Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00117196/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130499 z dnia 2021-07-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego oraz mieszkalno-gospodarczego w miejscowości Gwiździny, gm. Nowe Miasto Lubawskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku mieszkalnego oraz mieszkalno-gospodarczego w miejscowości Gwiździny, gm. Nowe Miasto Lubawskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b182ae-de37-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007295/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku mieszkalnego oraz mieszkalno - gospodarczego w msc. Gwiździny 1 i 2, gm. Nowe Miasto Lubawskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105179/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.32.2021.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 18509563,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4509191,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kapitalnego remontu budynku zabytkowego i budynku mieszkalno-gospodarczego w zakresie ujętym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz w branżowych dokumentacjach projektowych, załączonych do niniejszego postępowania w wersji elektronicznej (pdf)(patrz załącznik Nr 6 do SWZ), które stanowią integralną część zadania.
2. Budynki są zamieszkałe przez lokatorów, w związku z tym konieczna będzie ich relokacja do mieszkań zamiennych. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić rodzinom zamieszkującym budynek, na czas prowadzonych robót budowlanych, odpowiednio przystosowane i zabezpieczone przed kradzieżą kontenery na meble oraz lokale zamienne w rozumieniu ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t. j. Dz.U. 2020 poz. 611). Dodatkowo w trakcie przeprowadzek lokatorów remontowanych lokali, wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzki mieszkańców, zapewniając im wszelką pomoc w trakcie relokacji.
Etap I - remont dworu, lokale nr 1, 2, 3, 8.
• Parter lokal nr 1 ( 2 os., emeryci ) – lokal zamienny dla 2-ch os. (lokal zapewnia wykonawca),
• I p. lokal nr 2 - relokacja do lokalu nr 3A,
• Parter lokal nr 3 - stanowi pustostan,
• Parter lokal nr 8 - stanowi pustostan.
Etap II - remont dworu, lokale nr 3A, 4, 5, 6, 7.
• Lokal nr 3A – relokacja 3 os. do lokalu nr 2 wyremontowanego w I etapie,
• Parter lokal nr 4 - relokacja 7 os. – lokal zastępczy dla 7 os. (lokal zapewnia wykonawca),
• I p. lokal nr 5 relokacja 2 os. + 1 os. - lokal zastępczy dla trzech osób (lokal zapewnia wykonawca),
• I p. lokal nr 6 - relokacja 4 os. do lokalu nr 8 wyremontowanego w I etapie,
• I p. lokal relokacja 2 os. - lokal zastępczy dla 2 os. (lokal zapewnia wykonawca).
Etap III - remont budynku mieszkalno-gospodarczego
• Lokal nr 1 – zam. 1 os. - lokal zastępczy dla 1 os. (lokal zapewnia wykonawca),
• Lokal nr 3 – zam. 2 os. - lokal zastępczy dla 2 os. (lokal zapewnia wykonawca),
• Lokal nr 4 – zam. 1 os. - lokal zastępczy dla 1 os. (lokal zapewnia wykonawca),
• Lokal nr 5 – zam. 1 os. - lokal zastępczy dla 1 os. (lokal zapewnia wykonawca).
