Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078124/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg w Gminie Chąśno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Chąśno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 383-14-23
1.5.8.) Numer faksu: 46 838-14-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg w Gminie Chąśno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c340fadb-9e15-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077211/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont dróg w Gminie Chąśno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078124/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont dróg w Gminie Chąśno”.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont drogi gminnej nr 105051E w miejscowości Nowa Niespusza (odcinek długości 838 m),
2) Remont drogi gminnej nr 105055E w miejscowości Przemysłów (odcinek długości 2120 m),
3) Remont drogi gminnej nr 105052E Mastki - Wyborów. Zadanie 1 (odcinek długości 1600 m),
4) Remont drogi gminnej nr 105052E Mastki - Wyborów. Zadanie 2 (odcinek długości 797 m),
5) Remont drogi w miejscowości Goleńsko od km 0+000 do km 3+094 oraz od km 0+000 do km 0+179,
6) Remont drogi w miejscowości Goleńsko od km 0+000 do km 0+139*, (* Projekt techniczny „Remont drogi w miejscowości Goleńsko” obejmuje odcinek drogi od km 0+000 do km 0+628. Przedmiotowe zamówienie obejmuje tylko odcinek wskazany w niniejszym punkcie),
7) Remont drogi w miejscowości Sierżniki (odcinek długości 1,832 km),
8) Remont drogi w miejscowości Błędów etap I odcinek od km 0+000 do km 1+500,
9) Remont drogi w miejscowości Błędów etap I odcinek od km 0+000 do km 1+639 odcinek od km 0+000 do km 0+539,
10) Remont drogi w miejscowości Karnków (odcinek długości 1,653 km),
11) Remont drogi w miejscowości Błędów - etap II (odcinek długości 0,738 km),
12) Remont drogi w miejscowości Chąśno etap I (odcinek długości 0,875 km),
13) Remont drogi w miejscowości Chąśno - etap II (odcinek długości 1,073 km),
14) Remont drogi w miejscowości Marianka od km 0+000 do km 2+026,
15) Remont drogi w miejscowości Marianka od km 0+000 do km 0+692,
16) Remont drogi w miejscowości Karsznice Duże od km 0+000 do km 1+117,
17) Remont drogi w miejscowości Karsznice Duże od km 1+117 do km 1+485,
18) Remont drogi w miejscowości Karsznice Duże od km 1+485 do km 1+849,
19) Remont drogi gminnej w m. Goleńsko oraz Sierżniki (odcinek długości 1,817 km)
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SWZ: Załącznik Nr 10 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 11 do SWZ - Przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa
4. Gwarancja:
4.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od bezusterkowego końcowego odbioru robót.
4.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1429 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8375455,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9635584,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8375455,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BET Marcin Głuchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371705609
7.3.3) Ulica: ul. Gawłowska 179a
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8375455,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.