eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkiTermomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieliczki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 53

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-404

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wieliczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wieliczki.bipgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e41149-9623-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004511/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068983/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.II.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pierwsza część zamówienia: przebudowa kotłowni na paliwo stałe na kotłownię gazową wraz z zewnętrzną
i wewnętrzną instalacją elektryczną i schodami zewnętrznymi do piwnicy w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach.

Zakres prac podstawowych obejmuje przebudowę kotłowni wynikającą ze zmiany paliwa stałego na gazowe oraz dostosowanie pomieszczeń kotłowni do wymogów p.poż, budowę zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej, wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz budowę schodów zewnętrznych do piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi z zakresu robót podstawowych, budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki. Oprócz robót wymienionych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi geodezyjnej zadania wraz
z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem wniesienia do zasobów geodezyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431000-7 - Kładzenie płytek

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 278400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druga część zamówienia: termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wieliczkach wraz z budową wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz przebudowa instalacji c.o., c.w.u. i elektrycznej wewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres prac podstawowych obejmuje ocieplenie ścian zewnętrznych, budowę i wentylacji mechanicznej
z rekuperacją oraz przebudowę instalacji branży sanitarnej: c.o., c.w.u., i elektrycznej wnętrzowej, remontu dachów, izolacją przeciwwilgociową, wymianę stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi
z zakresu robót podstawowych, budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262310-7 - Zbrojenie

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431000-7 - Kładzenie płytek

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2621600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

PHU Marta Machaj wniosło wadium w formie ubezpieczeniowej gwarancji przetargowej. Zgodnie z pkt. 15.5. lit. f specyfikacji warunków zamówienia „beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający”, czyli Gmina Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki.
W złożonych przez PHU gwarancjach ubezpieczeniowych w przedmiotowym postępowaniu
jako beneficjent wskazana jest Gmina Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, REGON: 351555364 NIP: 6830011450.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy.

Na podst. art. 255 pkt 2 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2202752,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2643635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2202752,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Krzysztof Kulbacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 848-000-95-76

7.3.3) Ulica: Piękna

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2202752,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.