eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83086c4-a107-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017955/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082672/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/15/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Gotowy preparat dezynfekcyjny do zamgławiania oparty na 12% roztworze nadtlenku wodoru i kationach srebra, bez zapachu, biodegradowalny. Spektrum działania: B, V, F, S. Preparat kompatybilny do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Nocospray. Ilość: 4 opakowania 20 litrowe.
2. Gotowy preparat dezynfekcyjny do zamgławiania oparty na 12% roztworze nadtlenku wodoru i kationach srebra, bez zapachu, biodegradowalny. Spektrum działania: B, V, F, S. Preparat kompatybilny do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Nocospray. Ilość: 4 opakowania 1 litrowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12700,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat odkażający do maceratorów, powinien zawierać 1-5% Chlorku Didecylodimetyloamoniowego ,1-5% Izopropanolu.
Preparat kompatybilny do posiadanego przez Zamawiającego maceratora ULTIMA, firmy DDC Dolphin. Ilość: 5 opakowań 5 litrowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1560,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat myjąco-czyszczący w postaci koncentratu do czyszczenia płyt elektrostatycznych w urządzeniu do dekontaminacji pomieszczeń. Preparat kompatybilny do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia GENANO. Ilość: 3 opakowania 1 litrowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2158,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Gotowy preparat dezynfekcyjny do zamgławiania oparty na 12% roztworze nadtlenku wodoru. Spektrum działania: B, V, F, S. Preparat kompatybilny do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Sentinel room. Ilość: 20 opakowań 5 litrowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 5821,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym oraz do powierzchni mających kontakt z żywnością, oparty o QAV. Stężenie robocze 0,25 %. Spektrum i czas działania: B (Salmonella enteritidis, Acinetobacter baumani ESBL, Enterrococcusfaecium VRE), V (HIV, HBV, HCV, Rota, Herpes), F: w czasie 15 minut . Spełniający wymogi: B i F przebadane metodą 4 pól, faza 2 etap 2 wraz z czynnikiem mechanicznym. Ilość: 26 opakowań 1 litrowych.
2. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym oraz do powierzchni mających kontakt z żywnością, oparty o QAV. Stężenie robocze 0,25 %. Spektrum i czas działania: B (Salmonella enteritidis, Acinetobacter baumani ESBL, Enterrococcusfaecium VRE), V (HIV, HBV, HCV, Rota, Herpes), F:w czasie 15 minut . Spełniający wymogi: B i F przebadane metodą 4 pól, faza 2 etap 2 wraz z czynnikiem mechanicznym. Ilość: 34 opakowania 5 litrowych.
3. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym oraz do powierzchni mających kontakt z żywnością, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, amin. Stężenie robocze i spektrum działania: B - 0,5% w czasie 5 min., V ( Rota, Vacinnia) - 0,5% w czasie 15 min., Tbc i F - 1% w czasie 15 min.
Ilość: 2 opakowania 1 litrowe.
4. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni w obszarze medycznym oraz do powierzchni mających kontakt z żywnością, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, amin. Stężenie robocze i spektrum działania: B - 0,5% w czasie 5 min., V ( Rota, Vacinnia) - 0,5% w czasie 15 min., Tbc i F - 1% w czasie 15 min.
Ilość: 2 opakowania 5 litrowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 12165,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat alkoholowy gotowy do użycia, zawierający w swoim składzie wyłącznie jedną substancję czynną – etanol w ilości do 44g., bez zawartości glioksalu , aldehydów i QAC. Przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych, o właściwościach czyszczących i błyszczących metalowe powierzchnie. Spektrum i czas działania:- B (w tym Tbc) - do 1 min.- V ( w tym HBV, HCV, HIV, Vaccinia, BVDV, Rotawirus, Norowirus, Adenowirus) – do 30 sek. Ilość: 140 opakowań 5 litrowych.
