eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej na rzecz Instytutu Strat Wojennych im. Jana Karskiego w Warszawie



Og³oszenie z dnia 2023-03-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej na rzecz Instytutu Strat Wojennych im. Jana Karskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT STRAT WOJENNYCH IM. JANA KARSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521264448

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Rejtana 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajanuszko@instytutstratwojennych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://instytutstratwojennych.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

badawcza ,edukacyjna, wydawnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej na rzecz Instytutu Strat Wojennych im. Jana Karskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-927e6b9c-bf2f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00130402

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-927e6b9c-bf2f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-927e6b9c-bf2f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (w szczególno¶ci z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca”
na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Link do instrukcji interaktywnych: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (+48) 22 458 77 99. lub drog± elektroniczn±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiaj±cego dotycz±ca ochrony danych osobowych, sk³adana wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiaj±cy pozyska od Wykonawcy, a w szczególno¶ci:
 wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
 wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
 pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
 cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±,
 osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
z³o¿ona zgodnie z art. 13 i 14 Rozporz±dzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”:
1) Administratorem danych osobowych jest : jest Instytut Strat Wojennych im. Jana Karskiego w Warszawie przy ul. Rejtana 17, 02-516 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych nadzoruj±cego prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ pod adresem mailowym: iod@instytutkarskiego.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze podanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ;– podstaw± do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu ma prawo do ¿±dania od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji - maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania z tytu³u przys³uguj±cych mu praw okre¶lonych w art. 15 ust. 1-3 RODO;
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
11) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
12) Wyst±pienie przez Pani±/Pana z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
13) Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO;
14) Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem;
15) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiaj±cy dopu¶ci wy³±cznie osoby posiadaj±ce pisemne upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci;
16) Zamawiaj±cy ma prawo i obowi±zek ujawnienia wszystkich danych osobowych, które znajduj± siê w dokumentacji postêpowania, w tym przekazanej przez wykonawcê, z wyj±tkiem za³±czonych przez wykonawcê informacji zawieraj±cych tzw. dane wra¿liwe;
17) Zasada jawno¶ci protoko³u z postêpowania i jego za³±czników ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 18 Pzp, stosuje siê odpowiednio;
18) Zamawiaj±cy w ramach uprawnieñ w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 Pzp ma prawo do ¿±dania:
 o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
 po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
 innych dokumentów – zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika.
19) Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20) Zamawiaj±cy nie wykorzystuje w stosunku do Pani/Pana zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie wykonuje profilowania Pani/Pana.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/261-23/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi informatycznej na rzecz Instytutu Strat Wojennych im. Jana Karskiego, zwany dalej „Instytutem” od dnia zawarcia umowy przez okres 9 miesiêcy, wykonywana na miejscu minimum 3 (trzy) razy w tygodniu w wymiarze 8 godzin dziennie oraz dodatkowo w sytuacjach awaryjnych w pozosta³ych dniach roboczych i bie¿±ca pomoc zdalna dla u¿ytkowników w godzinach pracy Instytutu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zg³oszenia w przypadku sytuacji pilnych

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zg³oszenia w przypadku sytuacji nienagl±cych

