eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojna › Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze wraz odprowadzeniem ścieków do budowanej oczyszczalni ścieków w m. Mętno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130158 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze wraz odprowadzeniem ścieków do budowanej oczyszczalni ścieków w m. Mętno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812416522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowiańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojna

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukchojna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukchojna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze wraz odprowadzeniem ścieków do budowanej oczyszczalni ścieków w m. Mętno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66065a4b-ef95-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003272/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze wraz odprowadzeniem ścieków do budowanej oczyszczalni ścieków w m. Mętno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” zgonie z kryteriami ustanowionymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.pukchojna.pl, https://oneplace.marketplanet.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.pukchojna.pl, https://oneplace.marketplanet.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem Zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
a) Elektronicznie na adres e-mail: s.prawdziuk@pukchojna.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod
adresem: https://pukchojna.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie SP. z o.o.,
ul. Słowiańska 1, 74 – 500 Chojna, NIP 858-16-63-165.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z IOD możliwy jest przez e-mail: iod@pukchojna.pl
lub pod nr telefonu 91 414 16 44.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia,
prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed
roszczeniami.
4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) ustawa z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
b) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
c) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/DEW/02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu przepompowni ścieków
w m. Łaziszcze w działce 9/22 obręb Łaziszcze, kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na odcinku drogi wojewódzkiej nr 124 oraz oczyszczalni ścieków w m. Mętno działka 63 obręb Mętno.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2
ustawy Pzp, tj. dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów :
a) Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu, warunek zostanie uznany
za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz będzie przez cały okres realizacji kontraktu na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy zł 00/100).
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o załączoną przez
Wykonawcę do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 900.000,00 PLN brutto (słownie: dziewięćset
tysięcy złotych) lub co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 500.000,00 PLN brutto (słownie: pięćset
tysięcy złotych) każda, odpowiadające swoim zakresem robotom budowlanym w zakresie budowy, przebudowy
lub modernizacji oczyszczalni ścieków/przepompowni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą z podaniem
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów z załączeniem dowodów, określających czy te roboty budowlane
wykonane zostały należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia
złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą – spełnia/ nie spełnia.
b) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:
− osobą na stanowisku projektanta koordynatora zespołu projektowego w specjalności instalacji
w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych posiadająca uprawniania budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności
instalacji w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych.
− osobą na stanowisku projektanta w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez
ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
− osobą na stanowisku projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadająca uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.
− osobą na stanowisku, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji niniejszego
zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacji w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych.
− osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie: sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
− osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności. Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba posiada
kwalifikacje w kilku specjalnościach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z Załącznikiem 7 do SWZ,
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ,
wraz z oświadczeniem na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia osób
wykazanych w dokumencie, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. W trakcie realizacji
zamówienia osoby wymienione w Wykazie osób, Wykonawca może zastąpić innymi, spełniającymi wymagania
zgodnie z zapisami SWZ, natomiast przed faktem dokonania zmiany, Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego,
przekazując zaktualizowany Załącznik Nr 8 do SWZ,
3) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
4) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5
do SWZ),
5) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
6) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć
oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. Dokument należy złożyć w postaci
elektronicznej.
7) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi
złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. Dokument należy złożyć
w postaci elektronicznej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga by oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia
tysięcy zł 00/100 PLN).
2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym jako składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chojna 78 9370 0007 0000 0215 2000 0004
tytułem: „wadium – Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze wraz z odprowadzeniem ścieków do
budowanej oczyszczalni ścieków w m. Mętno”;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 109).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany wymagają zachowania formy pisemnej.Zakres zmian określony został we
wzorze umowy - załącznik Nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://oneplace.marketplanet.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.