2. Preparat alkoholowy gotowy do użycia, zawierający w swoim składzie wyłącznie jedną substancję czynną – etanol w ilości do 44g., bez zawartości glioksalu , aldehydów i QAC. Przeznaczony do dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudnodostępnych, właściwościach czyszczących i błyszczących metalowe powierzchnie. Spektrum i czas działania:- B (w tym Tbc) - do 1 min.- V ( w tym HBV, HCV, HIV, Vaccinia, BVDV, Rotawirus, Norowirus, Adenowirus) – do 30 sek. Ilość: 50 opakowań 1 litrowych z rozpylaczem.
3. Preparat do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni sprzętu medycznego innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi w postaci gotowej do użycia pianki zawierającej 2-propanol, etanol oraz glukoprotaminę. Spełniający badania: B, F przebadane metodą 4 pól – faza 2 etap 2 dla obszaru medycznego wraz z czynnikiem mechanicznym. Spektrum i czas działania:- B, F, V Adeno, Rota – do 1 minuty- V (HIV, HBV), Tbc (włącznie z prątkami) – do 5 minut (dla pełnego spektrum). Ilość: 105 opakowań 5 litrowych.
4. Preparat do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni sprzętu medycznego innych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholi w postaci gotowej do użycia pianki zawierającej 2-propanol, etanol oraz glukoprotaminę. Spełniający badania: B, F przebadane metodą 4 pól – faza 2 etap 2 dla obszaru medycznego wraz z czynnikiem mechanicznym. Spektrum i czas działania: - B, F, V Adeno, Rota – do 1 minuty- V (HIV, HBV), Tbc (włącznie z prątkami) – do 5 minut (dla pełnego spektrum). Ilość: 24 litry. Zamawiający dopuszcza opakowania 750 ml lub 1 litrowe.
5. Preparat do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni sprzętu medycznego nieodpornych i odpornych na działanie alkoholi w postaci gotowej do użycia pianki lub płynu, bez zawartości alkoholu i aldehydów. Musi być bezpieczny dla powierzchni ze szkła akrylowego oraz wrażliwych tworzyw sztucznych. Spektrum działania: B, F, V (Vaccinia, BVDV, Rotawirus, Norowirus, Polyoma). Ilość: 20 opakowań 5 litrowych.
6. Preparat do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni sprzętu medycznego nieodpornych i odpornych na działanie alkoholi w postaci gotowej do użycia pianki lub płynu, bez zawartości alkoholu i aldehydów. Musi być bezpieczny dla powierzchni ze szkła akrylowego oraz wrażliwych tworzyw sztucznych. Spektrum działania: B, F, V (Vaccinia, BVDV, Rotawirus, Norowirus, Polyoma). Ilość: 2 opakowania 1 litrowe z rozpylaczem.
7. Chusteczki nasączone roztworem myjąco-dezynfekującym do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu np. głowice ultradźwiękowe, sondy, plexi, o wymiarach 20cm.x20cm +/- 2cm. Preparat na bazie nadtlenku wodoru bez zawartości alkoholu i aldehydów. Spełniające wymogi: B, F, TBC przebadane metodą 4 pól - faza 2 etap 2 dla obszaru medycznego wraz z czynnikiem mechanicznym. Spektrum i czas działania:- B, F, V(wirusy osłonione, Adeno) – do 5 minut. Opakowanie z możliwością wielokrotnego otwarcia i zamknięcia. Ilość: 410 opakowań po 100 sztuk.
8. Sporobójcze chusteczki nasączone roztworem myjąco –dezynfekującym do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu np. głowice ultradźwiękowe, sondy, plexi, o wymiarach 20cm.x20cm +/- 2cm. Preparat na bazie nadtlenku wodoru bez zawartości alkoholu i aldehydów. Spełniające wymogi: B, F, TBC, S przebadane metodą 4 pól – faza 2 etap 2 dla obszaru medycznego wraz z czynnikiem mechanicznym. Spektrum i czas działania:- B, F, V(wirusy osłonione, Adeno), Tbc, S (Clostridium difficile) – do 5 minut. Opakowanie z możliwością wielokrotnego otwarcia i zamknięcia. Ilość: 25 opakowań po 100 sztuk.
