Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00039402/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wieży widokowej wraz z utworzeniem sieci ścieżek turystyczno-rowerowych i towarzyszącą im infrastrukturą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14
1.5.2.) Miejscowość: Koszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413514048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c08a931c-96fe-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wieży widokowej wraz z utworzeniem sieci ścieżek turystyczno-rowerowych i towarzyszącą im infrastrukturą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c08a931c-96fe-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wieży widokowej wraz z utworzeniem sieci ścieżek turystyczno-rowerowych i towarzyszącą im infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI 1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa wieży widokowej i utworzenie ścieżek turystyczno-rowerowychPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania:
Projektowany obiekt budowlany – wieża widokowa – z otwartymi ścianami (słupy drewniane) – będzie posiadała wymiary 9,80 x9,80m wysokość 11,55m – do szczytu dachu.
Wieża widokowa usytuowana będzie na działce nr 321/1 (dawniej działka 321) w miejscowości Witów. Przedmiotowa działka jest niezabudowana. Teren przy wieży widokowej będzie posiadał nawierzchnię z kostki betonowej.
Działka nie posiada uzbrojenia . Południowa część to teren rolny, oraz zieleń nieurządzona. Teren jest nieogrodzony.
Z planowanym obiektem związane jest projektowane utwardzenie terenu – nawierzchnia z kostki brukowej – dojście piesze o szer. 1,5m
W zakresie robót utworzenia sieci ścieżek turystyczno-rowerowych należy przewidzieć montaż następujących elementów małej architektury.
Tablice informacyjne (przykładowy wzór tablicy w załączeniu; na tablicach będą znajdować się logotypy programu polski ład)
Przy obiektach: 4 tablice informacyjno- turystyczne (po 2,0m2):
- nr dz ewid. 132/1 Książnice Małe
- nr dz ewid. 257/2 Morsko
- nr dz ewid 153 Przemyków
- nr dz ewid. 200 Rachwałowice
2 tablice informacyjno- turystyczne zbiorcze (po 3,0m2):
– dz nr ewid. 792/17 Koszyce
- dz nr ewid. 321 Witów,
60 tablic w ciągu trasy (po 0,3m2) oznakowanie trasy (ok 35 w pasach dróg gminnych i ok 25 szt. w pasach dróg powiatowych.
Ławki z oparciem – 10 szt.
Stojaki na rowery – 8 szt.
Stacja naprawcza – 2 szt.
Kosze na odpadki – 6 szt.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 800784,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drogi gminnej w miejscowości Witów na działce nr 325 i 339Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi w miejscowości Witów , lokalizacja działka nr 325 i 339 w obręb Witow. W zakres robót wchodzą: roboty przygotowawcze-odtworzenie trasy i punktów wysokościowych-0,455km, karczowanie zagajników/krzaków 0,500ha, mechaniczne usunięcie warstwy humusu 1592,50m2 ; roboty ziemne- wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku na odkład w gr. kat.IV na odległość do 10km-wykop pod konstrukcje drogi 180,00m3; wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów przepuszczalnych 3750,00m3 ; podbudowy- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1365,00m2 wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu 25 cm-1547,00m2, wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0,31,5 mm-20cm-1456,00m2; nawierzchnie- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6cm-325,00m2 , oczyszczenie 325,00m2 i skropienie powierzchni emulsja asfaltowa szybkorozpadową 325,00m2 .
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8.2 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 454547,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1123862,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1467390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1123862,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma FRANCUZ Bogdan Francuz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6820001272
7.3.4) Miejscowość: żębocin 24b
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Francuz Firma "FRANCUZ"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Francuz Firma "FRANCUZ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1123862,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897029,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897029,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897029,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRODiM Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783196961
7.3.3) Ulica: Blokowa 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897029,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSZYCE
- Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw w Koszycach
- Modernizacja infrastruktury rekreacyjno-sportowej przy Centrum Oświatowym im. Stanisława Wyspiańskiego w Koszycach
więcej: przetargi KOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.