eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce



Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1584f946-bf23-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1584f946-bf23-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że spełnia wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROA.271.03.02.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań w ramach inwestycji „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”.

1. Zadanie nr 1: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. Adama Mickiewicza 75 w Wyśmierzycach, na działkach o nr ew. 3486, 3487, 3488, 3470. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. częściowa wymiana stolarki okiennej (w piwnicy budynku),
b. wymiana stolarki drzwiowej,
c. docieplenie ścian zewnętrznych,
d. docieplenie ścian piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową,
e. remont murków schodów zewnętrznych,
f. modernizację schodów wejściowych zewnętrznych wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
g. modernizację instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
h. wykonanie obróbek blacharskich,
i. przeniesienie lub wymiana wszelakich urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 8.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.4 – Przedmiar robót – „Przebudowa schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 8.5 – Projekt Zagospodarowania Terenu - „Przebudowa schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

2. Zadanie nr 2: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. bł. ks. prof. Franciszka Rosłańca w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. Adama Mickiewicza 4, w Wyśmierzycach na działce o nr ew. 1686. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. wymiana źródła ciepła,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. wykonanie obróbek blacharskich,
e. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację’
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 9.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.4 – Przedmiar robót – „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.5 – Projekt Wykonawczy - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.6 – Specyfikacja techniczna - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

3. Zadanie nr 3: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie” - budynek zlokalizowany w Kostrzynie nr 66A na działce o nr ew. 793. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. wymiana źródła ciepła,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. wykonanie obróbek blacharskich,
e. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację,
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 10.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 10.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 10.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

W przypadku wykonania wymiany źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie Zamawiający wymaga wykonania robót analogicznie jak w przypadku „Wymiany źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”, z tą różnicą, że prace będą dotyczyły demontażu i montażu jednego kotła CO zamiast dwóch. Zamawiający zaleca w tym przypadku dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Kostrzynie, w celu oszacowania zakresu prac przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji lokalnej lub jej brak nie jest warunkiem dopuszczenia bądź nie, do udziału w postępowaniu.

- Załącznik nr 9.4 – Przedmiar robót – „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.5 – Projekt Wykonawczy - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 9.6 – Specyfikacja techniczna - „Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Wyśmierzycach”

4. Zadanie nr 4: „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach” - budynek zlokalizowany przy ul. 1000 lecia Państwa Polskiego 8 w Wyśmierzycach, na działce o nr ew. 3484. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych:
a. docieplenie ścian zewnętrznych,
b. remont dachu (pokrycie styropapą) wraz z wykonaniem obróbek blacharskich,
c. modernizacja instalacji odgromowej (w związku z dociepleniem),
d. przeniesienie lub wymiana urządzeń zamontowanych na ścianie na nową elewację,
e. wymiana rur spustowych oraz rynien,
f. wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej.

Wszystkie informacje dotyczące tego zadania zostały zawarte w załącznikach do SWZ:
- Załącznik nr 11.1 – Przedmiar robót - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 11.2 – Projekt Wykonawczy - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 11.3 – Specyfikacja techniczna - „Termomodernizacja budynku SPZOZ w Wyśmierzycach”
- Załącznik nr 12 - Koncepcja – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wyśmierzyce”

Uwagi dotyczące wszystkich zadań 1-4:
1) Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego (dotyczy każdego zadania oddzielnie).
2) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie wszystkich procedur administracyjnych związanych
z prawidłowym oddaniem obiektu.
3) Montaż instalacji i urządzeń elektrycznych ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami operatora sieci dystrybucyjnej.
4) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania obiektu i instalacji.
5) Dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
6) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest dla każdego obiektu osobno sporządzić audyt efektywności energetycznej, w którym wykaże spełnienie wymagań określonych w audycie energetycznym wskazanym w przedmiocie zamówienia.

1. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty, materiały, urządzenia, technologie, powinny być zgodne z rozwiązaniami przyjętymi w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, z zastrzeżeniem poniższych postanowień:
1) jeżeli Dokumentacja Projektowo-Techniczna wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy, to Zamawiający z mocy art. 101 ust. 4 ustawy dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w Dokumentacji Projektowo-Technicznej, przy czym materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego (rozwiązania równoważne),
2) materiały, urządzenia lub technologie pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia,
3) pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów, urządzeń lub technologii zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
3. Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien wykazać, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum
1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Opis spełniania warunku zad. (1-4)
a) Wymagania w zakresie zdolności technicznej.
W zakresie zdolności technicznej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
• w okresie ostatnich pięciu lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku o kubaturze min. 180,00 m3 o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (brutto) każda.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący wykazania doświadczenia – wykonania należycie co najmniej trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku o kubaturze min. 180,00 m3 o wartości co najmniej 100 000,00 złotych (brutto) każda - dotyczy tego z wykonawców, który będzie te roboty budowlane wykonywał. Doświadczenie wykazane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie sumuje się.

b) Wymagania w zakresie zdolności zawodowej.
Wykonawca powinien skierować do realizacji przedmiotu zamówienia minimum:
• Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; (Na podstawie art. 127 ust. 1 pkt 1 Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków).
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP oraz w zakresie określonym w art. 108 ust. I pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo — w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. I pkt 4 ustawy PZP o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł; słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Bank Spółdzielczy w Białobrzegach Oddział Wyśmierzyce 33 9117 0000 0100 2802 2000 0140. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyśmierzyce”
6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego.
7. Wadium podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może zostać wniesione przez jednego z tych podmiotów.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 10 % ceny brutto wskazanej w §3 ust. 1 umowy tj. w kwocie ……………...
2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.
3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ……………………………………………………………………….………………..
nie później niż w terminie 35 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej.
4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.
5. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone, zgodnie z postanowieniami § 5. Zapłacona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.