Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00023900/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10440281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e006fd-99f1-457e-b232-e7d3fa4dacb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.1.2025.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2139864,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie, realizowane w ramach dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zawartej pomiędzy Skarbem Państwa – Ministerstwem Sportu i Turystyki, a Gminą Mikołów.
3. W ramach ww. umowy na dofinansowanie przewiduje się wykonanie przebudowy dwóch niezależnych obiektów budowlanych tj. Kompleksów boisk sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych w Gminie Mikołów. W ramach zakresu prac na ww. obiektach przewidziano m.in wymianę nawierzchni boisk piłkarskiech z trawy syntetycznej, remont nawierzchni boisk wielofunkcyjnych poliuretanowych, modernizację oświetlenia boisk, modernizację ogrodzenia boisk i piłkochwytów, zakup nowego wyposażenia boisk do piłki nożnej i boisk woielofunkcyjnych oraz wykonanie zagospodarowania terenu.
4. Zakres prac z podziałem na obiekty przewiduje m.in:
Część I - Przebudowa kompleksu boisk sportowo – rekreacyjnych przy
ul. Grażyńskiego 2A w Mikołowie
Remont zaplecza sanitarno - szatniowego
Roboty budowlane – wg zestawienia przedmiaru
• Remont pokrycia z membrany dachowej
• Wymiana i konserwacja świetlików dachowych
• Remont elewacji zewnętrznej
• Wymiana drzwi stalowych z ościeżnicami
• Remont ścian wewnętrznych
• Wymiana poszycia i podłóg z wykładzin zgrzewanych
• Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
Wyposażenie sanitarne – wg zestawienia przedmiaru
• Wymiana brodzika, wymiana miski ustępowej, wymiana umywalek, wymiana pisuaru oraz remont odpływów- wg zestawieniu przedmiaru
• Wymiana uchwytów dla niepełnosprawnych
• Wymiana nagrzewnic ściennych
Wyposażenie elektryczne – wg zestawienia przedmiaru
• Wymiana opraw świetlówkowych zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana wyłączników i gniazd wtyczkowych wraz z korytami kablowymi
• Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji
• Wymiana grzejników elektrycznych
• Wymiana podgrzewaczy c.w.u.
Nawierzchnie boisk
• Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej o wymiarach 30,0mx62,0m – trawa IV generacji bezzasypowa na macie amortyzującej
e-layer wg SPECYFIKACJI
• Retoping nawierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowego o wymiarach 19,1mx32,1m
• Wywóz i utylizacja trawy i granulatu
Ogrodzenie i piłkochwyt
• Wymiana siatki w istniejącym ogrodzeniu o wys. 4,0m
• Wykonanie nowej bramy wjazdowej o wym. 3,0mx3,10m
• Wykonanie dodatkowego piłkochwytu o wys. 6,0m na długości 18mb z obu stron boiska w konstrukcji wg projektu technicznego
• Wywóz i utylizacja materiałowo rozbiórkowych
Zagospodarowanie terenu
• Rozebranie krawężników, obrzeży, ław betonowych oraz kostki brukowej
• Wykonanie przekładek z kostki brukowej istniejącej wraz z uzupełnieniem podbudowy
• Montaż obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej
• Regulacja studzienki kanalizacji deszczowej
• Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
Wymiana oświetlenia zewnętrznego
• Demontaż istniejących opraw oświetleniowych
• Podłączenie przewodów oraz montaż naświetlaczy LED
• Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej
Wyposażenie sportowe obiektu
• Wymiana bramek do piłki nożnej wraz z siatkami
• Wymiana słupków do siatkówki
• Wymiana regulaminu Orlika
• Remont podestu - trybun wolnostojących
• Wymiana tablic koszowych
Część II - Przebudowa kompleksu boisk sportowo – rekreacyjnych przy ul. Zawilców 10 w Mikołowie
Remont zaplecza sanitarno - szatniowego
Roboty budowlane – wg zestawienia przedmiaru
• Remont pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z wymianą obróbek blacharskich
• Wymiana i konserwacja świetlików dachowych
• Remont elewacji zewnętrznej z boazerii drewnianej
• Wymiana drzwi stalowych z ościeżnicami
• Remont ścian wewnętrznych
• Wymiana poszycia z wymiana izolacji termicznej
• Wymiana poszycia i podłóg z wykładzin zgrzewanych wraz z wykonaniem izolacji termicznej
• Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
Wyposażenie sanitarne – wg zestawienia przedmiaru
• Wymiana brodzika, wymiana miski ustępowej, wymiana umywalek, wymiana pisuaru oraz remont odpływów- wg zestawieniu przedmiaru
• Wymiana uchwytów dla niepełnosprawnych
• Wymiana nagrzewnic ściennych
Wyposażenie elektryczne – wg zestawienia przedmiaru
• Wymiana opraw świetlówkowych zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana wyłączników i gniazd wtyczkowych wraz z korytami kablowymi
• Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji
• Wymiana grzejników elektrycznych
• Wymiana podgrzewaczy cwu.