9. Suche chusteczki aktywowane przez zwilżenie wodą, zawierające troklozen sodu, uwalniające aktywny chlor, przeznaczone do oczyszczania i dezynfekcji powierzchni. Spektrum działania: B, F, V(w tym: HIV, HBV, HCV, Polio, Adeno), Tbc, S (Clostridium difficile, Clostridium perfringens). Ilość: 10 opakowań po 25 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 62891,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu do dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin, posiadający dobre właściwości myjące, rozpuszczający krew, ropę, białko, wydzieliny. Baza aktywna poliamina. Bez zawartości aldehydów, aktywnego tlenu, chloru. Powinien posiadać kompatybilność z metalami i tworzywami sztucznymi. Spektrum i czas działania:- B, F i drożdże, Tbc, V (HBV, HIV, HCV, Polio, Adeno) oraz spory (S - w tym Clostridium perfringens)- na powierzchni do 5 minut. Ilość: 50 opakowań 5 litrowych.
2. Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci gotowej do użycia dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin, posiadający dobre właściwości myjące, rozpuszczający krew, ropę, białko, wydzieliny. Baza aktywna poliamina. Bez zawartości aldehydów, alkoholi, chloru. Powinien posiadać kompatybilność z metalami i tworzywami sztucznymi.
Spektrum i czas działania:- B, F i drożdże, Tbc, V (HBV, HIV, HCV, Polio, Adeno) oraz spory (S - w tym Clostridium perfringens)- na powierzchni do 5 minut. Ilość: 6 opakowań po 750 ml z rozpylaczem.
3. Preparat chlorowy w tabletkach, oparty o dichloroizocyjanuran sodu. Przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym. Czas aktywności roztworu roboczego 24 h.
Spektrum i czas działania:- B, V, F (obejmujący, spektrum działania Clostridium dificille), - Tbc – do 15 minut.
Ilość: 30 opakowań po 300 sztuk tabletek.
4. Preparat myjąco-dezynfekcyjny do powierzchni zaplecza kuchennego sprzętu oraz urządzeń kuchennych, zawierający tenzydy, aminy czwartorzędowe. Nie niszczący materiałów, chroniący skórę, nie wpływający szkodliwie na żywność.
Spektrum i czas działania: - B – do 15 minut. Ilość: 3 opakowania 5 litrowe.
5. Preparat w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni i wyposażenia medycznego, na bazie aktywnego tlenu, posiadający dodatek modyfikujący inhibitor korozji, oraz umożliwiający otrzymanie z jednego opakowania 8 litrów roztworu roboczego. Spektrum i czas działania: B, F, V , Tbc, S (Clostridium difficile) do 5 min. Ilość: 3 opakowania.
6. Preparat na bazie aktywnego tlenu do mycia i dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych materiałem organicznym, nie zawierający aldehydów, chloru, barwników. Spektrum i czas działania: - B,F,Tbc,S (Clostridium difficile) – do 15 min
Przebadany metodą 4 pól – faza 2 etap 2 dla obszaru medycznego wraz z czynnikiem mechanicznym. Ilość: 34 opakowania po 1500g.
7. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętów i narzędzi chirurgicznych– metodą natryskową, dezynfekcja rozlanych płynów ustrojowych i wydalin, zawierający związki powierzchniowo czynne, kwasy organiczne, substancje utleniające. Substancja aktywna- mononadsiarczan potasu. Aktywność r- ru przez 8 godzin od momentu jego sporządzenia.
Spektrum i czas działania: - B, V– do 10 minut – powierzchnie brudne - B, F, V- do 15 minut – powierzchnie czyste. Opakowanie na 10 litrów r-ru użytkowego stężenie 2%. Ilość: 70 opakowań po 200g.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 31245,76 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sterylny preparat do dezynfekcji powierzchni, gotowy do użycia nie wymagający żadnych dodatkowych aktywatorów, przeznaczony do stosowania w pomieszczeniach typu CleanRoom (klas czystości A, B), na bazie 6% nadtlenku wodoru oraz wody do iniekcji, nie powodujący korozji. Preparat musi być filtrowany na filtrach minimum 0,2µm, sterylizowany radiacyjnie lub inną techniką sterylizacji zapewniającą jałowość produktu. Butelka z atomizerem, wyposażona w system zapewniający sterylność środka (strumień lub mgła). Każda butelka musi być pakowana w sposób zapewniający sterylność zgodnie z Aneksem 1 Wytwarzanie Sterylnych produktów leczniczych pkt 63 Utrzymanie czystości do Dobrej Praktyki Wytwarzania. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, spory, obejmujący przetrwalniki bakterii. Ilość: 30 opakowań 1 litrowych.
