z³otych brutto. Zamawiaj±cy nie mo¿e obecnie zwiêkszyæ kwoty na realizacjê zamówienia objêtego niniejsza procedur± do ceny oferty najkorzystniejszej. Maj±c powy¿sze na wzglêdzie uznaæ nale¿y, i¿ zachodzi przes³anka uniewa¿nienia postêpowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22554640,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22554640,00 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.