Og³oszenie z dnia 2022-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00070792/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-01
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - warsztat techniczny i BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/285442011.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Podstawowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - warsztat techniczny i BHP2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-71a6b6b8-992a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00130461
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00061360/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 1 w Sulechowie w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci" - warsztat techniczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00070792/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.3.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 40505,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. ZADANIE A: Warsztat techniczny.2.1. Wykaz i opis zamawianego wyposa¿enia warsztatu technicznego zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
2.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
2.5. Minimalna gwarancja na dostarczone wyposa¿enie warsztatu technicznego to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji na:
a) lutownicê (stacja lutownicza z gor±cym powietrzem),
b) wiertarkê sto³ow±,
c) szlifierkê sto³ow±,
d) wyrzynarkê sto³ow±,
e) lutownicê,
f) wypalarkê i lutownicê do drewna,
bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 43800000-1 - Urz±dzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43810000-4 - Urz±dzenia do obróbki drewna
43812000-8 - Pi³y
43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym
44192200-4 - Gwo¼dzie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 38306,42 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. ZADANIE B: BHP3.1. Wykaz i opis dostarczanego asortymentu BHP zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
3.4. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych. Wszêdzie gdzie u¿yto nazwy w³asne dopuszcza siê sk³adanie ofert równowa¿nych.
3.5. Minimalna gwarancja na dostarczony asortyment BHP to 12 miesiêcy. Wyd³u¿enie gwarancji na:
a) gogle przeciwodpryskowe,
b) okulary ochronne stanowiskowe
bêdzie oceniane jako jedno z kryteriów oceny ofert.
3.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI””
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
18424000-7 - Rêkawice
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2199,51 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 41906,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 193692,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41906,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070794899
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 41906,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2568,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5584,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2568,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2568,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
wiêcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pi³ spalinowych
- Dostawa wyposa¿enia górskiego
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rêkawic do Szpitala ¦redzkiego Serca Jezusowego spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- "Dostawa ¶rodków ochrony osobistej stra¿aka w podziale na 3 czê¶ci".
- Dostawa opatrunków i materia³ów medycznych
- Zakup sprzêtu typu pi³y, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
wiêcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.