eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice › "Rewitalizacja budynku byłej Roszarni w Tworkowie w ramach projektu "Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reitswitzów" - Przebudowa i adaptacja budynku dawnej roszarni na Centrum Turysty"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja budynku byłej Roszarni w Tworkowie w ramach projektu „Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reitswitzów" - Przebudowa i adaptacja budynku dawnej roszarni na Centrum Turysty”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48)324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48)324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.krzyzanowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja budynku byłej Roszarni w Tworkowie w ramach projektu „Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reitswitzów" - Przebudowa i adaptacja budynku dawnej roszarni na Centrum Turysty”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-951376b8-6e12-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028469/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja budynku byłej Roszarni w Tworkowie w ramach projektu „Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reitswitzów" - Przebudowa i adaptacja budynku dawnej roszarni na Centrum Turysty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr CZ.11.2.45/0.0/0.0/16_025/0001275 „Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reiswitzów” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V - A Republika Czeska – Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046513/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Rewitalizacja budynku byłej Roszarni w Tworkowie w ramach projektu „Szlakiem rodów Eichendorffów, Rothschildów i Reitswitzów" - Przebudowa i adaptacja budynku dawnej roszarni na Centrum Turysty” w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
1) Budynek byłej roszarni o projektowanej kubaturze 5 821,13 m3 położny jest na skrzyżowaniu ulic Dworcowej i Parkowej w Tworkowie, Gmina Krzyżanowice, na działce nr 815/3 i 815/4, obręb Tworków. Jest to budynek dwukondygnacyjny, wykonany z cegły pełnej z drewnianymi stropami i dachem wielospadowy kryty eternitem. W przeszłości obiekt pełnił funkcję roszarni lnu oraz magazynu. Przebudowa ma na celu rewitalizację obiektu z przystosowaniem do pełnienia funkcji usługowej turystycznej i społeczno - kulturalnej.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
-rozbudowę obiektu;
-dobudowę zewnętrznych schodów ewakuacyjnych;
-przebudowę stropów i ścian wnętrza budynku z wymianą części elementów konstrukcji;
-budowę nowej wewnętrznej klatki schodowej wydzielonej pożarowo i oddymianej;
-budowę wewnętrznego dźwigu kabinowego;
-przebudowę dachu wraz z wymianą części elementów konstrukcyjnych;
-usuniecie istniejącego pokrycia dachu z azbestu i wykonanie nowego pokrycia z blachy ocynkowanej;
-obudowa drewnianych elementów konstrukcji dachu płytami G-K;
-wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i dachu;
-montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
-wykonanie wszystkich robót wykończeniowych – w tym m.in.: tynkowanie, malowanie, wykonanie wylewek, posadzek;
-przystosowanie budynku do korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami, w tym m. in. wykonanie oznaczeń pismem Braille’a oraz pętli indukcyjnej ;
-wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych i zewnętrznych budynku elektrycznej, instalacyjnej i odgromowej;
-wykonanie nowej kotłowni gazowej;
-wykonacie nowych instalacji teletechnicznych;
-wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w części budynku,
-wykonanie instalacji fotowoltaicznej na połaci dachu budynku;
-wykonanie robót zewnętrznych – utwardzenie terenu, wykonanie miejsc postojowych, zjazdów
-z dróg publicznych oraz zieleni, wykonanie zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne.

3) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania (zobowiązany jest wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną).
Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania w odległości 8 km, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45262300-4 - Betonowanie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6330409,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6330409,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6330409,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDMED" Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6390004982

7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 85

7.3.4) Miejscowość: Zawada Książęca

7.3.5) Kod pocztowy: 47-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6330409,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.