2. Sterylny preparat do dezynfekcji powierzchni, na bazie roztworu alkoholu etylowego 70/30, rozcieńczony w wodzie do iniekcji, przeznaczony do stosowania w pomieszczeniach typu CleanRoom (klas czystości A, B). Preparat musi być filtrowany na filtrach minimum 0,2µm, sterylizowany radiacyjnie lub inną techniką sterylizacji zapewniającą jałowość produktu. Butelka z atomizerem, wyposażona w system uniemożliwiający zasysanie powietrza z zewnątrz do wnętrza preparatu i zapewniający sterylność środka (strumień lub mgła). Każda butelka musi być pakowana w sposób zapewniający sterylność zgodnie z Aneksem 1 Wytwarzanie Sterylnych produktów leczniczych pkt 63 Utrzymanie czystości do Dobrej Praktyki Wytwarzania. Spektrum działania: bakterie, grzyby. Ilość: 90 opakowań 1 litrowych.
3. Sterylny preparat do dezynfekcji powierzchni, gotowy do użycia nie wymagający żadnych dodatkowych aktywatorów, przeznaczony do stosowania w pomieszczeniach typu CleanRoom, oparty o mieszaninę czwartorzędowych związków amoniowych i biguanidyny, nie powodujący korozji. Preparat musi być filtrowany na filtrach minimum 0,2µm, sterylizowany radiacyjnie lub inną techniką sterylizacji zapewniającą jałowość produktu. Butelka z atomizerem, wyposażona w system zapewniający sterylność środka (strumień lub mgła). Każda butelka musi być pakowana w sposób zapewniający sterylność zgodnie z Aneksem 1 Wytwarzanie Sterylnych produktów leczniczych pkt 63 Utrzymanie czystości do Dobrej Praktyki Wytwarzania. Spektrum działania: bakterie, grzyby. Ilość: 156 opakowań 1 litrowych.
4. Sterylny preparat do dezynfekcji powierzchni, gotowy do użycia nie wymagający żadnych dodatkowych aktywatorów, przeznaczony do stosowania w pomieszczeniach typu CleanRoom (klas czystości A, B), na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, nie powodujący korozji. Preparat musi być filtrowany na filtrach minimum 0,2µm, sterylizowany radiacyjnie lub inną techniką sterylizacji zapewniającą jałowość produktu. Butelka z atomizerem, wyposażona w system zapewniający sterylność środka (strumień lub mgła). Każda butelka musi być pakowana w sposób zapewniający sterylność zgodnie z Aneksem 1 Wytwarzanie Sterylnych produktów leczniczych pkt 63 Utrzymanie czystości do Dobrej Praktyki Wytwarzania. Spektrum działania: bakterie, grzyby. Ilość: 156 opakowań 1 litrowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 70213 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sterylny preparat w postaci koncentratu do dezynfekcji powierzchni, przeznaczony do stosowania w pomieszczeniach typu CleanRoom, na bazie czwartorzędowych związków amoniowych , nie powodujący korozji. Koncentrat musi być filtrowany na filtrach minimum 0,2µm, sterylizowany i pakowany aseptycznie. Preparat musi być pakowany podwójnie, w sposób zapobiegający dostaniu się ewentualnych zanieczyszczeń do obszarów produkcyjnych. Spektrum działania: bakterie, grzyby. Opakowanie: pojedyncze sterylne opakowanie koncentratu musi być przeznaczone do przygotowania min. 5 litrów roztworu roboczego z jednego opakowania. Ilość: 150 opakowań po 25 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 4664,16 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat używany jako środek neutralizujący, stosowany po etapie głównego mycia alkalicznego wykorzystywany w myjniach dezynfektorach. Wykorzystywany również jako środek myjący w etapie kwaśnego mycia wstępnego, podczas maszynowej dekontaminacji (narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, pojemników, butów operacyjnych, butelek) Skład preparatu: - kwas cytrynowy >30%, - wartość pH (20°C): 3.0-2.6 (roztwór wodny 1-5 ml / l). Kompatybily z myjnią-dezynfektorem typu Mile G7823/G7824. Ilość: 6 opakowań 5 litrowych. Dostawca zobowiązany jest do kalibracji myjni pod swoje produkty.
