eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu - etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c226a5-86d1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu - etap II przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.55.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3238917,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2188095,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidzianej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”, a w szczególności:
1) Dostawa i montaż 2 szt. tablic informacyjnych;
2) Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego wraz z furtkami i bramami wjazdowymi;
3) Dostawa i montaż monitoringu;
4) Dostawa i montaż obiektów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci);
5) Dostawa i montaż oświetleniowych lamp solarnych;
6) Utwardzenie terenu poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,5 Cnr o gr. 20 cm, podsypki cementowo-piaskowej w proporcji 1:8, grubości 4 cm oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, kolor grafit;
7) Wykonanie nawierzchni z płyt z ażurowych 40x60x10 cm, kolor szary;
8) Wykonanie kanalizacji deszczowej;
9) Podłączenia rur spustowych do kanalizacji deszczowej: budynku toalet, wiat drewnianych i wiaty stalowej;
10) Dostawy i montażu szlabanu wjazdowego o długości 8 m wraz z przekazaniem 20 szt. kart dostępu;
11) Budowa kanalizacji kablowej z rur RHDPE110/6,3 z wyłączeniem odcinka o długości około 160 m, który został wykonany przy realizacji wcześniejszej inwestycji;
12) Utwardzenie terenu nawierzchni, w tym nawierzchni pod wiatami drewnianymi, wiata stalową i wokół pawilonu;
13) Wykonanie zasilania szlabanu i monitoringu, ułożonego w kanalizacji kablowej, rura RHDPE110/6,3 (YKY 5X4,0 mm2 + światłowód zew. 9/125, A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2x6) 4,0 kN);
14) Wykonanie podłączeń w istniejącej szafce rozdzielczej, wskazanej w projekcie zagospodarowania terenu jako „Projektowana szafka pomiarowa lokalnego operatora wg odrębnego opracowania” według schematu tablicy rozdzielczej – WG+ZR;
15) Wykonanie kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 do budynku toalet w kanalizacji kablowej w rurze RHDPE110/6,3 + światłowód zew. 9/125, A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2X6) 4,0 kN do monitoringu wraz z podłączeniem i odłączeniem zasilania istniejącego;
16) Wykonanie odwodnienia liniowego;
17) Wykonanie odwodnienia z koryt ściekowych;
18) Wykonanie oznakowania miejsc postojowych;
19) Urządzenie zieleni.
2. Zamawiający informuje iż, przedmiot zamówieniaprowadzonego postępowania nie obejmuje:
1) Rozbiórki budynku w miejscu lokalizacji pawilonu, która została wykonana;
2) Montażu stacji meteo;
3) Budowy wiaty śmietnikowej;
4) Budowy dwóch wiat o konstrukcji drewnianej;
5) Budowy wiaty o konstrukcji stalowej;
6) Budowy pawilonu handlowego;
7) Przebudowy budynku toalet;
8) Wykonania instalacji fotowoltaicznej w budynku pawilonu;
9) Wykonania nawierzchni chodnika przy budynku toalet;
10) Wykonania oświetlenia w wiatach drewnianych oraz wiacie stalowej;
11) Wykonania przyłącza wody wraz z montażem wodomierza w pomieszczeniu 1/2 w budynku pawilonu;
12) Wykonania przyłącza energetycznego do budynku pawilonu;
13) Kompleksowego sprawdzenia i naprawy wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku toalet w niezbędnym zakresie;
14) Wykonania przepompowni ścieków, przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku pawilonu do przepompowni ścieków, przewodu tłocznego od przepompowni ścieków do studni betonowej wraz z włączeniem do kanalizacji sanitarnej,
a także z przyłącza energetycznego zasilającego przepompownię;
15) Ułożenia i podłączenia kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 w rurze kablowej od szafki rozdzielczej do istniejących boksów handlowych oraz usunięcia dwóch słupów wraz z napowietrzną linią zasilającą te budynki.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28 grudnia 2022 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pn.: „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap II, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”. Ogłoszenie
o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 grudnia 2022 r. pod nr 2022/BZP 00519905/01. Do upływu terminu składania ofert określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 16 stycznia 2023 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z przewidzianą w dokumentach zamówienia - w cz. IV Specyfikacji Warunków Zamówienia możliwością przeprowadzenia negocjacji treści oferty, Zamawiający zaprosił Wykonawców, którzy złożyli niepodlegające odrzuceniu oferty w odpowiedzi
na ogłoszenie o zamówieniu na negocjacje w celu ulepszenia treści ofert. Następnie po zakończonych negocjacjach Zamawiający zaprosił Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych (ulepszonych), w terminie do dnia 30 stycznia 2022 r. do godz. 9:00.
W wyznaczonym terminie na składanie ofert dodatkowych wpłynęły trzy oferty dodatkowe (ulepszone). Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 1 805 904,67 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wynosi 2 434 714,59 zł brutto, która znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2434714,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2749000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.