Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00234420/01 - Wynik z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Puławska 148/150
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-624
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130352
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00120861/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
• kart produktu, kart charakterystyki lub innych dokumentów zawierających informacje indywidualizujące zaoferowany artykuł, w ramach zadania 1, 2 oraz 3, potwierdzające wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, w ramach zadania nr 1, 2 oraz 3;
• zdjęć poglądowych proponowanych produktów, w ramach zadania nr 1, 2 oraz 3;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 1dla pozycji: 29,30,31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 2, zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 3, zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
Próbki:
Muszą zostać złożone przed terminem składania ofert w Biurze Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 72 47 601 32 04, w godz. 8.30 – 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz oznakowane w poniższy sposób:
Komenda Główna Policji Biuro Finansów KGP 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
z dopiskiem:
„PRÓBKI” - nr sprawy 54/Cag/22/KK, dotyczy zadania nr …..
Nie otwierać przed: 22.04.2022 r. godz. 11:10
Muszą one zostać zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich zawartością.
Muszą spełniać wszystkie parametry podane w Załączniku nr 2 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Niezgodność próbki z opisem przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy produkty / środki czystości takie same jak wskazane jako próbka.
Zgodnie z art. 77 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane,
na ich wniosek, złożone przez nich próbki.
Zamawiający nie zwróci Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożonych przez niego próbek, gdyż zostaną one potraktowane jako załączniki do umowy (i przez czas jej obowiązywania traktowane będą jako produkty wzorcowe).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą – wszystkie poza próbkami w formie elektronicznej.
Po zmianie:
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych:
• kart produktu, kart charakterystyki lub innych dokumentów zawierających informacje indywidualizujące zaoferowany artykuł, w ramach zadania 1, 2 oraz 3, potwierdzające wszystkie techniczno - użytkowe wymagania Zamawiającego, wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, w ramach zadania nr 1, 2 oraz 3;
• zdjęć poglądowych proponowanych produktów, w ramach zadania nr 1, 2 oraz 3;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 1dla pozycji: 29,30,31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 2, zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego;
• próbek oferowanych przedmiotów zamówienia, w ilości po 1 sztuce, w ramach zadania nr 3, zgodnie z Załącznikiem do formularza ofertowego.
Próbki:
Muszą zostać złożone przed terminem składania ofert w Biurze Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 435, tel. 72 47 601 32 04, w godz. 8.30 – 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) oraz oznakowane w poniższy sposób:
Komenda Główna Policji Biuro Finansów KGP 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
z dopiskiem:
„PRÓBKI” - nr sprawy 54/Cag/22/KK, dotyczy zadania nr …..
Nie otwierać przed: 28.04.2022 r. godz. 11:10
Muszą one zostać zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich zawartością.
Muszą spełniać wszystkie parametry podane w Załączniku nr 2 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Niezgodność próbki z opisem przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy produkty / środki czystości takie same jak wskazane jako próbka.
Zgodnie z art. 77 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane,
na ich wniosek, złożone przez nich próbki.
Zamawiający nie zwróci Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, złożonych przez niego próbek, gdyż zostaną one potraktowane jako załączniki do umowy (i przez czas jej obowiązywania traktowane będą jako produkty wzorcowe).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą – wszystkie poza próbkami w formie elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-22 11:00
Po zmianie:
2022-04-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-22 11:10
Po zmianie:
2022-04-28 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-21
Po zmianie:
2022-05-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych do rozbudowywanego systemu DDI firmy Infoblox w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- "Doposażenie magazynu OC - zakup łopat,szpadli,worków na piasek,plandek taczek(cz.1) oraz piły do betonu,piły łańcuchowej,agreg. prądotwórczego,masztu oświet., rozdzielnic wraz z przedłużaczami(cz.2)"
- "Zakup wraz z dostawą worków do selektywnej zbiórki odpadów"
- Baza Magazynowa Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej z wyposażeniem
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