2. Płynny alkaliczny produkt myjący do reprocesingu wyrobów medycznych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego. Posiadający właściwości usuwania pozostałości krwi, białka oraz innych typowych osadów operacyjnych. Zawierający <5% niejonowe związki powierzchniowo czynne, amfoteryczne związki powierzchniowo czynne, 15-30% fosforany, wartość pH (20°C w wodzie zdemineralizowanej) 1-10ml/l: 11.3-12.2 (20°C w wodzie miękkiej) 1-3ml / l: 10,2-11,2. Spektrum i czas działania: - B, F, V osłonkowe (włącznie z HIV, HBV, HCV)– 1,0%; 55°C; do 5minut - destabilizacja prionów- 0,5%; 55°C; do 5minut - dezaktywacja i dekontaminacja prionów- 1,0%; 55°C; do 10minut. Kompatybilny z myjnią-dezynfektorem typu Mile G7823/G7824. Ilość: 120 opakowań 5 litrowych. Dostawca zobowiązany jest do kalibracji myjni pod swoje produkty.
3. Płynny, alkaliczny produkt myjący stosowany do mycia wyrobów medycznych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego w myjniach dezynfektorach i myjniach ultradźwiękowych. Posiadający właściwości usuwania pozostałości krwi, białka oraz innych typowych osadów operacyjnych, niewymagający neutralizacji. Zawierający kwasy organiczne, dietanoloaminę, enzymy, alkalia, tenzydy, środki konserwujące, inhibitor korozji, wartość pH powyżej 10. Preparat nie może zawierać glicerolu. Kompatybilny z myjnią-dezynfektorem typu Mile G7823/G7824. Ilość: 30 opakowań 5 litrowych. Dostawca zobowiązany jest do kalibracji myjni pod swoje produkty.
4. Preparat w postaci gotowej do użycia pianki do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych przed właściwym procesem dezynfekcji, zapobiegający zasychaniu zabrudzeń organicznych podczas gromadzenia i przewozu narzędzi na miejsce właściwej dezynfekcji w C.S, z zawartością inhibitorów korozji. Preparat musi posiadać wysoką tolerancję materiałową, sprawdzający się do wszystkich instrumentów ze stali szlachetnej, stali galwaniozowanej i aluminium, gumy i tworzyw sztucznych, posiadający bardzo dobre właściwości myjące i przyjemny zapach. Skład preparatu: amina, czwartorzędowy związek amonowy, inhibitor korozji. Spektrum i czas działania: - B,F,V (HBV, HCV, HIV, Vaccinia, BVDV, Ebola, Adeno, Polio), Tbc w czasie do 15 min. Ilość: 120 opakowań 1 litrowych z atomizerem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 34443,47 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi, w tym alkoholu izopropylowego, bez zawartości jodu i jego związków i bez grup fenolowych, pH 6.5 (100%). Zakres i czas działania: - B (włącznie z MRSA i prądkami gruźlicy) Tbc, F, V Adeno, Rota, Herpes, HIV – do 1 minuty. Opakowanie: 350 ml z rozpylaczem. Ilość: 50 opakowań po 350 ml z rozpylaczem.
2. Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi, w tym alkoholu izopropylowego, bez zawartości jodu i jego związków i bez grup fenolowych, pH 6.5 (100%). Zakres i czas działania: - B (włącznie z MRSA i prądkami gruźlicy) Tbc, F, V Adeno, Rota, Herpes, HIV – do 1 minuty. Opakowanie: 5 l. Ilość: 30 opakowań 5 litrowych.
