Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674088/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
- 2025/BZP 00012187/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00139910/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
- 2025/BZP 00113712/01 - Wynik z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów gospodarczych, środków czystości oraz produktów do pielęgnacji ciała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.4.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: e.konopka@wsz-skier.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129694
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00113712
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 7) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca odmówił podpisania umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
Helplast Bis Joanna Hadasik
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
Orzesze
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
śląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 7) Przed zmianą:
6351508000
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
2025-02-18
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
797,04
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
24
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa aparatury badawczej, 19/ZP/2025
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Utwardzenie placu u zbiegu ulic Strykowska - Czysta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1330E na odcinku Jeruzal - Paplin
- dostawy środków opatrunkowych
- Wykonanie dokumentacji projektowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Skierniewickiego
- Dostawa podwozia pod manipulatory, napełniarki skrzyniopalet i przenośników
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa folii antykorozyjnej, pakowej i woreczków foliowych
- Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego i artykułów szklanych do placówek wchodzących w skład Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa środków czyszczących i polerujących II
- "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków"
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Batorego we Wrześni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.