eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-117171eb-a05e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039388/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Bieżące utrzymanie dróg gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz odnowa oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej wyszczególnionych elementów:
- poprawa istniejącego znaku (obejmuje pionowanie słupka znaku),
- poprawa mocowania istniejącego znaku/tabliczki,
- demontaż słupka (wykopanie) - obejmuje usunięcie słupka wraz z fundamentem/gniazdem,
- demontaż znaku/tabliczki,
- demontaż wysięgnika (z budynku, ogrodzenia itp.),
- demontaż przedłużki znaku z rury stalowej,
- montaż słupka z odzysku,
- montaż znaku (tabliczki) z odzysku,
- dostarczenie słupka z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka giętego z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60 mm wraz z montażem,
- dostarczenie wysięgnika z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem (na budynku, ogrodzeniu itp.),
- dostarczenie przedłużki z rury stalowej do słupka istniejącego (średnica 60 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego A-7 wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku ostrzegawczego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości średnie B-20 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu wielkości małe B-2 pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości średnie pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku zakazu i nakazu wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku nakazu wielkości mini (400 mm) pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-6 wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 2 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego wielkości małe pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku informacyjnego D-40, D-41, D-46, D-47 pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaku U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokrytego folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie tabliczek pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie pozostałych znaków drogowych pokrytych folią odblaskową typu 1 wraz z montażem,
- dostarczenie znaków drogowych pokryte folią odblaskową typu 2 bez montażu,
- dostarczenie lustra prostokątnego akrylowego 800mm×1000mm wraz montażem,
- dostarczenie lustra prostokątnego poliwęglanowego 800mm×1000mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego akrylowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie lustra drogowego okrągłego poliwęglanowego 600mm wraz z montażem,
- dostarczenie słupka prowadzącego plastikowego U-1a wraz z montażem,
- dostarczenie słupka krawędziowego U-2 wraz z montażem,
- poprawa istniejącego słupka blokującego (obejmuje pionowanie) wraz z fundamentem/gniazdem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 76 z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm rurowego, wkopywanego wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego U-12c fi 120 mm z gniazdem, wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego wraz z montażem,
- oklejenie istniejącego słupka blokującego U-12c folią odblaskową I generacji,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego ozdobnego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego przykręcanego na stopie (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego wkopywanego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- dostarczenie słupka blokującego prostego z gniazdem – wyjmowanego za pomocą klucza uniwersalnego trójkątnego (wymiary i zdjęcie słupka znajdują się w OPZ) wraz z montażem,
- montaż słupka blokującego z odzysku,
- demontaż istniejącego słupka blokującego wyjmowanego (wraz z gniazdem),
- demontaż istniejącego słupka blokującego przykręcanego (na stopie),
- demontaż istniejącego słupka blokującego wkopywanego,
- dostarczenie zaślepki zabezpieczającej do istniejącego gniazda słupka blokującego wraz z montażem,
- dostarczenie środkowego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- dostarczenie skrajnego elementu progu zwalniającego (długość najazdu 900 mm) wraz z montażem,
- demontaż elementu progu zwalniającego,
- montaż elementu progu zwalniającego (z odzysku),
- dostarczenie barierki ozdobnej typu „pałąk” wraz z montażem (wymiary i zdjęcie barierki znajdują się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej ochronnej U-12, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana malowana proszkowo, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- dostarczenie bariery drogowej szczeblinkowej U-11 a, rurowej, materiał: stal ocynkowana, mocowanie na stopie lub na fundamencie betonowym wraz z montażem (zdjęcie barierki znajduje się w OPZ),
- demontaż bariery drogowej,
- montaż bariery drogowej z odzysku,
- dostarczenie tabliczki z informacją miejską (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie ramki stalowej do tabliczki z informacją miejską malowanej proszkowo, kolor szary wraz z uchwytami i montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie wkładki z informacją miejską wraz z montażem (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- dostarczenie słupka stalowego do tabliczki z informacją miejską, malowanego proszkowo, kolor szary RAL 7035 wraz z montażem,
- demontaż ramki stalowej (elementu tabliczki z informacją miejską) i montaż ramki z odzysku (wymiary i charakterystyka znajdują się w OPZ),
- poprawa mocowania tabliczki z informacją miejską,
- dostarczenie elementu odblaskowego u-1c metalowego do barier ochronnych wraz z montażem,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego (m.in. znaki P-10, P-11, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną (m.in. znaki P-10), kolor biały,
- wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej masą chemoutwardzalną, kolor inny (np. niebieski, czerwony),
- usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca się będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie faktur wystawianych każdorazowo po zrealizowaniu zlecenia/zleceń. Wartość faktury ustalona zostanie w oparciu o zrealizowany asortyment, jego ilość oraz ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy.
Ceny jednostkowe brutto za elementy rozliczeniowe, podane w ofercie Wykonawcy, nie będą podlegały zmianom w okresie obowiązywania umowy i będą uwzględniały koszty: robocizny, pośrednie, zysk kalkulacyjny, organizacji prac, ubezpieczeń, gwarancji, zabezpieczenia i oznakowania robót, wartości materiałów wraz z kosztami zakupu, transportu, magazynowania, pracy sprzętu wraz z kosztami towarzyszącymi, utylizacji odpadów, prowadzenia przeglądów i innych obowiązków Wykonawcy wynikających z Projektowanych postanowień umowy.
Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zmianami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu

