Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00665980/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja wsparć integracyjnych”- powt. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290680760
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-lopuszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad8ae1d4-88f5-42fd-a7a6-1496d7b4f9f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Organizacja wsparć integracyjnych”- powt. II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad8ae1d4-88f5-42fd-a7a6-1496d7b4f9f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00317051/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Organizacja wsparć integracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,WSPARCIE RODZIN NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.WR.260.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Organizacja pikników ekologicznychW ramach części 1 Wykonawca zrealizuje 2 zadania:
Zadanie 1
Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną pikników ekologicznych dla uczestników
w ilości: 3 pikniki ekologiczne w 2025 roku oraz 1 piknik ekologiczny w 2026 roku. W każdym
z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci: z PWD w Dobrzeszowie (15 dzieci), Łopusznie (15 dzieci), Gnieździska (15 dzieci), Eustachów(15 dzieci).
Zadanie 2
Wykonawca zorganizuje i zapewni obsługę logistyczną pikników ekologicznych dla uczestników w ilości: 3 pikniki ekologiczne w 2025 roku oraz 1 piknik ekologiczny w 2026 roku każdy dla 60 dzieci: z PWD w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach (15 dzieci), Piotrowcu (15 dzieci) (60 dzieci na 1 piknik).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Organizacja wyjazdów edukacyjno-kulturalnych oraz rekreacyjno-sportowychW ramach części 2 Wykonawca zrealizuje 2 zadania:
Zadanie 1:
Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 20 wyjazdów edukacyjno – kulturalnych oraz rekreacyjno- sportowych w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci:
z PWD w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach (15 dzieci), Piotrowcu (15 dzieci).
Zadanie 2: Wykonawca zorganizuje dla uczestników projektu łącznie 20 wyjazdów edukacyjno – kulturalnych oraz rekreacyjno- sportowych w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci: z PWD w Dobrzeszowie (15 dzieci), Łopusznie (15 dzieci), Gnieździska (15 dzieci), Eustachów (15 dzieci).
Wycieczki obejmujące niniejszą Część 2 postępowania będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).
Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 zapewni:
kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii,
rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji,
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
4.5.5.) Wartość części: 356000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Organizacja 48 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.W ramach części 3 Wykonawca zrealizuje 2 zadania tj. łącznie 48 wyjazdów na basen:
Zadanie 1:
Wykonawca zorganizuje 24 wyjazdów na basen mieszczący się w Centrum Sportowo – Rekreacyjnym OLIMPIC w Strawczynie każdy dla uczestników projektu w latach 2025 – 2026. W każdym z wyjazdów uczestniczy łącznie 60 dzieci z PWD: w Dobrzeszowie (15 dzieci ), Łopusznie (15 dzieci ), Gnieździska (15 dzieci ), Eustachów (15 dzieci).
Zadanie 2:
Wykonawca zorganizuje 24 wyjazdów na basen mieszczący się w Centrum Sportowo – Rekreacyjnym OLIMPIC w Strawczynie każdy dla uczestników projektu w latach 2025 – 2026.
W każdym z wyjazdów uczestniczy 60 dzieci z PWD: w Sarbicach Drugich (15 dzieci), Józefinie (15 dzieci), Fanisławicach(15 dzieci), Piotrowcu(15 dzieci).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Powązka Animacje
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482794360
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346366,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346366,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COUNTRY TRAVEL MAŁGORZATA FIRLEJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5532418010
7.3.4) Miejscowość: Gilowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-322
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk
jakie przetargi wygrała firma
COUNTRY TRAVEL Małgorzata Firlejczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346366,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje,
że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na część nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 3 unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty edukacyjne z zakresu zero waste w ramach projektu Jadłodzielnia w Śródmieściu na rok 2025
- Nagłośnienie, oflagowanie, użyczenie krzeseł, zadaszenie, oświetlenie, wygrodzenie stref - podczas uroczystości organizowanych przez UdSKiOR.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń online dla kadry Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych oraz wyjazdowych w ramach programu rozwojowego ZS w Serokomli oraz Szkoły Podstawowej w Krzówce "AKTYWNE WAKACJE"
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- Organizacja dwóch biegów w celu promocji Funduszy Europejskich w Wielkopolsce
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.