3. Preparat barwiony do odkażania, odtłuszczania i zabarwiania skóry, oparty o etanol, propan-2-ol, alkohol benzylowy, bez zawartości jodu i jego związków i bez grup fenolowych, pH (koncentrat) (20°C) 6.0-7.0. Zakres i czas działania: - B, Tbc, F, V Adeno, Rota, Herpes, HIV – do 1 minuty. Opakowanie: 350 ml z rozpylaczem. Ilość: 40 opakowań po 350 ml z rozpylaczem.
4. Preparat alkoholowy do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu, zawierający min. 85g etanolu na 100g produktu, nie zawierający pochodnych fenolowych, jodu i jego związków. Powinien zawierać substancje nawilżające i natłuszczające skórę takie jak: aloes, gliceryna, pantenol. Spektrum działania:-B, F, V (HBV,HCV, HIV, Noro, Adeno, Rota, Polio) Tbc. Opakowanie kompatybilne do posiadanego przez Zamawiającego systemu dozowania typu Nexa, gęstość preparatu max. 0,83g/cm3. Opakowanie: 750ml. Ilość: 200 opakowań po 750 ml.
5. Preparat alkoholowy do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu, zawierający min. 85g etanolu na 100g produktu, nie zawierający pochodnych fenolowych, jodu i jego związków. Powinien zawierać substancje nawilżające i natłuszczające skórę takie jak: aloes, gliceryna, pantenol. Spektrum działania: -B, F, V (HBV,HCV, HIV, Noro, Adeno, Rota, Polio) Tbc. Opakowanie kompatybilne do posiadanego przez Zamawiającego systemu dozowania typu Dermados, gęstość preparatu max. 0,83g/cm3. Opakowanie: 500ml. Ilość: 300 opakowań po 500 ml.
6. Preparat gotowy do użycia sterylny, bezzapachowy przeznaczony do irygacji, czyszczenia i nawilżania ran ostrych, przewlekłych oraz oparzeniowych zapewniający ochronę tkanki. Powinien zawierać poliheksanidynę i betainę bez zawartości dodatkowych substancji czynnych t.j. jodopowidon, chlorowodorek oktenidyny. Opakowanie: 1l. Ilość: 1500 opakowań 1 litrowych.
7. Płyn do mycia i dekolonizacji skóry pacjenta, zawierający poliheksanidynę , o wysokiej miejscowej tolerancji skórnej, posiadający przedłużony efekt bariery przeciwdrobnoustrojowej. Preparat skuteczny wobec MRSA, ESBL , VRE, nie wymagający spłukiwania, do stosowania długoterminowego u pacjentów o skórze wrażliwej oraz do profilaktyki zakażeń układu moczowego powstałych przy cewnikowani. Ilość: 550 opakowań po 500 ml.
8. Preparat na bazie octenidyny do mycia włosów, skóry wrażliwej, kikutów amputacyjnych. Wymogi:- działanie bakteriobójcze obejmujące również szczep MRSA (gronkowiec złocisty) - zapobieganie wysuszeniu skóry i wspomaganie w zachowaniu naturalnej bariery ochronnej skóry. Czas działania: (1-3min). Opakowanie: 500 ml. Ilość: 140 opakowań po 500 ml.
9. Preparat na bazie octenidyny. Do przewlekłego zastosowania antyseptycznego w ranach oparzeniowych i antyseptyki skóry oraz błon śluzowych. Wspomagający leczenie grzybicy i martwicy, oraz eradykacji MRSA. Spektrum i czas działania: B, F, V ( HIV, HBV ) – 1-5 min. Spektrum działania bójczego potwierdzone w karcie charakterystyki produktu leczniczego. Opakowanie 1 l. Ilość: 100 opakowań 1 litrowych.
10. Preparat na bazie octenidyny. Do przewlekłego zastosowania antyseptycznego w ranach oparzeniowych i antyseptyki skóry oraz błon śluzowych. Wspomagający leczenie grzybicy i martwicy, oraz eradykacji MRSA. Spektrum i czas działania: Spektrum działania bójczego potwierdzone w karcie charakterystyki produktu leczniczego B, F, V ( HIV, HBV ) – 1-5 min. Opakowanie 250 ml z atomizerem. Ilość: 50 opakowań po 250 ml z atomizerem.
