eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129509 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.JANA PAWŁA II W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825763215

1.5.8.) Numer faksu: 825761084

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


powiatowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1ed97c-d4d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007427/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 dostawa różnych produktów spożywczych, makaronu, koncentratów, cukru, mrożonek, jaj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263692,91 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych, makaronów, cukru” w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 dla Części 1 do SWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze;
CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego;
CPV: 15831000-2 cukier
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostaw w niezależnym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodności zawartości, składu i jakości dostarczanych towarów,
z wymaganymi normami, w szczególności z Polska Normą.
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 - Część 1) określa wymagania jakościowe produktów, składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.
Ze względów lokalowych, dostawy paletowe muszą być pakowane na tzw. półpalety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

4.5.5.) Wartość części: 174700,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Część 2 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw i owoców mrożonych”, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 2) do SWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 warzywa mrożone
15131500-0 produkty drobiowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostaw w niezależnym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodności zawartości, składu i jakości dostarczanych towarów,
z wymaganymi normami, w szczególności z Polska Normą.
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 - Część 2) określa wymagania jakościowe produktów, składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131500-0 - Produkty drobiowe

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 66233,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych”,
w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym
w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .

Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów.
CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone

Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli dostaw w niezależnym laboratorium, na koszt wykonawcy, pod kontem zgodności zawartości, składu i jakości dostarczanych towarów,
z wymaganymi normami, w szczególności z Polska Normą.
Formularz cenowy (Załącznik nr 2 - Część 3) określa wymagania jakościowe produktów, składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 7567,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Część 4 - Dostawa jaj spożywczych”, w ilości wymienionej
i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem – w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ .
CPV: 03142500-3 jaja

Formularz cenowy (Załącznik nr 2 - Część 4) określa wymagania jakościowe produktów, składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w Art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 15192,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178073,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184164,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178073,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20 a,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178073,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2022-07-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższa cena przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75622,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75622,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8602,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10566,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9453,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068

7.3.3) Ulica: , ul. Żołnierska 20 a,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9453,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2022-07-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14864,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20163,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14864,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGGS Investment Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123375008

7.3.3) Ulica: , ul. Piasecka 49,

7.3.4) Miejscowość: Mełgiew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14864,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-22 do 2022-07-21
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.