Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088297/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE ULIC I DRÓG NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO W 2022 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 200
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632610576
1.5.8.) Numer faksu: 632610576
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE ULIC I DRÓG NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO W 2022 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3105478-a521-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043632/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie ulic i dróg na terenie Powiatu Kolskiego w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088297/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.TPBN.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148062,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – m. Koło• 26,183 km sprzątania dwustronnego x 3,9 krotność sprzątania – 102,11 km
• 3,482 km sprzątania jednostronnego x 3,9 krotność sprzątania – 13,58 km
(liczba zleceń od 3- 4 nieprzekraczająca ogólnej sumy 115,69 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 93538,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – m. Dąbie• 5,238 km sprzątania dwustronnego x 2,7 krotność sprzątania – 14,14 km
• 1,112 km sprzątania jednostronnego x 2,7 krotność sprzątania – 3,00 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 15439,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – m. Kłodawa• 7,396 km sprzątania dwustronnego x 2,8 krotność sprzątania – 20,71 km
• 1, 295 km sprzątania jednostronnego x 2,8 krotność sprzątania – 3,63 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 24,34 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 11529,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – m. Przedecz• 3,377 km sprzątania dwustronnego x 2,8 krotność sprzątania – 9,46 km
• 2,325 km sprzątania jednostronnego x 2,8 krotność sprzątania – 6,51 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 15,97 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 7412,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V – gmina Koło• 1,210 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 2,42 km
• 3,695 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 7,39 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 9,81 km),
– gmina Babiak
• 1,636 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 3,27 km
• 0,250 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 0,50 km
(liczba zleceń od 2 - 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 3,77 km),
– gmina Osiek Mały
• 0,550 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 1,10 km
• 2,894 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 5,79 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 6,89 km),
– gmina Olszówka
• 1,150 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 2,30 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 2,30 km),
– gmina Grzegorzew + Barłogi
• 4,581 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 9,162 km
• 1,030 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 2,06 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 11,22 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 24405,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – gmina Kościelec• 0,550 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 1,10 km
• 5,532 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 7,39 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 11,06 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 7581,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91800,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111735,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91800,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Cleaning Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311598494
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 55
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-267
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91800,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15439,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15439,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15439,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Ale Smacznie”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364724463
7.3.3) Ulica: 3 Maja 6
7.3.4) Miejscowość: Dąbie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-660
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ALE SMACZNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15439,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11529,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11529,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11529,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarząd Budynków i Usług Komunalnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 666-200-24-90
7.3.3) Ulica: Cegielniana 15
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-650
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11529,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na część IV postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26802,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26802,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26802,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans- Gaj S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.3) Ulica: Zagórowska 16
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26802,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7700,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans- Gaj S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.3) Ulica: Zagórowska 16
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z KOŁA
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU LUB W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Torunia wraz z warsztatami (...) oraz warsztaty plastyczne w ramach arteterapii wraz z Dniem Rodzicielstwa Zastępczego (...)
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- ZAKUP SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO ORAZ OPROGRAMOWAŃ W RAMACH REALIZACJI ZADANIA CYBERBEZPIECZNY POWIAT KOLSKI"
- Dostosowanie budynku "B" SPZOZ w Kole na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.