11. Roztwór do płukania ran z atomizerem, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, do oczyszczania i nawilżania powierzchni rany, testowany dermatologicznie, stosowany po zabiegach chirurgicznych, do pielęgnacji szwów pooperacyjnych, do opatrywania odleżyny oraz owrzodzeń żylnych, do opatrywania przewlekle ran pourazowych, do oparzeń 1 i 2 stopnia, usuwa i zapobiega powstawaniu biofilmu. Opakowanie 250 ml z atomizerem. Ilość: 500 opakowań po 250 ml z atomizerem.
12. Roztwór do płukania ran z atomizerem, zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, do oczyszczania i nawilżania powierzchni rany, testowany dermatologicznie, stosowany po zabiegach chirurgicznych, do pielęgnacji szwów pooperacyjnych, do opatrywania odleżyny oraz owrzodzeń żylnych, do opatrywania przewlekle ran pourazowych, do oparzeń 1 i 2 stopnia, usuwa i zapobiega powstawaniu biofilmu. Opakowanie 500 ml. Ilość: 3200 opakowań po 500 ml.
13. Hydrożel do leczenia ran zawierający polihexanid 0,1% i poloxamer 1%, do oczyszczania i nawilżania powierzchni rany, testowany dermatologicznie, stosowany po zabiegach chirurgicznych, do pielęgnacji szwów pooperacyjnych, do opatrywania odleżyny oraz owrzodzeń żylnych, do opatrywania przewlekle ran pourazowych, do oparzeń 1 i 2 stopnia, usuwa i zapobiega powstawaniu biofilmu. Opakowanie 100 ml / tuba. Ilość: 1000 opakowań po 100 ml.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 526350,02 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat do dezynfekcji endoskopów giętkich, skoncentrowany o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym, prątkobójczym i sporobójczym, skuteczny w temp. do 40˚C. Preparat, którego substancją aktywną nie jest aldehyd glutarowy. Preparat musi być biodegradowalny. Kompatybilny do pracy z urządzeniem myjąco-dezynfekującym typu Adapta Scope. Ilość: 21 opakowań po 4,75 litra. Dostawca zobowiązany jest do kalibracji myjni pod swoje produkty.
2. Preparat alkaiczny przeznaczony do dokładnego czyszczenia narzędzi, przed dezynfekcją oraz nadający się do mycia endoskopów w urządzeniu myjąco – dezynfekującym. W swoim składzie ma zawierać związki powierzchniowo czynne, które zapobiegają ponownemu osadzaniu się resztek białkowych. Preparat musi być biodegradowalny. Preparat musi być kompatybilny ze środkiem dezynfekującym zaoferowanym w pozycji 1 oraz z urządzeniem myjąco – dezynfekującym typu Adapta Scope. Ilość: 7 opakowań 5 litrowych. Dostawca zobowiązany jest do kalibracji myjni pod swoje produkty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 17127,18 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zestaw zawierający wyprofilowaną gąbkę do przecierania powierzchni płaszcza endoskopu oraz biodegradowalny, zmniejszający napięcie powierzchniowe płyn (200 ml) nie zawierający enzymów przeznaczony do wstępnego płukania kanałów endoskopów elastycznych oraz mycia endoskopów, redukujący poziom zanieczyszczenia substancjami organicznymi oraz zapobiegający formowaniu się biofilmu i powstawaniu piany. Ilość: 600 zestawów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12765,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12765,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12765,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENPOL Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 10 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-066

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12765,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu w zakresie Pakietu 2 nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu w zakresie Pakietu 3 nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w zakresie Pakietu 4 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11081,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12942,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11081,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ‘’CEZAL’’ SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11081,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53929,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59950,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53929,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ‘’CEZAL’’ SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53929,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27158,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30255,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27158,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ‘’CEZAL’’ SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27158,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70981,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72845,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70981,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ‘’CEZAL’’ SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70981,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4236,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4664,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4236,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENRY KRUSE sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4236,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35519,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36080,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35519,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENRY KRUSE sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35519,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481626,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487361,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481626,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ‘’CEZAL’’ SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481626,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18431,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18431,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18431,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA-MED sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18431,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7128 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7128 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA-MED sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062

7.3.3) Ulica: Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7128 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-06 do 2023-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.