Nawierzchnie boisk
• Wymiana nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej o wymiarach 30,0mx62,0m – trawa IV generacji bezzasypowa na macie amortyzującej
e-layer wg SPECYFIKACJI
• Retoping nawierzchni boiska wielofunkcyjnego poliuretanowego o wymiarach 19,1mx32,1m
• Wywóz i utylizacja trawy i granulatu z trawy sztucznej
Ogrodzenie i piłkochwyt
• Wymiana siatki w istniejącym ogrodzeniu o wys. 4,0m
• Wykonanie nowej bramy wjazdowej o wym. 3,0mx3,0m
• Demontaż i wymiana piłkochwytu o wys. 6,0m
• Wywóz i utylizacja materiałowo rozbiórkowych
Zagospodarowanie terenu
• Rozebranie krawężników, obrzeży, ław betonowych oraz kostki brukowej
• Wykonanie przekładek z kostki brukowej istniejącej wraz z uzupełnieniem podbudowy
• Montaż obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej
• Regulacja studzienki kanalizacji deszczowej
• Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych
Niwelacja terenu
• Ręczne formowanie nasypów i humusowanie terenu
Wymiana oświetlenia zewnętrznego
• Demontaż istniejących opraw oświetleniowych
• Podłączenie przewodów oraz montaż naświetlaczy LED
• Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej
Wyposażenie sportowe obiektu
• Wymiana bramek do piłki nożnej wraz z siatkami
• Wymiana słupków do siatkówki
• Wymiana regulaminu Orlika
• Remont podestu - trybun wolnostojących
• Wymiana tablic koszowych
5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w przypadku wykonania dodatkowych obiektów np. piłkochwytów) wraz z naniesieniem na mapę w zasobach geodezyjnych.
6. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji przetargowej dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II, w tym projekty budowlane obejmujące niezbędne branże wraz z specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2274270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3865628,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2274270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern IFC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252813573
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 37/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-625
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFINTERN INTERNATIONAL FC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2274270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Animator czasu wolnego" i "Kurs rezydentów biur podróży" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach.
- Zorg. i przeprow. kursów zawodow: 1. Kurs florystyczny 1 st. dla uczniów/uczennic i nauczyciela praktycznej nauki zawodu 2. Kurs florystyczny 2 st. dla naucz. prakt. nauki zawod z ZSP w Ornontowicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Modernizacja i dostosowanie do obowiązujących przepisów sanitarnych kuchni i zaplecza kuchennego w budynku: SP1, SP5, SP.7 ZSP Mikołów Reta
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025 - ryby
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Kurs Pilarz - drwal", "Kurs wspinaczki drzewnej poziom A" i " Kurs Pielęgnacja drzew" dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach,
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla przeprowadzenia inwestycji związanej z przebudową ul. Korczaka z oświetleniem i kanalizacją deszczową w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnożyły Parcela I
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Orlik 2012" wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.