4.5.5.) Wartość części: 101473,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest wykonywanie robót związanych z remontami cząstkowymi na drogach gminnych i innych terenach zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra.
W ramach robót przewiduje się wykonanie:
1. remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową „na gorąco” wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego):
1.1. z obcięciem krawędzi uszkodzenia:
a) obcięcie krawędzi uszkodzenia,
b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody,
c) skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo – asfaltową),
d) rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach,
e) zagęszczenie rozłożonej mieszanki,
1.2. bez obcięcia krawędzi uszkodzenia:
a) usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni,
b) oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody,
c) skropienie dna i bocznych ścianek wyboju,
d) rozłożenie mieszanki mineralno – asfaltowej,
e) zagęszczenie rozłożonej mieszanki;
2. remontów cząstkowych mieszanką mineralno – asfaltową na zimno,
3. napraw powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia;
4. prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej i innych terenów, obejmujących:
4.1. remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (wys. 6 cm oraz 8 cm), ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej,
4.2. przełożenie nawierzchni z kostki betonowej (wys. 6 cm lub 8 cm), ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej,
4.3. remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 9/11 cm oraz 16/18 cm,
4.4. przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, ułożonej na podsypce cementowo – piaskowej,
4.5. remont cząstkowy krawężnika wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.6. remont cząstkowy obrzeża betonowego o wym. 8 cm×30 cm×100 cm lub 6 cm×20 cm×100 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.7. przestawienie obrzeży betonowych o wym. 8 cm×30 cm×100 cm lub 6 cm×20 cm×100 cm wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B 15),
4.8. przestawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 – B15),
4.9. naprawę (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych,
4.10. przełożenie nawierzchni z płyt betonowych o wym. 35 cm×35 cm lub 10 cm×10 cm, ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej,
4.11. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową.
Wykonawca zobowiązany jest mieć możliwość korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, przy uwzględnieniu cen jednostkowych brutto, określonych przez Wykonawcę w ofercie. Ceny jednostkowe brutto nie będą podlegały zmianom w okresie obowiązywania umowy.
Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 444063,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach niniejszej części jest naprawa dróg gruntowych i innych terenów zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra oraz transport kruszyw i ziemi niezbędnych do wykonania napraw.
W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.:
1. Pracę samochodu 10t wraz z operatorem,
2. Pracę koparko-ładowarki wraz z operatorem,
3. Pracę samochodu pod koparkę 10t wraz z operatorem,
4. Pracę zagęszczarki płytowo-wibracyjnej wraz z operatorem,
5. Pracę brygady robotniczej.
Prace zlecane będą sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego protokołami typowania robót.
Ilości prac przewidzianych do wykonania stanowią wartość szacowaną, co oznacza, że ostateczna ilość zlecana na podstawie umowy może ulec zmianie. Ilość zlecanych robót może ulec zmniejszeniu o nie więcej niż 20% wartości brutto zawartej umowy w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W razie zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zlecanych prac, Wykonawca się będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstawy do żądania zmiany warunków umowy, w tym także w zakresie ceny.
Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, przy uwzględnieniu cen jednostkowych brutto, określonych przez Wykonawcę w ofercie. Ceny jednostkowe brutto nie będą podlegały zmianom w okresie obowiązywania umowy.
Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 95772,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłosiła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra z podziałem na 3 części, z terminem składania ofert do 25 marca 2022 roku do godz. 9:00.
Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia w wysokości 787 000,00 zł brutto, z tego na Część 1 zamówienia w wysokości 124 000,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie składania ofert do Zamawiającego na Część 1 zamówienia wpłynęły dwie oferty złożone przez:
1. Zakład Reklamowy Znaki.pl Krzysztof Gabory z Otmuchowa z ceną brutto w wysokości 190 223,00 zł,
2. APLIKUZ Piotr Pindel z Graczy z ceną brutto w wysokości 140 840,68 zł.
Oferta nr 2 Wykonawcy: APLIKUZ Piotr Pindel z Graczy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) Pzp. Cena następnej oferty złożonej w postępowaniu w wysokości 190 223,00 zł brutto znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Mając na uwadze powyższe i po przeanalizowaniu możliwości finansowych Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 1 zamówienia, ponieważ nie widzi możliwości zwiększenia kwoty na realizację zadania do najniższej ceny zaproponowanej w postępowaniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611205,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611205,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna Waldemar Przybyt, Miroslaw Piechota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141012379

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 30

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611205,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Cywilna Waldemar Przybyt, Mirosław Piechota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141012379

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 30

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.