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego, mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp z zachowaniem przepisów art. 110 ustawy Pzp, a tak¿e na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± okre¶lone poni¿ej przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w odniesieniu do zamówienia wykaza³, ¿e:
 jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 250 000,00 z³otych (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± siê, ¿e wykonuj± lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 us³ugi informatyczne w zakresie administrowania sieci±, serwerami, bazami danych oraz obs³ugi oprogramowania, w tym minimum 1 us³ugê dla co najmniej 30 stanowisk komputerowych.
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± siê dysponowaniem co najmniej dwoma osobami z wykszta³ceniem wy¿szym z zakresu informatyki (minimum licencjackie lub in¿ynierskie) i minimum 3 – letnim do¶wiadczeniem zawodowym w obs³udze informatycznej oraz posiadaj± szkolenie z zakresu:
a. administracji i zarz±dzania bezpieczeñstwem systemu Windows 2016 lub nowszym (dopuszczalne jako warunek równowa¿ny: administracja i zarz±dzania bezpieczeñstwem AzureAD lub ActiveDirectory/administracja i zarz±dzania bezpieczeñstwem Windows 10 lub nowszy
b. obs³uga urz±dzeñ sieciowych Fortinet
c. znajomo¶ci konfiguracji sieci LAN i WLAN
d. posiadanie certyfikatu potwierdzaj±cego ukoñczenie certyfikowanego przez Microsoft szkolenia
Ka¿da z osób skierowanych do realizacji zamówienia musi wykazaæ siê ww. do¶wiadczeniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da poni¿szych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 250 000 z³
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty wspólnej nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego zgodnie z pkt 2.
4. Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c± wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
5. Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
6. Formularz oferty podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty nale¿y wpisaæ informacje dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmianê osób uczestnicz±cych w realizacji Przedmiotu Umowy, przedstawionych przez Wykonawcê w Wykazie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu umowy, na podstawie pisemnego i uzasadnionego wniosku Wykonawcy, w momencie wyra¿enia przez Zamawiaj±cego pisemnej zgody, akceptuj±cej now± osobê uczestnicz±c± w realizacji Przedmiotu Umowy, z zastrze¿eniem, i¿ nowa osoba musi spe³niaæ, co najmniej wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i w og³oszeniu o zamówieniu;
2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu Umowy – mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie niezbêdnym do usuniêcia przeszkód bêd±cych wynikiem si³y wy¿szej,
3) zmianê spowodowan± sytuacj± epidemiologiczn± zwi±zan± z wyst±pieniem epidemii koronawirusa COVID 19, w takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie niezbêdnym do usuniêcia przeszkód bêd±cych wynikiem epidemii,
4) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy - zmianê w zakresie dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa.
4. W przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy, ka¿da ze Stron mo¿e wnosiæ o odpowiednio podwy¿szenie b±d¼ obni¿enie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. W takim przypadku, stawka wynagrodzenia za realizacjê Przedmiotu Umowy zostanie zwaloryzowana w oparciu o Pó³roczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych obwieszczany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego. Zmiana wynagrodzenia bêdzie mo¿liwa w sytuacji, gdy zmiana wysoko¶ci kosztów na rynku, zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy przekroczy 30 % - w stosunku do kosztów obowi±zuj±cych w dniu otwarcia ofert, przy czym przez zmianê kosztów rozumie siê zarówno ich wzrost, jak i obni¿enie;
Zmiana mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ w pó³roczu nastêpuj±cym po 6 (sze¶ciu) miesi±cach od up³ywu terminu do sk³adania ofert (tj. wska¼nikiem obliczonym dla pó³rocza, w którym up³yn±³ termin do sk³adania ofert). Zastrzega siê, ¿e uprawnienie Wykonawcy wygasa, je¿eli Zamawiaj±cy w terminie miesi±ca od dnia opublikowania wska¼nika nie otrzyma od Wykonawcy wniosku, w którym wykazany zostanie wp³yw zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wp³yw zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê zostanie okre¶lony na podstawie zestawieñ, o¶wiadczeñ lub innych dokumentów potwierdzaj±cych zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy. W szczególno¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przed³o¿enia faktur, rachunków i umów z kontrahentami, z których wynika wp³yw zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
6. W przypadku zmiany wynagrodzenia zgodnie z ust. 4, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
7. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u realizacji Przedmiotu Umowy na skutek waloryzacji, o której mowa w ust. 4 nie mo¿e przekroczyæ 30 % kwoty ³±cznego wynagrodzenia brutto
8. Ka¿da ze Stron umowy mo¿e zawnioskowaæ o jej zmianê w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie. W celu dokonania zmiany umowy, Strona o to wnioskuj±ca zobowi±zana jest do z³o¿enia drugiej Stronie propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia zaistnienia okoliczno¶ci bêd±cych podstaw± zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-20 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferta musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zapisy ograniczone ilo¶ci± znaków w rubryce w pozycji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz
warunki ich wprowadzenia. Ca³y zakres opisany w dokumentach zamówienia,

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.