Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026503/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129651 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kluzeka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 415 25 92
1.5.8.) Numer faksu: 12 444 70 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskluzeka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskluzeka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd746f8-92bb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000585/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026503/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.271.001.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług pielęgniarskich dla 90 mieszkańców domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6 .Placówka przeznaczona jest dla 50 osób somatycznie chorych oraz 40 osób w podeszłym wieku.
2. Pielęgniarka będzie realizować świadczenia zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w okresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy w tym z Ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 2019, poz. 576 ze zmianami) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarskiego (Dz. U. 2017, poz. 497 ze zmianami).
3. Usługi będące przedmiotem niniejszej umowy mogą być świadczone przez pielęgniarki posiadające prawo do wykonania zawodu stwierdzone przez właściwą okręgową radę pielęgniarek i położnych oraz wpis do rejestru pielęgniarek prowadzonego przez okręgową radę pielęgniarek i położnych zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1251)
4. Usługa będzie świadczona we wszystkie dni tygodnia ( w tym niedziele i święta).
5. Do zadań pielęgniarki należeć będzie świadczenie usług pielęgniarskich mieszkańcom DPS, w zależności od ich indywidualnych potrzeb, w szczególności:
a) podawanie leków różnymi drogami bez przerwania ciągłości skóry,
b) podawanie leków drogą iniekcji (np.: insulina, antykolagulanty),
c) wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych,
d) pomiary glikemii,
e) realizowanie innych zleceń lekarskich (np.: opatrunki ),
f) udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia życia i w nagłych zachorowaniach,
g) prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie czynności,
h) bieżące dokonywanie ogólnej oceny stanu zdrowia mieszkańców,
i) udzielanie innych świadczeń pozostających w zakresie kompetencji pielęgniarki.
6. W ramach realizacji usług, wykonawca/pielęgniarka współpracuje z:
a) personelem DPS,
b) innymi świadczeniodawcami (np.: lekarzem POZ, pielęgniarką opieki długoterminowej domowej), zgodnie z potrzebami mieszkańca / jeżeli mieszkaniec ze względu na swój stan zdrowia wymaga takiej opieki.
7. Realizacja usługi odbywać się będzie w godzinach 7:30-13:30 oraz 18:00-22:00 tj. łączne 10 godzin/ dobę. W uzasadnionych przypadkach konieczności udzielenia pomocy przedlekarskiej, ilość wskazanych godzin może ulec zmianie.
8. Wykonawca nie ponosi kosztów za korzystanie z udostępnionych przez placówkę pomieszczeń, wszelkich urządzeń medycznych i niemedycznych (aparatury, sprzętu, wyposażenia pomieszczeń), będących w posiadaniu Udzielającego Zamówienie, niezbędnych do udzielania świadczeń zdrowotnych w ramach niniejszej umowy oraz leków, materiałów opatrunkowych i drobnego sprzętu medycznego.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pielęgniarek na czas obowiązywania umowy w następujące przyrządy:
a) zestaw przeciwwstrząsowy, zawierający produkty lecznicze określone w przepisach wydanych na podstawie art. 68 ust. 7 ustawy z dnia 6 września 2001r.- Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 944 i 1493),
b) aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi z kompletem mankietów
c) stetoskop
d) przenośną apteczkę pierwszej pomocy z wyposażeniem.
10. W przypadku zużycia wyposażenia, o którym mowa w pkt.9 koszty uzupełnienia ponosi Wykonawca.
11. W przypadku nieobecności pielęgniarki Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego oraz wskazać osobę, która będzie pełniła zastępstwo. Osoba pełniąca obowiązki podczas zastępstwa musi posiadać wymagane uprawnienia ( kwalifikacje zawodowe), określone w pkt2 oraz pkt 3 niniejszego paragrafu.
12. Koszty zbierania , wywozu i utylizacji odpadów medycznych powstałych w wyniku świadczenia usługi ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa odwróconego automatycznego mikroskopu badawczego do obserwacji w jasnym polu fluorescencji z systemem akwizycji obrazu
- 93/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w obrębie ul. Rydla 18 i 22
- Zakup i dostawa ośmiu scyntylatorów na osłonę aktywną wysokoczułego spektrometru gamma na potrzeby Instytutu Fizyki UJ.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku - CZĘŚĆ II
- Modernizacja placu zabaw przy ZSiP pn.: "Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących" w Krakowie ul. Tyniecka 6 w trybie zaprojektuj i wykonaj.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.