Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00124687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00193964/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie Systemu Kontroli Dostępu i Rejestracji Czasu Pracy w budynkach należących do Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz Sądów Rejonowych w Białogardzie, Drawsku Pom., Kołobrzegu, Wałczu i Szczecinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KOSZALINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322525
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Warynskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-541
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@koszalin.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koszalin.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130221
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00110231/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – dot. I, II, III, IV, V, VI części:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty, obejmujące swym zakresem wykonanie, montaż lub modernizację systemu kontroli dostępu (robota może obejmować system kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy), o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
2) dysponuje następującymi osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie instalacji objętych zakresem zamówienia:
2a) co najmniej 1 (jedną) osobą – posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz posiadającą aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego wystawioną przez przedsiębiorcę wykonującego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838),
2b) co najmniej 1 (jedną) osobą wykonującą instalację elektryczną posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne E wydawane przez SEP, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
2c) co najmniej 1 (jedną) osobą dozorującą wykonywanie instalacji elektrycznych posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne D wydawane przez SEP, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku dozoru.
Po zmianie:
DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI ZAMÓWIENIA – dot. I, II, III, IV, V, VI części:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty, obejmujące swym zakresem wykonanie, montaż lub modernizację systemu kontroli dostępu (robota może obejmować system kontroli dostępu wraz z systemem rejestracji czasu pracy), o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
2) dysponuje następującymi osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie instalacji objętych zakresem zamówienia:
2a) co najmniej 1 (jedną) osobą – posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zatrudnioną przez przedsiębiorcę wykonującego działalność gospodarczą, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838),
2b) co najmniej 1 (jedną) osobą wykonującą instalację elektryczną posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne E wydawane przez SEP, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
2c) co najmniej 1 (jedną) osobą dozorującą wykonywanie instalacji elektrycznych posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne D wydawane przez SEP, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku dozoru.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-26 09:00
Po zmianie:
2022-04-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-26 09:30
Po zmianie:
2022-04-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-25
Po zmianie:
2022-05-27
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Dostosowanie obiektu warsztatowego Państwowej Szkoły Budownictwa w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
więcej: System kontroli czasu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.