3. Zakres przewidywanych prac budowlanych przy remoncie budynku dworu w I i II etapie:
• wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachów i stropów,
• wymiana pokrycia dachowego z deskowaniem,
• remont desek, wymiana pokrycia dachowego z deskowaniem,
• wymiana instalacji odgromowej,
• wykonanie kominów wentylacyjnych z zastosowaniem systemowych wywiewek dachowych, wraz z wykonaniem wentylacji wewnętrznej i obudową,
• wymiana stropów wieży wraz z renowacją żeliwnych elementów,
• wykonanie ocieplenia - izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku,
• wymiana zniszczonej stolarki okiennej (z parapetami) i drzwiowej,
• remont klatki schodowej, ścian wewnętrznych i podłóg w pomieszczeniach,
• wymiana instalacji elektrycznej na nową,
• wymiana wewnętrznych instalacji c.o. na nową,
• wymiana wewnętrznych instalacji wod.- kan. c.o. na nową,
• wymiana kotła na opał (zmiana rodzaju opału),
• wykonanie zbiorczego masztu antenowego na dachu budynku z instalacją TV,
• wykonanie drenażu opaskowego,
• remont całej elewacji budynku łącznie z wieżą, uwzględniający, odtworzenie detali elewacyjnych, wymianę tynku i malowanie zgodne z projektem kolorystyki,
• remont schodów wejściowych i tarasu,
• osuszenie ścian i piwnic z wykonaniem pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
• remont chodników i demontaż istniejącej opaski,
• utwardzenie drogi dojazdowej na działce,
• remont ogrodzenia
4. Zakres przewidywanych prac przy remoncie budynku mieszkalno - gospodarczego (III etap):
• wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachów i stropów,
• wymiana pokrycia dachowego z deskowaniem,
• wymiana instalacji elektrycznej na nową,
• wymiana wewnętrznych instalacji c.o. na nową,
• wymiana wewnętrznych instalacji wod.- kan. c.o. na nową,
• wykonanie kompletnej kotłowni na pelet,
• wykonanie zbiorczego masztu antenowego na dachu budynku z instalacją TV,
• remont istniejących kominów,
• wymiana zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej,
• wymiana instalacji odgromowej,
• wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wewnątrz,
• remont ścian i podłóg pomieszczeń wewnętrznych,
• wykonanie wentylacji wewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• wykonanie kominów wentylacyjnych z zastosowaniem systemowych wywiewek dachowych,
• wykonanie drenażu opaskowego,
• remont elewacji,
• remont schodów wejściowych,
• wykonanie izolacji pionowej i poziomej przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
• remont chodników i demontaż istniejącej opaski betonowej i wykonanie nowej wokół budynku,
• wymiana daszków nad wejściami do budynku.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej oraz projektach branżowych, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót oraz pozwoleniu na budowę, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
7. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy czy urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą ww. środków dowodowych potwierdzających równoważność zaoferowanych materiałów, elementów, systemów czy urządzeń z przedmiotem zamówienia.
8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.)(dale ustawa Prawo budowlane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił w Biuletynie zamówień publicznych oraz na stronie internatowej – Platforma zakupowa https://kowr.eb2b.com.pl ww. postępowanie. W wyniku dużej ilości zapytań i udzielanych odpowiedzi dokonywał korekty warunków udziału w postępowaniu, terminów składania i otwarcia ofert oraz terminów związania ofertą.W dniu 22.07.2021 r. przy udzielaniu wyjaśnień do treści SWZ (odpowiedzi na pytania Wykonawców) dokonano ostatniej zmiany terminu składania i otwarcia ofert z dnia 23.07.2021 r. na dzień 30.07.2021 r. oraz terminu związania ofertą z dnia 21.08.2021 r. na dzień 28.08.2021 r. Powyższe informacje zostały upublicznione na ww. Platformie zakupowej.
Wprowadzane zmiany powyższych terminów w Biuletynie zamówień publicznych nie zostały w tym dniu upublicznione.
W związku z powyższym informację o nowych terminach składaniu i otwarcia ofert oraz związania ofertą są rozbieżne pomiędzy Platformą zakupową a Biuletynem Zamówień Publicznych , czym naruszono art. 270 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Do ww. przesłanki unieważnienia należy zaliczyć sam fakt wystąpienia wady postępowania oraz niemożność usunięcia takiej wady. Niemożliwa do usunięcia wada musi powodować niemożność zawarcia umowy, która nie podlegałaby unieważnieniu.
Pod pojęciem niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego kryje się każde uchybienie przepisom Pzp, którego skutków nie można usunąć przy zastosowaniu procedur z nich wynikających (zob. wyrok z dnia 17 marca 2016 r. sygn. KIO 314/16). Jednocześnie owo usunięcie może nastąpić w dowolny sposób byleby nie był on sprzeczny z ustawą Pzp, a w szczególności nie prowadził do wypaczenia wyniku postępowania.
2021-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków kontrastowych do diagnostyki obrazowej
- Dostawa wraz z montażem 25 szt. nowych zestawów uprzywilejowania w 25 pojazdach w policyjnej wersji "nieoznakowany"
- Przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Testy penetracyjne sieci i webaplikacji
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1447N na odcinku od drogi 1428N do msc. Swobodna
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.