Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00142845/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00175017/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 2 W M£AWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130964214
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³awa
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 48 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpo2@zpo2.mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zpo2.mlawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 2 W M£AWIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59e1e86d-be7d-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00129737
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00109991/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UGI ¯YWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH NR 2 W M£AWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59e1e86d-be7d-11ed-b311-9aae6ad31be83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta musi byæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie przez Platformê e-zamówienia. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê za po¶rednictwem portalu e-zamówienia.
UWAGA: W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia oraz poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zpo2@zpo2.mlawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
13.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³ Placówek O¶wiatowych nr 2, ul. Graniczna 39, 06-500 M³awa
b. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielenia zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zespole Placówek O¶wiatowych nr 2 w M³awie jako jednostce sektora finansów publicznych;
c. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
d. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
f. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g. posiada Pani/Pan prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga ¿ywienia - przygotowanie i wydawanie posi³ków w okresie od 1 kwietnia 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat uczêszczaj±cych do Miejskiego Przedszkola Samorz±dowego nr 2 w Zespole Placówek O¶wiatowych nr 2 w M³awie (dalej: ZPO nr 2) i dla dzieci w wieku szkolnym (7-15 lat) uczêszczaj±cych do Szko³y Podstawowej nr 4 im. Haliny Rudnickiej w M³awie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty z³o¿one przez Wykonawców bêd± oceniane wg nastêpuj±cych kryteriów:
• cena „wsad do kot³a” (C1) – waga kryterium 20 %,
• cena „pozosta³e koszty” (C2) – waga kryterium 40 %,
• termin p³atno¶ci faktury (T) – waga kryterium 40 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu maj± na celu ograniczenie ryzyka wyboru wykonawcy niezdolnego do wykonania zamówienia publicznego lub w stosunku, do którego ze wzglêdu na sytuacjê podmiotow± zachodzi prawdopodobieñstwo nienale¿ytego wykonania zamówienia. Przez „warunki udzia³u w postêpowaniu” nale¿y zatem rozumieæ warunki okre¶lone przez ustawodawcê w art. 112 PZP odnosz±ce siê do w³a¶ciwo¶ci podmiotowej wykonawcy, których spe³nienie jest wymagane od ka¿dego wykonawcy przystêpuj±cego do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pod rygorem wykluczenia.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1. posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania;
2. posiadania wiedzy i do¶wiadczenia;
3. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ofertê sk³ada siê w formie elektronicznej (postaæ elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym sk³adana przez Wykonawcê. Oferta musi zawieraæ:
a. wype³niony Formularz ofertowy – wg za³±cznika nr 2 do SWZ,
b. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat us³ug odpowiadaj±cych rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia, tj. sporz±dzanie i wydawanie posi³ków - wg za³±cznika nr 5,
c. o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wg za³±cznika nr 3 do SWZ,
d. je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, okre¶laj±ce zakres umocowania, sk³ada siê w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Je¿eli pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej.2. Strony dopuszczaj± wprowadzenie uzasadnionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê zamówienia, np.:
1) na skutek okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 lub wyst±pieniem innego nieprzewidywalnego zdarzenia zewnêtrznego, tzw. si³a wy¿sza okre¶lona w § 7,
2) konieczne zmiany bêd± nastêpstwem zmiany stawki podatku VAT lub nastêpstwem zmiany kalendarza roku szkolnego,
3) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia dodatkowego re¿imu sanitarnego zgodnie z wytycznymi G³ównego Inspektora Sanitarnego,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-21 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z M£AWY
wiêcej: przetargi w M³awie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringow± polegaj±c± na przygotowaniu i dostarczeniu posi³ków do kuchenek oddzia³owych Oddzia³ów Szpitala Wolskiego wg okre¶lonych przez Zamawiaj±cego diet , odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla osób przebywaj±cych na pobytach wypoczynkowych w OSW "Koszarka" w Przebrnie k. Krynicy Morskiej, w okresie od 17.06.2024 r. do 08.09.2024 r.
- us³uga cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych dzia³añ na rzecz kszta³cenia zawodowego, szkolnictwa wy¿szego oraz uczenia siê przez ca³e (...)
- DZP.261.10.2024 ¦wiadczenie us³ugi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Us³ugi restauracyjne na rzecz uczniów Szko³y Podstawowej nr 91 im. Orl±t Lwowskich przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 24 we Wroc³awiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Przygotowanie oraz dostarczanie ca³odziennego wy¿ywienia dla pacjentów Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
wiêcej: Us³ugi podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.