Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610946363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyszogrodzka 1a
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 0243667815
1.5.8.) Numer faksu: 0243667834
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@strazpozarnaplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-plock/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3328c2d-bf1f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dotychczasowy dostawca energii elektrycznej w dniu 12.09.2022 wypowiedział umowę dostawy energii z dniem 30 września 2022 r. KW PSP Warszawa która prowadziła postępowanie na dostawę energii elektrycznej m.in dla KM PSP w Płocku unieważniła przetarg nieograniczony w dniu 29.09.2022. KM PSP w Płocku od dnia 01.10.2023 ma zapewnienie dostawy energii elektrycznej z rezerwy - co skutkuje stratami dla Budżetu Państwa. W związku z wojną w Ukrainie, przecięciu łańcuchów dostaw i zawirowaniami na rynku energii elektrycznej korzysta się z trybu "zamówienia z wolnej ręki". Umowa zostanie zawarta do czasu niezbędnego na uspokojenie się sytuacji na rynku energii elektrycznej oraz do czasu wyłonienia dostawcy energii elektrycznej w trybie konkurencyjnym czyli do końca 2013 roku - najkrótszego terminu zaakceptowanego przez dostawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408,100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej dla
Umowa zostanie zawarta do czasu niezbędnego na uspokojenie się sytuacji na rynku energii elektrycznej oraz do czasu wyłonienia dostawcy energii elektrycznej w trybie konkurencyjnym czyli do końca 2013 roku. Dostawa dla punktów poboru:
punkt nr 1 JRG 1 ul. NSZ 8 taryfa C12A PL0037710000009821 szacowane zużycie roczne 81000 kWh
punkt nr 2 JRG2 ul. Popłacińska 8 taryfa C12A PL0037710000676501 szacowane zużycie roczne 43000 kWh
punkt nr 3 JRG3 ul. ul. Armii Krajowej 62 taryfa C12A PL0037710000009922 szacowane zużycie roczne 36000 kWh
punkt nr 4 KM ul. Wyszogrodzka 1a taryfa C12A PL0037710000240601 szacowane zużycie roczne 51000 kWh
punkt nr 5 Wieżowiec węzeł łączności ul. NSZ 9/36 taryfa G11 PL0037710003885700 szacowane zużycie roczne 1000 kWh
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501963 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501963 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501963 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa-Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220148835
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501963 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa środków higienicznych
- Remont podłóg w Szkole Podstawowej nr 23 w Płocku.
- Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno-budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
- Wykonanie remontu zaplecza sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1"
- Usługa ochrony osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego w Płocku oraz Sądu Rejonowego w Gostyninie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
- Kompleksowa dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- 2024 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Włochy
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.