eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno"Organizacja wsparć integracyjnych"- powt. II



Ogłoszenie z dnia 2025-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja wsparć integracyjnych”- powt. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8ae1d4-88f5-42fd-a7a6-1496d7b4f9f5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja wsparć integracyjnych”- powt. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8ae1d4-88f5-42fd-a7a6-1496d7b4f9f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317051/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja wsparć integracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,WSPARCIE RODZIN NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.WR.260.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Organizacja pikników ekologicznych
W ramach części 1 Wykonawca zrealizuje 2 zadania:
Zadanie 1
Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną pikników ekologicznych dla uczestników
w ilości: 3 pikniki ekologiczne w 2025 roku oraz 1 piknik ekologiczny w 2026 roku. W każdym
z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci: z PWD w Dobrzeszowie (15 dzieci), Łopusznie (15 dzieci), Gnieździska (15 dzieci), Eustachów(15 dzieci).

Zadanie 2
Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną pikników ekologicznych dla uczestników w ilości: 3 pikniki ekologiczne w 2025 roku oraz 1 piknik ekologiczny w 2026 roku każdy dla 60 dzieci: z PWD w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach (15 dzieci), Piotrowcu (15 dzieci) (60 dzieci na 1 piknik).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Organizacja wyjazdów edukacyjno-kulturalnych oraz rekreacyjno-sportowych

W ramach części 2 Wykonawca zrealizuje 2 zadania:

Zadanie 1:
Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 20 wyjazdów edukacyjno – kulturalnych oraz rekreacyjno- sportowych w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci:
z PWD w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach (15 dzieci), Piotrowcu (15 dzieci).

Zadanie 2: Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 20 wyjazdów edukacyjno – kulturalnych oraz rekreacyjno- sportowych w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci: z PWD w Dobrzeszowie (15 dzieci), Łopusznie (15 dzieci), Gnieździska (15 dzieci), Eustachów (15 dzieci).

Wycieczki obejmujące niniejszą Część 2 postępowania będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 zapewni:
 kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
 transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii,
 rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji,
 ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

4.5.5.) Wartość części: 356000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Organizacja 48 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.

W ramach części 3 Wykonawca zrealizuje 2 zadania tj. łącznie 48 wyjazdów na basen:

Zadanie 1:
Wykonawca zorganizuje 24 wyjazdów na basen mieszczący się w Centrum Sportowo – Rekreacyjnym OLIMPIC w Strawczynie każdy dla uczestników projektu w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy łącznie 60 dzieci z PWD: w Dobrzeszowie (15 dzieci ), Łopusznie (15 dzieci ), Gnieździska (15 dzieci ), Eustachów (15 dzieci).


Zadanie 2:
Wykonawca zorganizuje 24 wyjazdów na basen mieszczący się w Centrum Sportowo – Rekreacyjnym OLIMPIC w Strawczynie każdy dla uczestników projektu w latach 2025 – 2026.
W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci z PWD: w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach(15 dzieci), Piotrowcu(15 dzieci).

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Powązka Animacje

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482794360

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346366,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346366,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL MAŁGORZATA FIRLEJCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532418010

7.3.4) Miejscowość: Gilowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-322

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346366,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje,
że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na część nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 3 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.